Sandra Brix

Babyklar

66 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg er..............

Nu ikke fordi jeg er gravid, men fordi jeg håber på en nummer 3 om nogen tid...(Nej ikke om 9 mdr, men om 2-3 år måske)

Og så er det et kanon forum.......også for os med større børn end babyer.....

Så jeg er vild med at være der også.......

Knus Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må nok indrømme at i december brugte jeg ret meget tid derinde, men det var også fordi der var så stille herinde :super:

Men tror nok at de næste 3 måneder kommer til at gå med bryllupsklar :carrot:

Og der er jo også kommet gang i den igen herinde :loveboard:

Pernille :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ikke fordi vi prøver at blive gravide nu.. Vi øver os bare  :blink:

Men har planer om at starte projektet lige så snart vi er blevet gift :toot:

<{POST_SNAPBACK}>

:loveboard::bearhug::super:

Lige som jeg ville have sagt det...

Tror også jeg smutter derover efter brylluppet...men der går alligevel et par år før der skal tænkes babytanker, for jeg vil lige værefærdig med min uddannelsefor det er ikke så fedt at få børn når man er på SU...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den side kender jeg ikke. Pudsigt, for alle jer der gør i er ikke gravide og jeg er så gravid som nogen kan være. Havde termin i onsdags men som sidst sker der intet i min krop så jeg skal nok sættes igang igen, åh hvilket helvede. Så om fjorten dage ved jeg da jeg har en lille ny bebs. Og tidspunktet kunne ikke være mere perfekt for at blive sat igang for der sku jeg ha været i statsamtet med min x for han prøver med alle midler at få min datter fjernet fra mig på trods af han aldrig har set skyggen af hende.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den side kender jeg ikke. Pudsigt, for alle jer der gør i er ikke gravide og jeg er så gravid som nogen kan være. Havde termin i onsdags men som sidst sker der intet i min krop så jeg skal nok sættes igang igen, åh hvilket helvede. Så om fjorten dage ved jeg da jeg har en lille ny bebs. Og tidspunktet kunne ikke være mere perfekt for at blive sat igang for der sku jeg ha været i statsamtet med min x for han prøver med alle midler at få min datter fjernet fra mig på trods af han aldrig har set skyggen af hende.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvordan kan sådan en overhovedet få dig i statsamtet??? Det burde være :banned:

Spændende med din fødsel :loveboard:

0

Del dette indlæg

Han har søgt om samkvem. Men nu må vi se hvad det ender med for jeg har en advokat med og min datter er to år og jeg nægter at sende hende til en fremmed mand, oz selvom det er hendes bio far. Men jeg har i hele hendes liv haft en anden kæreste som hun er ovenud lykkelig for og kalder ham far.

0

Del dette indlæg

Han har søgt om samkvem. Men nu må vi se hvad det ender med for jeg har en advokat med og min datter er to år og jeg nægter at sende hende til en fremmed mand, oz selvom det er hendes bio far. Men jeg har i hele hendes liv haft en anden kæreste som hun er ovenud lykkelig for og kalder ham far.

<{POST_SNAPBACK}>

uuuh den tur har jeg været igennem .... det er bare et år siden ....der var min datter 7 år og han havde ikke set hende siden fødsel..... han FIK INGEN sammenkvem med min datter

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gud hvor er jeg misundelig på dig. Men der gik 5 års reglen jo igennem hos dig, her er der kun gået to år. Desværre. Og jeg tuder hver dag. Jeg kan intet overskue. Synes jeg har rigelig at se til: kommende fødsel, statsamtet, bryllup. Hele min verden er ved at bryde sammen.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan sagens forstå din reaktion .... tro mig det er et helvede at gennem gå.....plus du har en hel masse ting der skal foregå pt....

Ja men det kan være at der er et mirakel i statsamtet ..for det er ikke første gang han har prøvet og har fået nej hver gang .... nu er det bare stadfæstet at han ikke må se hende ....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer