Guest henriettemadsen

Hvad har I fået i morgengave af jeres mand??

9 indlæg i dette emne

Hey

Jesper og jeg går og lurer lidt på hvad vi skal give hinanden i morgengaver og det er godt nok svært...vi er jo i den situation at vi har kendt hinanden så længe og ja har givet hinanden en masse gaver gennem årene og ja faktisk så mangler vi ikke rigtig noget...super luxus prblem...

Har det egentlig heller ikke sådan at vi skal skal give hinanden noget men det er jo en symbolsk gave og ja en tradition...

Jesper har et super fedt ur som han bruger hele tiden og altid og derfor er det ikke en mulighed..og ja jeg ved ikke hvad jeg skal ønske mig...måske et flot ur...eller et halssmykke eller øreringe eller eller...

Input please.....

også på hvad i gav jeres mand...

:respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik en halskæde og et armbånd fuldstændig magen til hans :respekt:

Så nu er vi helt ens hvad smykker angår :hug:

Jeg gav min mand en læderjakke som han havde ønsket sig i 1 års tid, men han havde lidt glemt det igen, så han blev rigtig glad og overrasket

Redigeret af Cg
0

Del dette indlæg

Jeg fik en lækker Louis Vuitton taske af min mand dagen derpå. Jeg havd længe ønsket mig den og blev bare så glad - ja, jeg indrømmer det - jeg er taskoman :respekt:

Jeg gav ham en lommelærke i sølv, med en guldplaque indgraveret med hans navn og vores vielsesdato på forsiden. (denne gave virker måske for nogle lidt underlig - men den har en del sentimental værdi for ham, da den har noget at gøre med en tradition mændene i hans familie har, samt mindet om hans elskede morfar som døde for et par år siden. - og derfor blev han rørt til tårer da han fik gaven.)

Badutski

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik mary halskæde og øreringe af min mand. Virkelig flot smykkesæt. Jeg gav ham et ur hvor der var ingraveret elsker dig for evigt. Men det kan du jo desværre ikke bruge når han har et godt ur. Hvis han er ryger kunne du måske give ham en ronson eller zippo lighter og få graveret noget som har betydning for jer

0

Del dette indlæg

Vi er jo heller ikke gift endnu, så jeg ved ikke hvad jeg får at gemalen :respekt:

Vi har valgt at give hinanden morgengaven, på selve bryllupsdagen, når vi ikke er sammen, da gaven skal vise hvor meget vi elsker hinanden -HAHA-

Jeg har bestilt en rund flyvetur, fra Roskilde lufthavn og ned over Køge (hvor han er opvokset) og hen over kirke, hvor vi skal vies og tilslut over forsamlingshuset, hvor festen skal holdes......

Jeg ved bare hvor glad han bliver, da han aldrig har været ude og flyve og rigtig gerne vil.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej hej

Vi er jo ikke nået til at give hinanden gaverne endnu,men jeg har planlagt at en god ven af os som er guldsmed skal lave ham et par manchetknapper i guld med hans initialer i og så evt. en lille rubin til at gøre dem ekstra fine med. -HAHA-

Hvad han har i tankerne til mig...ja det skal jeg lade være usagt for man ved ALDRIG med ham,hvad han kan finde på :respekt:

/Anja.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer