Guest CrazyMissDaisy

så er jeg igang

7 indlæg i dette emne

som i ved har jeg det ret godt med mit udseende. jeg har gentagne gange sagt at jeg gider ikke på slankekur.

men nu er jeg altså ved at være godt træt af ikek at kunne finde pænt tøj- det fede tøj laves jo kun til en str 42-44. og jeg bruger 44-46. det er sku skide iriterende!

så nu har jeg altså bestemt mig for at jeg enten skal tabe 10kg eller kunne passe en str 40-42 inden året er omme!

jeg tog beslutningen idag, da jeg stod nede i kvickley emd 3 stk tøseblade og en bog under armen- jeg så de havde en anton berg æske til 40 kr hvad er ret billigt. jeg tænkte om jeg sku købe den for ta have lidt guf til bladende- men en lille stemme i mit hoved sagde "jamen på denn e måde blir du aldrig en 40-42!" så jeg vandrede bort og købte i stedet lidt forskelligt frugt som guf :loveboard:

så ønsk mig held og lykke- jeg vil veje mig vær lørdag fra nu af :bearhug:

startvægt d. 7/1-05: 93,2kg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Godt gået i Kvickly  :heart:

Med den indstilling skal det nok lykkes for dig!!

:heart:

Anna

<{POST_SNAPBACK}>

Lige præcis!!

Jeg har det på samme måde og er også en str 44, til tider en 46. Vil gerne have at min kjole skal syes ind om et par måneder til tilretningen - så jeg har trænet 2 gange om ugen siden november, nov-dec var det to gange om ugen og her i januar er det 4 x ugentlig..Tager 20 min crosstrainer, 20 minutter cykling og 10 minutter roning - samt 2 x 15 gentagelser på styrkemaskinerne..Tager ca 5 kvarter - og jeg har ikke tabt mig mere end 3 kilo men 12 cm efterhånden!! :carrot: :carrot: :carrot:

Tænker også på det kjolen når jeg såen ellers er fristet til at nuppe noget chokolade, snolder eller chips..Det er jo ikke vejen frem - det er jo kun standhaftighed og træning der dur..

Tillykke med din beslutning!!

:heart::huh:

0

Del dette indlæg

Hejsa!!!

Ejj hvor godt gået... at tage en sådan beslutning midt nede i kvickly!

Tja jeg har igennem hele julen og nytåret tab mig 10 kg og ja der er mange flere at tabe.. GG.. (var så uheldig at pga en mavesygdom at tage 30 kg på)..

Hver eneste dag spiser jeg en stor håndfuld vindruer + 2 poser (a 150 g. stk) gulerødder, ½ agurk og ja så et rundstykke til morgen mad, 2 pølsebrød t frokost og j så aftensmaden.. og ja det kører bare derud af..

Fik simpelthen bare nok.. os fordi jeg har sagt t kæresten at jeg ikke ville giftes før jeg havde tabt mig en del... og han er rigtig god til at støtte mig... :heart:

:heart: Krydser fingre for dig....

:heart::huh:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer