Kalland

Sponsor Bryllupshjælp

100 indlæg i dette emne

Sad lige og læste pjevs' indlæg og snøft snøft... så snakkede nogle om at de ville støtte hende lidt... helt ærligt, så synes jeg sq ikke det kunne skade nogen af os... Vi er sq så mange herinde at en 100 mand eller to ville kunne gøre underværker... Jeg melder mig her som den første og så må man bare melde sig til løbende... Vi kan jo lige se hvor mange der er med på ideen og så finde ud af hvordan vi gør med overførslen..

Håber der er flere der er med på at hjælpe...

Knuz Trine

Her er sponsorlisten indtil vidre

:loveboard: Kalland

:bearhug: missepige

:super: Maiken soon to be Østergaard

:blink: jannieogbrian

:toot: LotteC

:) nillemusen

:o Frk.Lisby

:balloon: Rosenbak

:balloon: AnnieW

:balloon: Zunshine

:balloon: Speka

:balloon: Natascha81

Redigeret af Kalland
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I er virkelig virkelig søde tøser, den følelse vi sidder med lige nu kan slet ikke beskrives.

Vi er meget meget rørte over jeres omsorg og som skrevet i mit indlæg, er det en svær tid for os lige nu.

Men Johnny og jeg er enige om at vi klarer os igennem om vi så skal leve af kærlighed og kildevand for at kunne skrabe lidt penge sammen til vores bryllup, så er det det vi gør.

Det vigtigste er at vi elsker hinanden og står sammen og det gør vi.

Men mindst lige så vigtigt er det at vide at der her på sitet findes så vidunderlige, omsorgsfulde, betænksomme, hjælpsomme, gavmilde ( vi kunne blive ved) mennesker, der er villig til at give et bidrag så et vild fremmed par kan få deres drømmebryllup, det er virkelig det smukkeste vi nogensinde har oplevet.

Vi er jer evig taknemmelige over at i overhovedet kunne få denne ide´men det er virkelig alt alt for meget.

Det kan vi slet ikke tage imod.

Men uanset hvad skal i vide, at kunne vi kramme hver eneste af jer og bare tilnærmelsesvis fortælle jer hvad dette betyder for os, så ville vi meget gerne det.

:loveboard::bearhug: fra Johnny og Pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvem melder sig til at stå for en liste?

Jeg ved godt at Pjevs ikke mener at kunne tage imod hjælpen, men jeg syntes nu de fortjener det alligevel - bare såen lidt medgang efter al den modstand de har mødt på det sidste.. :super:

:loveboard:  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

I er altså virkelig søde, men det er altså alt alt for meget.

0

Del dette indlæg

Jeg ved godt at Pjevs ikke mener at kunne tage imod hjælpen, men jeg syntes nu de fortjener det alligevel - bare såen lidt medgang efter al den modstand de har mødt på det sidste.. :super:

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Men hvis vi nu ønsker at hjælpe jer - må vi så ikke godt? Pretty please! :blink:

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Men hvis vi nu ønsker at hjælpe jer - må vi så ikke godt? Pretty please! :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Åh, jamen jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige. Jeg er så overvældet over at i tænker sådan på os.

Det er en virkelig svær situation, for vi lægger ikke skjul på at vi økonomisk virkelig er på rø..., men det er også en ( misforstå mig nu ikke) underlig fornemmelse at modtage penge fra mennesker som vi overhovedet ikke kender, men som virkelig ønsker at hjælpe os.

Men er det ikke en normal dansk mentalitet at have det sådan, eller er jeg bare underlig???

I er altså virkelig bare søde, jeg kan slet ikke finde ord for hvor meget det betyder for os.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kalland: Laver du eller jeg en liste til støtte for Pjevs og Johnny?

<{POST_SNAPBACK}>

Det gør jeg... Kan sende end pm'er med mit kontonummer til dem der vil sponsorere lidt og så samle alle pengene et sted, så overfører jeg det hele samlet.. Folk kan jo bare skrive til mig hvor meget de vil sponsorere så pjevs ikke skal bekymre sig om hvor meget hver især giver... Lyder det fair?
0

Del dette indlæg

Kalland: Laver du eller jeg en liste til støtte for Pjevs og Johnny?

<{POST_SNAPBACK}>

Det gør jeg... Kan sende end pm'er med mit kontonummer til dem der vil sponsorere lidt og så samle alle pengene et sted, så overfører jeg det hele samlet.. Folk kan jo bare skrive til mig hvor meget de vil sponsorere så pjevs ikke skal bekymre sig om hvor meget hver især giver... Lyder det fair?

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen holdt, stop altså.

Jeg er helt i vildrede, for jeg syntes altså det er ALT ALT ALT for galt. I er jo mere eller mindre vildt fremmede mennesker som vil til at punge ud for at vi kan holde bryllup. Jeg ved altså slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, for jeg kan slet ikke forholde mig til det.

Det er jo helt vanvittigt kære søde tøser.

I har da selv udgifter nok til jeres eget bryllup, det er da alt andet lige vigtigere at i selv får en fantastisk dag.

For os er det mere end rigeligt bare tanken om at i virkelig vil sætte det her igang for vores skyld. Vi er jer dybt taknemlige, men igen, det er ALT ALT for meget.

:super: og meget varme og taknemlige tanker fra Johnny og Pia

0

Del dette indlæg

Så pjevs... ikke mere brok... det er jo ikke værer end ahvis vi alle sammen mødte op til globryllup med en gave eller en blomsterbuket og det kan I jo heller ikke gøre noget ved... Du glemmer at du snakker med en hel flok Bridezillas og når de først har sat sig noget for er der ikke noget der kan stoppe dem... Så nu er sagerne sat igang og det er jo ikke fordi at mit bryllup personligt ville gå under over at jeg brugte 200 kr til en mere trængende brud *SS*

0

Del dette indlæg

Så pjevs... ikke mere brok... det er jo ikke værer end ahvis vi alle sammen mødte op til globryllup med en gave eller en blomsterbuket og det kan I jo heller ikke gøre noget ved... Du glemmer at du snakker med en hel flok Bridezillas og når de først har sat sig noget for er der ikke noget der kan stoppe dem... Så nu er sagerne sat igang og det er jo ikke fordi at mit bryllup personligt ville gå under over at jeg brugte 200 kr til en mere trængende brud *SS*

Det må jeg så lige give Kalland HELT ret i!!!

Betragt det som en buket til jeres bryllup!!

Og hvis man ikke kan hjælpe hinanden når der er trængende hvornår kan vi så!!?? Og når jeg støtter deverse hjælpeorginastioner er det også til folk man ikke kender!!

Så min pm er sendt til Kalland...

Knus Nanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis I kun sender en pm'er så skriv lige om I vil være anonyme eller ej for umiddelbart vil jeg ikke skrive er på listen, det kan jo være at i ikke vil sige det fordi I er annocører eller andet..

Tak til alle jer der allerede nu har meldt at I vil dele denne smule med en der trænger til det... Selv om det ikke er til mig personligt, varmer det mig meget at vide at der findes så mange gode mennesker i dette lille land *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Som en godt gift kvinde, går der jo heller ikke noget fra mit bryllup ved at give til en der har mere brug for det.

:balloon:

Jeg hjælper gerne. Og jeg står allerede på listen. :respekt:

Hvis jeg ikke tager meget fejl, så er der nok mange som tropper op til jeres bryllup Pjevs :hug:

Glæder mig meget til at se hvor mange som gerne vil hjlæpe. Det er efterhånden blevet til en kæmpe familie herinde. Og hvor er det dog bare rart.

:carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay Pia..................nu gennemhuller jeg lige to af dine argumenter.

Jeg ER gift, og skal altså IKKE bruge penge på mit eget bryllup længere, og så kender vi hinanden i forvejen, så jeg er altså heller ikke en vildt fremmed.

Så nu ikke mere brok.................

Jeg vil også gerne på listen

Knus Trisse :respekt:

0

Del dette indlæg

Okay Pia..................nu gennemhuller jeg lige to af dine argumenter.

Jeg ER gift, og skal altså IKKE bruge penge på mit eget bryllup længere, og så kender vi hinanden i forvejen, så jeg er altså heller ikke en vildt fremmed.

Så nu ikke mere brok.................

Jeg vil også gerne på listen

Knus Trisse  :respekt:

<{POST_SNAPBACK}>

:hug:

Andet er der vist ikke og sige til det. <<<<<

0

Del dette indlæg

Som en godt gift kvinde, går der jo heller ikke noget fra mit bryllup ved at give til en der har mere brug for det.

:balloon:

Jeg hjælper gerne. Og jeg står allerede på listen.  :respekt:

Hvis jeg ikke tager meget fejl, så er der nok mange som tropper op til jeres bryllup Pjevs :hug:

Glæder mig meget til at se hvor mange som gerne vil hjlæpe. Det er efterhånden blevet til en kæmpe familie herinde. Og hvor er det dog bare rart.

:carrot:  :carrot:  :carrot:  :carrot:  :carrot:  :carrot:  :carrot:  :carrot:  :carrot:  :carrot:

<{POST_SNAPBACK}>

I har bare at møde op ALLE SAMMEN så jeg kan kramme jer.
0

Del dette indlæg

:cheerleader3:

Hvis jeg ikke tager meget fejl, så er der nok mange som tropper op til jeres bryllup Pjevs :balloon:

:carrot:  :carrot:  :carrot:  :carrot:  :carrot:  :carrot:  :carrot:  :carrot:  :carrot:  :carrot:

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Vil meget gerne komme!! Elsker globryllupper!! :hug:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3:

Hvis jeg ikke tager meget fejl, så er der nok mange som tropper op til jeres bryllup Pjevs :balloon:

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Vil meget gerne komme!! Elsker globryllupper!! :hug:

<{POST_SNAPBACK}>

Du er så hjertelig velkommen. Det vil glæde os rigtig megetat se dig.

0

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥

Annoncer