Allegra

Har man strømper på???

19 indlæg i dette emne

Ja titlen siger lidt sig selv, men jeg undrede mig bare over, at ham der solgte mig brudekjolen var så sikker på, at jeg skulle have strømper på.... :balloon: Har I andre også det??? Bliver det ikke for varmt? :hug:

Knus Ditte :respekt:

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hmm, jeg har egt. allerede købt et par lækre selvsiddende fra wolford - men ved endnu ikke om jeg tager dem på - tror egt. godt jeg kan holde varmen uden, men tager dem med ti påklædningen og så må jeg beslutte det der - jeg ved at en del af sidste års sommerbrude ikke havde strømper på ...

0

Del dette indlæg

hmm, jeg har egt. allerede købt et par lækre selvsiddende fra wolford - men ved endnu ikke om jeg tager dem på - tror egt. godt jeg kan holde varmen uden, men tager dem med ti påklædningen og så må jeg beslutte det der  - jeg ved at en del af sidste års sommerbrude ikke havde strømper på ...

<{POST_SNAPBACK}>

jeps har det påhelt samme måde....

0

Del dette indlæg

Jeg er også bange for at jeg får et hedeslag hvis jeg tar strømper på...men planen var egentlig at jeg skulle have hofteholder på, sååå...er stadig lidt itvivl...satser jo på at vejret er godt den dag...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til dem som ikke vil have strømper på, men gerne vil have en lille strømpe i skoen så der ikke bliver for fugtigt i skoen. :respekt:

Der kan man købe i enten matas eller i sko butikkerne en lille sok som man ikke kan se når man har skoen på. :hug:

Jeg havde sådan nogle på til vores bryllup og de var fantastiske at have på.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja titlen siger lidt sig selv, men jeg undrede mig bare over, at ham der solgte mig brudekjolen var så sikker på, at jeg skulle have strømper på.... :balloon:  Har I andre også det??? Bliver det ikke for varmt? :hug:

Knus Ditte :respekt:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo jeg er også bange for at det bliver for varmt!!(vi skal giftes 22.07).

Men jeg har alligevel valgt at skulle have strømer på, enten selvsiddende eller hofteholdere.

Grunden til dette er kun at når min kommende mand "pakker" mig ud om aftenen, vil jeg gerne være "klar", og ikke skulle til at skifte.

Jeg hælder dog mest til selvsiddende.

Dels er det nemmere når jeg skal på toilettet, og dels fordi jeg er i tvivl om hofteholderen, kan komme til at genere mig i løbet af dagen.

Håber det hjalp lidt.

0

Del dette indlæg

jeg tror også jeg dropper strømperne når det bliver varmt - og i skoene kommer der indlag så det ikke bliver klamt - de er jo heller ikke helt lukket.

Hvis det nu skulle blive kolder end jeg håber så bliver det en par "brune" selvsiddende.

:respekt: Sandra

0

Del dette indlæg

Jeg skal have strømper på, dels fordi jeg har super skrøbelige fødder, og får vabler bare jeg ser et par sko :balloon:

Og må nok snart heller begynde at gå skoene ti, de klemmer :hug:

Pernille :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg regner med at tage en lille soklet på og så smøre lårbasserne ind i sådan noget slankecreme. (kan ikke lige huske hvad det hedder) Cremen fjerne lidt af det vand der sidder, og så 'klasker' lårnene ikke så meget sammen. Vil jo nødig være hudløs der lige den dag. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer