wegener

Tekst til indbydelse

5 indlæg i dette emne

Hej

Sidder og nørkler med indbydelserne, og ja syntes faktisk det er teksten der er det sværeste. Kan ikke finde ud af hvor mange informationer der skal med, har jeg for mange eller for lidt???

Her er mit udkast:

side 1

Kære Anne

Vi skal giftes d. 19. august 2006

og vil derfor gerne se dig til vielsen i Munkebjerg Kirke kl. 13.

Efter vielsen kører vi i samlet flok til feststedet Fønsborg,

hvor vi vil feste og hygge os indtil søndag middag.

De kærligste hilsner

Christian og Tine

Praktiske informationer

Side2

Steder og kørsel

Kirke: Munkebjerg Kirke Østerbæksvej 87 - 5230 Odense M.

Kørselsvejledning: og bus nr.

Feststed: Fønsborg. Gl. Fønsvej 3 – 5580 Nr. Åby

Kørselsvejledning: Afkørsel 57, retning mod Assens, 3. vej på højre hånd.

Til dem der kommer med tog vil der være kørselslejlighed fra kirke til feststed. Vi vil derfor gerne vide hvem der kommer med tog og hvem der har ekstra pladser i bilen.

Søndag vil tog rejsende blive kørt til Nr. Åby station.

side3

Overnatning og anden info

Overnatning: Der er arrangeret overnatning til alle gæster på feststedet, i to store sovesale med køjeseng. I bedes medbringe lagen, dyne/sovepose og pude. Hvis man ønsker at sove i eget telt/campingvogn i stedet, er der mulighed for dette på hyttens grund.

Søndag: Der er arrangeret brunch søndag morgen og vi håber selvfølgelig at alle deltager. Der vil være afgang fra hytten ved middagstid.

Dress code: Vi kommer ala Carrie og Mr. Big.

Toastmaster: Allan Jacobsen på email: allanjacobsen14@hotmail.com

Ønskeseddel vil være at finde på vores hjemmeside

S.U senest d.

-HAHA- Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tine -HAHA-

Jeg synes at teksten er helt fin ;-) glæder mig til at se en udgave af din invitation.

Det er også et fint tidspunkt i munkebjerg kirke i har hi hi, sjovt jeg har set flere af dine indlæg, men åbenbart ikke lige lagt mærke til at du er fra Odense.

Men nu hvor jeg læste din tekst til invitationen, så bemærkede jeg jo ikke kun kirken men også tídspunktet.

Vi skal nemlig også giftes den 19 august og også i munkebjergkirke bare kl 14.30, godt nok har vi så også en tid indtil videre i tornbjerg kirke kl 13.30, men det afhænger af om vi skal have en mini reception eller forlænget velkomst.

Da jeg så læste din planlægning, hi hi så jeg sørme at I også have tænkt i de samme baner som os, nemlig ang. fotografen, tror at jeg ringede til ham 2 dage efter dig, men det gør ikke så meget, nu har vi Bettina Pihl, som jo er fra Odense og endda har fotograferet der hvor vi skal holde vores fest nemlig ikke i en spejderhytte, selvom jeg også har haft den tanke, men på cafe morudgaard.

Ang. jeres spejderhytte, så var det lidt sjovt at se den igen, da jeg kiggede på dit link, for der har jeg sørme også været på lejer. Stor og dejlig hytte med pragtfuld natur omkring. :bearhug:

Men I kan glæde jer til Torben, har været til bryllup her i sommers, hos en anden bruger her på siden, bruden anbefalede mig faktisk siden, og deres billeder er bare kanon gode.

Skal I så også fotograferes ved hytten??

Knus Sarah som har en søn fra 04 :respekt:

0

Del dette indlæg

Hej Tine    -HAHA-

Jeg synes at teksten er helt fin ;-) glæder mig til at se en udgave af din invitation.

Det er også et fint tidspunkt i munkebjerg kirke i har hi hi, sjovt jeg har set flere af dine indlæg, men åbenbart ikke lige lagt mærke til at du er fra Odense.

Men nu hvor jeg læste din tekst til invitationen, så bemærkede jeg jo ikke kun kirken men også tídspunktet.

Vi skal nemlig også giftes den 19 august og også i munkebjergkirke bare kl 14.30, godt nok har vi så også en tid indtil videre i tornbjerg kirke kl 13.30, men det afhænger af om vi skal have en mini reception eller forlænget velkomst.

Da jeg så læste din planlægning, hi hi så jeg sørme at I også have tænkt i de samme baner som os, nemlig ang. fotografen, tror at jeg ringede til ham 2 dage efter dig, men det gør ikke så meget, nu har vi Bettina Pihl, som jo er fra Odense og endda har fotograferet der hvor vi skal holde vores fest nemlig ikke i en spejderhytte, selvom jeg også har haft den tanke, men på cafe morudgaard.

Ang. jeres spejderhytte, så var det lidt sjovt at se den igen, da jeg kiggede på dit link, for der har jeg sørme også været på lejer. Stor og dejlig hytte med pragtfuld natur omkring. :bearhug:

Men I kan glæde jer til Torben, har været til bryllup her i sommers, hos en anden bruger her på siden, bruden anbefalede mig faktisk siden, og deres billeder er bare kanon gode.

Hej Sarah

Aj hvor er det sjovt, sidder her og får helt kuldegysninger, tænk at man kan tænke så ens og bo i samme by, hmm. Nå men nu glæder jeg mig da helt vild til at følge din planlægning. Vi kommer jo nærmest til at krydse hinandens spor, jeg står uden for kirken, med vel overstået vielse(forhåbentlig), og kan ønske dig held og lykke, det bliver da skægt.

Vi er også super glade for at det er Torben der skal fotografere, er ked af jeg tog ham for næsen af dig -HAHA-, Men Bethina laver også nogle rigtig flotte ting, hun var min anden prioritet.

Og rigtig dejlig med en anbefaling af hytten, er jo lige nu lidt i tvivl om om den er lidt lille i det, vi skal være 72, hvor mange har i været når du har været på lejr.

Hvor bor du, bor du i Munkebjerg kirkes sogn?

:super: Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tine    -HAHA-

Hej Sarah

Aj hvor er det sjovt, sidder her og får helt kuldegysninger, tænk at man kan tænke så ens og bo i samme by, hmm. Nå men nu glæder jeg mig da helt vild til at følge din planlægning. Vi kommer jo nærmest til at krydse hinandens spor, jeg står uden for kirken, med vel overstået vielse(forhåbentlig), og kan ønske dig held og lykke, det bliver da skægt.

Vi er også super glade for at det er Torben der skal fotografere, er ked af jeg tog ham for næsen af dig -HAHA-, Men Bethina laver også nogle rigtig flotte ting, hun var min anden prioritet.

Og rigtig dejlig med en anbefaling af hytten, er jo lige nu lidt i tvivl om om den er lidt lille i det, vi skal være 72, hvor mange har i været når du har været på lejr.

Hvor bor du, bor du i Munkebjerg kirkes sogn?

:super: Tine

Hej Tine

(dette er en redigering note,jeg har ikke læst hele din planlægningstråd endnu, så hvis der er nogle af mine spørgsmål som feks om hvordan i skal have maden, så kunne jeg nu, efter jeg skrev indlægget læse mig til det i din tråd, læser den lige færdig i morgen)

Ja det er lidt pudsigt med vores valg, men også ganske hyggeligt, men vi står godt nok og overvejer meget kraftig om vi skal vælge tornbjer kirke, vi bor i det sogn og vores søn(Emil fra 040604) er dåbt i den, så det er det eneste sted hvor vi kender en præst, men dens minus er at altergangen ender blindt ind i en væg, men det kan overses, det gør det jo også i nogle af de gl. kirker. Valget af Munkebjerg er fordi min bedre halvdel Jesper er konfirmeret og hans søster ligeså, så det er en kirke vi derigennem har tilknytning til, selvom det kun er hans forældre som bor i sognet.

Jeg selv er fra Dalum, så vi har også tilknytning til dalumkirke og selvom den er smuk, så synes jeg den er for stor.

Jeg kan enormt godt lide begge de kirker vi har indtil videre, især munkebjergs måde at bænkene står lidt ind i mod hinanden, plus vi har begge studeret og studere i Odense, så det ville jo passe med studenterpræsten. Har i fået at vide hvem der kommer til at vie jer??

Ang. hytten, har I ikke været dernede endnu?

På www.hyttefortegnelsen.dk under føns, står der at der er sevice til 70, men kun pladser til 60 personer, men det ser jeg ikke som noget problem, med mindre i skulle giftes om en uge.

For det ville måske være endda rigtig hyggeligt for feks de unge, at sove i telt, deres ting kan jo sagtens være indenfor??

Jo jeg havde måske en lille tilføjelse til din invitation, men ville først ikke nævne den, for måske er den med i dine praktiske oplysninger, så som at I også servere morgenmad og måske middagsmad, eller brunch om lørdagen??

Jeg ville have citeret fra en indbydelse vi fik, hvor vi også var inviteret til morgenmad, det stod i indbydelsen og på deres bryllupsside. Men det finder jeg evt, frem i morgen, hvor jeg skal rode lidt med vores første layout af vores invitationer og lave en planlægnings tråd.

Jeg kan ikke huske hvor mange præcis vi var, men omkring de 30, så det var jo ikke maks.

Sørger I selv for service og mad??

Jeg synes ellers selv at ideen med en spejderhytte er genial, personligt, intimt, og hyggeligt. Vi ville også have gjort det, hvis jeg havde energi til det.

Men vi vælger den nemme løsning, men stadigvæk hyggelig løsning med at fejre det på cafe morud gård.

Knus Sarah :bearhug:

Redigeret af Snut14
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer