Allegra

De der fine smileys/gif'er...

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Ellers kan man også som jeg gå ind på Langkawi og kopier en billedadresse derfra og så indsætte som billede under IMG. Postet billede Så længe siden du kopiere adressen fra findes ligeså længe vil din smiley være der.

Virker også med avatarbilleder. ;)

Redigeret af JannieE
0

Del dette indlæg

Ellers kan man også som jeg gå ind på Langkawi og kopier en billedadresse derfra og så indsætte som billede under IMG. Postet billede Så længe siden du kopiere adressen fra findes ligeså længe vil din smiley være der.

Virker også med avatarbilleder.  ;)

Den side synes jeg pgså er bedst

Postet billede - så kig forbi

Postet billede Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Virker også med avatarbilleder. ;)

Hej igen....

Hjææææælp... Hvordan gør I det ??? Altså hvordan får jeg dem gemt??? :bearhug::denmarkflag::denmarkflag::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: Jeg kan altså ikke hitte ud af det!!! :denmarkflag::denmarkflag: Hvis jeg finder en af deres smileys og trykker på den, så kommer der bare den der linje som der står en masse i, som man sætter ind i teksten, men jeg kan ikke gemme den nogen steder....

HJÆLP!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kopiere bare teksten som står i boksen, og indsætter teksten. Det virker fint.....Så skal man ikke til at gemme dem og indsætte dem...

Postet billede

Ja jeg tror også at det bliver den måde, jeg gør det på, for ellers skal jeg jo til at oploade dem som billeder og det tager vist ligeså lang tid.... Har du så bare lagt webstedet ind som foretrukne eller hvordan??

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer