Karina88

Brug for hjælp til dessert

32 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi havde isbar fra VI ADVARER MOD AT HANDLE MED ISMEJERIET DA FLERE AF VORESS BRUGERE ER BLEVET SNYDT AF DEM (Randers) til vores fest. Vi var næsten 80 personer, og det var en STOR STOR STOR succes!! Alle var vilde med det! Kan VARMT anbefale det!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde isbar fra VI ADVARER MOD AT HANDLE MED ISMEJERIET DA FLERE AF VORESS BRUGERE ER BLEVET SNYDT AF DEM (Randers) til vores fest. Vi var næsten 80 personer, og det var en STOR STOR STOR succes!! Alle var vilde med det! Kan VARMT anbefale det!

<{POST_SNAPBACK}>

ORV! Hvad koster sådan noget??

-Og er der nogen der kender nogle der gør det på Sjælland?

0

Del dette indlæg

ORV! Hvad koster sådan noget??

-Og er der nogen der kender nogle der gør det på Sjælland?

Så vidt jeg husker gav vi cirka 1980kr for hjemmelavet is til 85 personer. Inkluderet i prisen var: hjemmelavede vafler med chokolade (MUMS!), 10 forskellige slags is efter eget valg (vi fik så 11 fordi ham som lavede den lige syntes at vi også skulle ha' lige den sidste med...), chokolade- og syltetøj- og karamelsovs, flødeskum, opstilling af isbar + afhentning af bar dagen efter (vi skulle bare stille den udenfor feststedet - skulle ikke engang gøre den ren...).

Og servicen fejlede ABSOLUT ingenting!! Isen smagte HIMMELSK, og vores gæster var forbi "baren"op til flere gange. OG: Vi havde resterne med hjem som vi kunne nyde i dagen efter festen (et hyggeligt minde, for vi er begge to VILDE med is!).

Vi købte så selv noget "pisk-selv-guf" og lidt drys som ekstra tilbehør...

post-1053-1136211572.jpg

Redigeret af arno
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er også der (VI ADVARER MOD AT HANDLE MED ISMEJERIET DA FLERE AF VORESS BRUGERE ER BLEVET SNYDT AF DEM i randers) vi regner med at få fra)

Jeg syntes det er en rigtig god ide, men ville lige høre om man godt kunne gøre det sådan, så får man også lidt motion ;)

Arno : Der står ikke noget med karamel sovs og de andre sovser på deres hjemmeside, høre det med i prisen`?

0

Del dette indlæg

Hej

Vi serverede hjemmelavede isbomber med chokolade is og appelsinsorbet i midten - mums det var et stort hit.

Jeg havde fundet nogle bageforme i hjerte facon og fyldte først chokolade isen i, satte en skål ned (til sorbeten) og frøs det så. Så fjernede jeg skålen og fyldte hjemmelavet appelsinsorbet i til sidst. De blev pyntet med lyserød flødeskum og der skulle ha´ været hvide chokoladesommerfugle på, men de lå hjemme i køleskabet :lol2:

Held og lykke med jeres valg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er også der (VI ADVARER MOD AT HANDLE MED ISMEJERIET DA FLERE AF VORESS BRUGERE ER BLEVET SNYDT AF DEM i randers) vi regner med at få fra)

Jeg syntes det er en rigtig god ide, men ville lige høre om man godt kunne gøre det sådan, så får man også lidt motion ;)

Arno : Der står ikke noget med karamel sovs og de andre sovser på deres hjemmeside, høre det med i prisen`?

Der hørte tre slags sovs + flødeskum med i prisen da vi fik isbaren - du kan se dem på det første billede jeg har vedhæftet tidligere i tråden (ved siden af vaflerne). Det var i maj 2004 - ved jo ikke om deres tilbud har ændret sig sidenhen, men ellers så spørg dem bare. De hjælper dig sikkert gerne :carrot:

Jeg kan VARMT anbefale VI ADVARER MOD AT HANDLE MED ISMEJERIET DA FLERE AF VORESS BRUGERE ER BLEVET SNYDT AF DEM i Randers!! Deres is smager fantastik, vaflerne er MUMS og servicen i TOP! Blev altid "mødt" med et smil alle de gange jeg som nervøs "bride-to-be" ringede derud for at checke op på om alt var som det skulle være :angry::bearhug:

0

Del dette indlæg

Til vores bryllup fik vi vores kok til at lave en tallerken-anretning med 3 små forskellige desserter, da vi ikke helt selv kunne bestemme os :angry:

Så vi fik en mini Sarah Bernard kage, en minitårn af hindbærroulade og et lille glas med hvid chokolademouse toppet med bærgelé - serveret med friske bær og bær-coulis.

Det hele så sådan ud:

Badutski

post-1282-1136228709.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

du sku vel ikk tilfældigvis have deres tlf?

...så hev jeg lige min meter-tykke bryllupsplanlægningsmappe frem, som stadigvæk ikke er blevet ordentlig organiseret... OG:

På min ordrebekræftelse står følgende: 70271057, men ved jo ikke om det gælder stadigvæk...?

På samme seddel står der at "Isbaren vil leveret med fløde og flødespray, toppings, samt is og vafler...". Der står yderligere en emailadresse: VI ADVARER MOD AT HANDLE MED ISMEJERIET DA FLERE AF VORESS BRUGERE ER BLEVET SNYDT AF DEM@mail.dk - men jeg ved igen ikke om den stadigvæk gælder. Der er jo gået et stykke tid siden jeg blev gift... :angry:

Redigeret af arno
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Karina.

Vi laver selv vores dessert som kommer til at bestå af 4-5 forskellige slags is med forskellige frugter.

Vi hælder dem i forskellige forme, så ser det også lidt dekorativt ud på bordet.Dertil køber vi så forskellige slags vafler.(Håber og tror at det bliver en kanon succes)

Fame

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer