Guest Svale

lidt tanker

18 indlæg i dette emne

Jeg har lige brug for at få lidt luft...som nogen af jer måske ved har jeg bestilt tid hos Bentes brudedesign til d. 28. januar....den har jeg imidlertidig besluttet mig for at annullere og rykke kjoleprøvningen frem til sidst i februar, af den eneste grund, at jeg simpelthen ikke føler mig klar til at prøve kjole....

jeg kæmper jo en vægtkamp, og det vil ikke som jeg vil, og derfor er jeg ikke parat....

jeg er så bange for, hvad der vil møde mig i kjoleverdenen....er jo en stor pige....har dog smidt små 6 kg nu i runde tal og ligger pt. på en størrelse 48 i Zizzi`s bukser....skulle gerne meget længere ned, men det er jo nu og her, det er....

Men jeg har det bare sådan, at alle de billeder man ser på nettet og i bladene fra brudekjoleforretningerne - de er bare sylfider alle sammen, en str. 34 som kan knække i vinden når som helst og hvor som helst....er bange for, at jeg bliver hammer skuffet, når jeg så står i forretningen, og jeg ser hvilke kjoler, jeg har mulighed for at få, som klæder mig og min kropsform.....

Hvor er det bare trist og frustrende, at man skal have disse tanker og være bange for at skulle ud og prøve kjole....er næsten grædefærdig lige nu....for det er bestemt ikke som jeg havde regnet med, at det ville være, når det endelig blev min tur.....

Stod det til mig, så blev jeg de 20-25 kg lettere inden, jeg gik ud og prøvede kjole, men så kan jeg jo slet ikke nå at få nogen kjole, og ja det er sgu næsten lige før, man har lyst til at rykke bryllupet af den grund....men det kan jeg bare heller ikke bære....

Ind imellem får lysten og iveren da også taget over, og jeg glæder mig som et lille barn til jeg skal trække i de hvide kjoler, men meget hurtigt vender billedet og lysten forsvinder fordi, jeg så tænker på alle de kilo, som jeg har for meget...

En stor brud kan også være en smuk brud - det ved jeg, og selv om jeg taber 20-25 kg, så vil jeg jo aldrig blive en str. 36 eller 38, men jeg er bare ikke tilfreds, og det kan ikke ændres.....jeg vil ikke have de her basunkinder på mine bryllupsbilleder.......

Når jeg kigger ud over mine bryllupsbriller, så er det jo mit helbred generelt, og ja vi har jo også lagt babyplaner, og der skal jeg bare have tabt mig......så det er ikke kun sådan en fucking kjole, der er guleroden....ja undskyld mig, men sådan har jeg det lige nu.....

Beklager jeg fik lukket op for sluserne, håber I har overlevet....

Svale

Redigeret af Svale
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kender følelsen... Jeg ventede også til sidste øjeblik med at prøve kjoler.... Da jeg fødte i Oktober '05 og havde taget 15 kg på... dog smed jeg dem efter kun én måned, men manglede stadig 14 kg, som er mit mål til brylluppet.....

Jeg vidste udemærket at jeg ikke kunne nå dette uden hjælp :heart: , så jeg opsøgte BAILINE for at få strammet op på maveskinnet pga. graviditeten....

JEG vidste bare ikke hvor stor effekt det havde på mig (spiser dog også meget sundt og er hele tiden obs på hvad jeg putter i munden). Jeg har nu smidt 10 kg siden 9. november (og jeg lever ikke fanatisk, jeg kan godt spise lidt godt i weekenden), så nu mangler jeg kun 4 kg og har stadig 2 måneder til den store dag.....

0

Del dette indlæg

uha, ved snart ikke hvad jeg skal skrive - for det må være så frustrerende at kæmpe så hårdt for at nå et mål, særligt når du mener at det mål har betydning for dine følelser omkring brylluppet - men ja, der er smukke brude i en str. 48, men i bund og grund handler det jo om at du skal føle dig godt tilpas, og ikke bare hvad vi andre syntes, men jeg håber du kommer lidt tættere på dit mål og finder den perfekte brudekjole som opfylder alle dine, drømme, håb og fantasier

:heart:

0

Del dette indlæg

:heart: altså - sådan noget med vægt og udseende er bare så følsomt et emne - og det er engang i mellem nogle sjove ting her i livet der får en til at skifte mening. :heart:

:carrot: Men - jeg synes at du skulle tage en dyb indånding og sige "godtså" Godtså og tage ud til din første brudekjole prøvning - med de kilo du ved du har for meget. Så kan du danne dig en mening om hvad der klæder dig (ikke kiloene) men håret, ansigtet, din designsmag, din fingre (er stoffet behageligt) osv. osv. prøve skoene der passer til - prøve sløret (hvis du er til det) eller tiraret - eller hvad der nu skal til for at du kan leve dig ind i rollen - og lur mig om du ikke - når du forlader butikken igen nemmere kan sige fra over for de søde sager/ den sidste skefuld osv - for nu har du et helt klart billede af hvordan du ønsker at se ud. Og ja, tænk nu hvis det skete at du faktisk fandt ud af at modellos på 34½ bare er enormt langt fra normale quinder - og at du faktisk kan være ovenud tilfreds med dig selv - hvis du kun skal smide 10 kilo (eller noget andet)

Held og lykke med det! Og hvis du har brug for noget moralsk opbakning - så bare pm.

Hej fra knirke :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg vil lige give mit bidrag til denne snak...

Jeg er en størrelse 46/48 tidligere 50/52 og jeg frygter lidt at jeg ikke kan finde en kjole der passer til min krop og min pengepung.. Jeg ville da ønske at jeg kun var en størrelse 40/42, men det er jeg desværre ikke..

Heldigvis syntes min tilkommende at jeg er fantastisk lækker.. Men stadigvæk har jeg det ikke godt med at være i fokus, men det bliver man jo på sin bryllupsdag..

Jeg vil sige længe leve for os "store piger" gid vi alle må være stolte af de mål vi sætter os i livet...:heart:

0

Del dette indlæg

Hejsa Svale

Jeg kan sagtens forstå dig :heart::heart::heart: Jeg tror bare, du skal springe ud i den 1. kjoleprøvning, for at finde ud af, hvad du kan li´. Men det handler om at du skal føle dig GODT tilpas med dig selv, for kan man ikke acceptere sig selv som man ser ud, kan man aldrig finde noget som man føler sig bare lidt tilpas i. Jeg arbejder jo i en ZIZZI forretning, og oplever så tit, at det kan være svært at finde noget tøj, som man egentlig synes er pænt, fordi man har det dårligt med sig selv (var selv i krise sidste vinter/forår, der var slet ikke noget tøj jeg kunne li´/var pæn i)

Havde faktisk bestemt, at jeg skal smide mindst 10 kg mere inden brylluppet, men jeg er slet ikke motiveret ligenu :huh: Lavede så en "aftale" med mig selv at det ikke skal fylde alle forberedelser at jeg måske ikke får tabt mig...

Gir´ ovenstående overhovedet mening???

knus trine (der er en str. 46/48 :carrot: og har fundet en kjole)

Redigeret af hylmer
0

Del dette indlæg

Hej Svale

Jeg er jo ikke selv nogen sylfide, jeg bruger også str. 48 og har været ude og prøve kjole flere gange.

Du kan sagtens finde smukke kjoler, som sidder flot på dig, se et par eks. fra en af mine kjoleprøvninger

post-15040-1137182850.jpgpost-15040-1137182836.jpg

I øvrigt fandt jeg min kjole hos Bentes Brudedesign, hun har rigtig mange flotte kjoler i vores str. specielt i mrk. Miss Kelly

Min kjole er f.eks. ikke nogen typisk "storpige kjole", men en flot Miss Kelly model der kan fåes fra str. 34 - 58 (så vidt jeg husker)

post-15040-1137182396.jpg

Så op med humøret - og kom så ud og prøv nogle kjoler.

Du får lige en masse :heart::heart::huh::bearhug::biggrin:(y) med på vejen

Annie

Redigeret af AnnieW
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var også meget bekymret da jeg skulle ud og kiigge på kjole. Især fordi jeg har en stor mave! Har prøvet at nogle børn har spurgt mig om jeg var gravid :heart:

Men jeg var så glad da jeg havde prøvet kjoler da brudekjoler ikke sidder som almindelige kjoler (hvor jeg ligner noget der er løgn). De er super gode til at dække mave, lår osv.

Så jeg synes du skal gå ud og prøve! Det tog mange bekymringer fra mig i hver fald!

Redigeret af koldingtanja
0

Del dette indlæg

Jeg synes bare at du skal kaste dig ud i det, for der er masser af muligheder for dig... Jeg ved at house of brides har helt vildt mange smukke kjoler også til store piger.... Jeg er selv en størrelse 54, så jeg ved hvad jeg snakker om... Jeg ahr fundet min kjole og jeg synes ikke resultatet er slemt... Jeg ahr tilmed tabt mig en lille smule siden, så den sidder bedre idag.. *SS* Men du kan jo selv dømme her... Jeg prøvede både strutkjoler og enkelte og fandt min egen stil *SS*

post-16460-1137228147.jpg

0

Del dette indlæg

Ja jeg forstår godt hvordan du har det...

I november 2003 fødte jeg nr. 2 og 2 månder sener var jeg gravid igen hvor jeg så fødte i oktober 2004 og da jeg havde født sagde vægten 111 kg jeg er 174 høj så det er jo alt for meget.

Jeg har været på kur siden og der skete ikke noget før vi kom til november 2005 så begyndte det og nu er det røget 13 kg men det er jo kun noget jeg kan se på vægten for jeg er faktis kun gået en str. ned i bukser og passer nu en str 46/48.

I dag siger vægten 97 kg så jeg skulle jo gerne af med noget mere...

Min mor vil gerne vi snart skal ud og kigge på kjoler men det synes jeg heller ikke jeg er parat til i nu...

Men har fået afvide af flere at hvis de ikke har den ønskede kjole hjemmme skal man regne med at der kan gå op til 3 månder til de har den hjemme også kan jeg da godt se at der er grenser for hvor længe jeg kan trække den ( skal giftes om 6 månder )

Men vi må jo prøve at bakke hianden op andet er der jo ikke at gøre.

Grunden til at jeg fik gang i mit vægt tab vil jeg da gerne fortælle selvom at jeg ved det nok ikke er alle der synes om metoden...

Men min veinde gav mig nogle piller som havde hjulpet hende jeg troede ikke rigtig på det, men dem startede jeg på i november og det er dem der er skyld i mit vægttab og jeg synes de er guld værd...

Gitte81

0

Del dette indlæg

Kære Svale,

Jeg forstår dig godt!

Det handler ikke om, hvilken størrelse man er - eller om man kan få flotte kjoler til "store piger". For jo, der er MASSER af smukke, "store" brude - Det kan vi jo se eksempler på her i denne tråd. Men hvis man ikke ønsker at være en smuk, stor brud - men en smuk 'mellem' brud. Så kan du prøve nok så mange kjoler som sidder rigtig flot på dig. Men hvis du ønsker at se noget andet i spejlet, så vil det jo ikke gøre dig glad, selvom en str. 48 sidder flot på dig.

Har jeg ret?

Jeg prøvede det selv, da jeg prøvede min kjole 3. mdr. efter jeg havde født. Selvom jeg kun manglede et par kg., og jeg godt vidste, at det var ret godt gået, så syntes jeg bare, at jeg lignede noget der var LØGN i min kjole. Jeg var så deprimeret og gad bare slet ikke.... Og det var selvom jeg jo hverken var stor eller grim - men ganske almindelig. Men det var ikke det billede, JEG ønskede at se i spejlet!

Håber mit ævl giver mening? Jeg prøver vel bare at sige, at man sagtens kan se eksempler på flotte piger i alle størrelser, men det handler om, hvad man selv ønsker at se i sit spejlbillede - eller på sinde bryllupsbilleder for den sags skyld. Men det kræver jo desværre hårdt arbejde, og det skal man være indstillet på.

Jeg synes dog, at du skal tage afsted og få prøvet nogle kjoler - måske ender du med at gå derfra og være ganske tilfreds med dig selv. Eller så går du derfra og er mere motiveret end nogensinden for at tabe dig.

Jeg håber i hvert fald, at du på din bryllupsdag føler dig som den smukkeste brud. Ligegyldigt hvilken størrelse det ender med at blive.

Alt det bedste,

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Svale,

Jeg forstår dig godt!

Det handler ikke om, hvilken størrelse man er - eller om man kan få flotte kjoler til "store piger". For jo, der er MASSER af smukke, "store" brude - Det kan vi jo se eksempler på her i denne tråd. Men hvis man ikke ønsker at være en smuk, stor brud - men en smuk 'mellem' brud. Så kan du prøve nok så mange kjoler som sidder rigtig flot på dig. Men hvis du ønsker at se noget andet i spejlet, så vil det jo ikke gøre dig glad, selvom en str. 48 sidder flot på dig.

Har jeg ret?

Jeg prøvede det selv, da jeg prøvede min kjole 3. mdr. efter jeg havde født. Selvom jeg kun manglede et par kg., og jeg godt vidste, at det var ret godt gået, så syntes jeg bare, at jeg lignede noget der var LØGN i min kjole. Jeg var så deprimeret og gad bare slet ikke.... Og det var selvom jeg jo hverken var stor eller grim - men ganske almindelig. Men det var ikke det billede, JEG ønskede at se i spejlet!

Håber mit ævl giver mening? Jeg prøver vel bare at sige, at man sagtens kan se eksempler på flotte piger i alle størrelser, men det handler om, hvad man selv ønsker at se i sit spejlbillede - eller på sinde bryllupsbilleder for den sags skyld. Men det kræver jo desværre hårdt arbejde, og det skal man være indstillet på.

Jeg synes dog, at du skal tage afsted og få prøvet nogle kjoler - måske ender du med at gå derfra og være ganske tilfreds med dig selv. Eller så går du derfra og er mere motiveret end nogensinden for at tabe dig.

Jeg håber i hvert fald, at du på din bryllupsdag føler dig som den smukkeste brud. Ligegyldigt hvilken størrelse det ender med at blive.

Alt det bedste,

Blev lige nød til at citere Celine her, for jeg kan ikke være mere enig. Ligegyldig hvilken størrelse man er, er man ikke tilfreds med sit spejlbillede, hvis man er usikker og ikke føler sig hjemme i sin krop. Jeg har vejet 10 kg mere og 10 kg mindre end jeg gør i dag, og jeg var ikke glad når jeg så mig i spejlet på nogen af tidspunkterne. Når jeg ser mig i spejlet i dag, ser jeg mig, lige midt i mellem, og jeg er glad. For mig handler det om at mit selvbillede og mit spejlbillede er i harmonie. Håber du finder ud af hvordan der kan komme harmonie hos dig, så vi kan få dig at se i den smukke kjole som helt klart er der ud, til dig.

:heart::heart: Tine

0

Del dette indlæg

Jeg var faktisk ved at aflyse hele baduljen i sidste uge.. Jeg vejer ca. 95kg og min drøm var at komme på 75kg inden brylluppet, SOM ALTSÅ ER D. 8 APRIL... Jeg havde bare lsyt til at aflyse alt, sælge den kjole jeg har købt og glemme alt OM AT BLIVE GIFT, fordi jeg sad og gloede på sylfider i smukke brudekjoler....

Men min dejlige kommende mand fik mig til at indse at, selvom jeg synes jeg er for stor, så er jeg stadig den eneste han vil have, og jeg bliver den smukkeste kvinde i verden d. 8 april når jeg går ned af kirkegulvet :heart:

Den dag du skal giftes er du den smukkeste kvinde i verden, og tro mig, der findes MANGE smukke kjoler i vores størrelse, og man føler sig virkelig smuk når man står der og drejer foran spejlet :heart:

:heart: stort kram fra mig og så er det op på hesten og afsted mod kjoleland :huh: Det er vidunderligt :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg har lige brug for at få lidt luft...som nogen af jer måske ved har jeg bestilt tid hos Bentes brudedesign til d. 28. januar....den har jeg imidlertidig besluttet mig for at annullere og rykke kjoleprøvningen frem til sidst i februar, af den eneste grund, at jeg simpelthen ikke føler mig klar til at prøve kjole....

jeg kæmper jo en vægtkamp, og det vil ikke som jeg vil, og derfor er jeg ikke parat....

jeg er så bange for, hvad der vil møde mig i kjoleverdenen....er jo en stor pige....har dog smidt små 6 kg nu i runde tal og ligger pt. på en størrelse 48 i Zizzi`s bukser....skulle gerne meget længere ned, men det er jo nu og her, det er....

Men jeg har det bare sådan, at alle de billeder man ser på nettet og i bladene fra brudekjoleforretningerne - de er bare sylfider alle sammen, en str. 34 som kan knække i vinden når som helst og hvor som helst....er bange for, at jeg bliver hammer skuffet, når jeg så står i forretningen, og jeg ser hvilke kjoler, jeg har mulighed for at få, som klæder mig og min kropsform.....

Hvor er det bare trist og frustrende, at man skal have disse tanker og være bange for at skulle ud og prøve kjole....er næsten grædefærdig lige nu....for det er bestemt ikke som jeg havde regnet med, at det ville være, når det endelig blev min tur.....

Stod det til mig, så blev jeg de 20-25 kg lettere inden, jeg gik ud og prøvede  kjole, men så kan jeg jo slet ikke nå at få nogen kjole, og ja det er sgu næsten lige før, man har lyst til at rykke bryllupet af den grund....men det kan jeg bare heller ikke bære....

Ind imellem får lysten og iveren da også taget over, og jeg glæder mig som et lille barn til jeg skal trække i de hvide kjoler, men meget hurtigt vender billedet og lysten forsvinder fordi, jeg så tænker på alle de kilo, som jeg har for meget...

En stor brud kan også være en smuk brud - det ved jeg, og selv om jeg taber 20-25 kg, så vil jeg jo aldrig blive en str. 36 eller 38, men jeg er bare ikke tilfreds, og det kan ikke ændres.....jeg vil ikke have de her basunkinder på mine bryllupsbilleder.......

Når jeg kigger ud over mine bryllupsbriller, så er det jo mit helbred generelt, og ja vi har jo også lagt babyplaner, og der skal jeg bare have tabt mig......så det er ikke kun sådan en fucking kjole, der er guleroden....ja undskyld mig, men sådan har jeg det lige nu.....

Beklager jeg fik lukket op for sluserne, håber I har overlevet....

Svale

Hej søde

Jeg står i næsten samme situation, har godt nok ikke fundet kjolen endnu, men har aller mest lyst til at udskyde den første prøvning, til jeg har nået længere ned i størrelserne, men så er jeg bange for at brylluppet er sket uden en brud i kjole hi hi, for det tager jo sin tid.

Jeg må indrømme, hvis jeg havde været bare lidt mere informeret om hvornår man skal prøve kjole, så var jeg begyndt for længesiden. Har en meget irriterende efterfødsels mave, som er den der mangler for at jeg kan passe en ca 44 eller nærmere 46.

Et lille tip, du skriver at du passer et bestemt mærke bukser, du kan feks skrive til butikken og spørge hvilke mål de har for en bryllupskjole i en bestem str. de kan jo ofte udvides med 4-6 cm.

Jeg blev meget overrasket over at jeg faktisk kunne passe str.44 med mine hofter og bryst, men he he nu mangler jeg som sagt maven og jeg tror også at mine oldemors overarme eller skal vi kalde dem bryder arme, kunne mangle nogle cm.

Det kan være du bliver overrasket over at du er nærmer målet end du tror???

Men jeg kender godt fornemmelsen, man glæder sig sådan, men i forhold til de græsstrå der er på nogle af siderne for firmaerne, så ligner man jo en flodhest øv ø v

Vi også planer om en 2'er så det er også en af mine målsætninger, plus jeg kan spare enormt mange penge på tøj, for jeg har en masse der bare ligger og venter på at jeg bliver mindre og så er der også min sundhed.

Jeg regner med at ville prøve om en lille mdr tid, så jeg forsøger at træne så meget som jeg kan, det vil sige kondicykel og dvd træning, men øv har overhovedet ingen kondi johh en minus kondi. Og hvad værre er at jeg skal til en undersøgelse på ouh på onsdag, en undersøgelse jeg har været med i med min gl. klasse siden 3 klasse. Men nøj hvor jeg ikke glæder mig til at få testet mit kondital, som jeg jo ved ikke eksistere.

Håber evt. at vi kan støtte hinanden undervejs??

Knus og op med humøret, vores bedre halvdeler har jo ikke friet til et skelet, men til os, som vi er :heart:

0

Del dette indlæg

svale det var jo dig der kom med så mange opmuntrende ord til mig da jeg var ude af den pga. kjole.

kan du huske det? jeg havde set billeder af mig selv i kjolen og syntes jeg var ALT for stor! kan du huske hvor nede jeg var og at jeg ville aflyse hele baduljen? og du var en af demd er sagde at vægten betyder ikke noget, manden elsker dig for den du er.

sødeste svale, din mand friede til den "store" (ja jeg synes altså du oki slank- højets lidt erotisk buttet) pige du er- måske er han som rasmus, der elsker mine former.

vi vil så gerne være perfekte den dag, men når man står på dagen betyder de ekstre kg ingen verdens ting. og når du prøver den perfekte kjole, ja så er du ligeglad med om du får tabt dig :heart: for den kjole fremhæver alt det du elsker ved dig selv og gemmer det du ikke kan li.

søde svale husk det nu- vores mænd frier til os som vi er, med fregner, deller, bumser, tænder og havd vi nu ellers ikke kan li ved os selv- skal vi ikke være med til at det er den samme pige de gifter sig med :heart:

en lille ps: jeg er jo selv en pige med en BMI på omkring 29- og se hvordan jeg endte

post-14221-1137294517.jpg

Redigeret af CrazyMissDaisy
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er I søde alle sammen :cheerleader3: jeg blev så glad for alle jeres kommentarer, og ja til tider har jeg siddet med tårer i øjnene!!!

Jeg forstår alt det I skriver til mig, og jeg kan også læse, at I har forstået mig...for i bund og grund handler det om mig og at JEG er tilfreds....så er det - for at sige det lige ud - skide lige meget med at store brude også er smukke, for når jeg ikke er tilfreds, så kan det jo være lige meget...

Søren elsker mig for den, jeg er, og vil også gøre det den dag, men i bund og grund er det mig selv.....

Jeg har været på messe idag, og ja rent faktisk så har jeg vovet springet og bestilt tid hos Helle Teglbak Banks, som lige har åbnet en butik i Nykøbing. Jeg er ikke faldet specielt for nogen af hendes kjoler, men jeg synes, jeg vil give hendes butik et besøg, når nu den ligger så tæt på. Desuden tilbyder hun også farve/stil test, hvilket jeg vil på et tidspunkt, og det gør, at jeg synes, hun et eller andet sted ved, hvad hun taler om.....

Jeg fandt netop de sko, som jeg har kigget på så mange gange til billige penge, de kostede rent faktisk kun små 400,- hos hende mod næsten 700,- et andet sted, og det var nøjagtig de samme sko.... og ja andet tilbehør hun havde var bestemt heller ikke dyrt....

Men er I klar over, hvor meget forskel, der er på, hvilke kjoler de anbefaler...for jeg spurgte selvfølgelig ind til, hvad de mente jeg skulle....et sted skulle jeg have en kjole, hvor barmen blev løftet op og fremhævet, skåret under brystet og med et lag chiffon ud over åbent foran, for det ville gøre mig højere, og et andet sted skulle barmen hvertfald ikke fremhæves, og der skulle ikke laves den udskæring som det første sted anbefalede....det er da helt vildt, at der er sådan en forskel.....

Jeg blev faktisk lidt provokeret, for det ene sted sagde jeg, at jeg havde tænkt meget på, at jeg gerne ville have en corsage og en nederdel, som der ikke er så meget vidde i.....lagde også ud, at jeg gerne ville smide 15 kg mere. Ved I hvilken besked jeg fik? Corsagen kunne jeg få, når jeg havde smidt 5 kg....tak for det....det kan da godt være, at de ikke findes i min størrelse i netop den butik, men sig det på en anden måde....

Vi var også forbi en anden stand, og ja der var de bare så snobbet, så der tror jeg ikke, jeg sætter mine ben.....

Alt i alt har det givet mig en masse at være på messe, men jeg er bestemt ikke blevet i bedre humør....

Jeg har nu 3 uger, inden jeg skal ind og prøve kjole, så jeg må se, om jeg ikke kan stramme ballerne an og tabe 1 kg om ugen!!! Så har jeg rundet 8 kg!! Og så håber jeg, som en af jer skriver, at når jeg har fundet kjolen, at det så giver mig ekstra meget blod på tanden og det vil lykkes for mig!!

Men endnu engang tusind tak for jeres søde ord! Det havde og har jeg brug for!!

Svale

post-7716-1137347940.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer