Guest fame

ANDERLEDES KØRSEL

18 indlæg i dette emne

Hej.

Ja så er jeg her lige igen.

Kunne godt bruge nogle gode ideer til kørsel til og fra kirken.

Jeg ved at man kan køre i limo,hestevogn, veteranbil, sin egen bil(hvis man altså har en) osv.

Men det jeg søger er noget ud over det sædvanlige.

Jeg er meget åben for ideer.

Henriette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med en cykelvogn, sådan en som de bruger nede i indien, altså med cykel foran og kalechevogn bagpå?? jeg kan desværre ikke huske hvad de hedder, men er at de køre rundt i nogle af de større byer i dk. Kan vist også lejes og de findes vist nok også i større udgaver. :bearhug::hug:

Tandem cykel er vist ikke for smart

0

Del dette indlæg

Jeg var til et globryllup hvor brudebarret kørte væk i en "budcykel" En dem hvor der er plads til at have kasser og sådan foran. Der sad bruden og gommen cyklede. :bearhug:

Der er også christianiabike. Der kan du også side foran med din kjole. Bare husk og ligge nogle tæpper og sådan så din kjole ikke bliver beskift. :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

fandt lige nogle billeder af cykel muligheden

Nej hvor ser det hyggeligt ud, hvis ikke det var fordi vores feststed ligger 40 km fra kirken ville jeg halt klart det her. (christian bliver nok lidt svedt hvis kan skal cykle mig 40 km på en varm august dag)

0

Del dette indlæg

fandt lige nogle billeder af cykel muligheden

<{POST_SNAPBACK}>

Nej hvor ser det hyggeligt ud, hvis ikke det var fordi vores feststed ligger 40 km fra kirken ville jeg halt klart det her. (christian bliver nok lidt svedt hvis kan skal cykle mig 40 km på en varm august dag)

<{POST_SNAPBACK}>

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: He he, jeg kan se lige det for mig!!! :cheerleader3: Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Hej

vi skal kører i en lille rød morris maskot også kaldet en mini :cheerleader3:

den er rød fordi vores "temafarve" igennem hele vores planlægning er rød, vi får den pusset fint op og fjerne det ene forsæde så min kjole og jeg kan være bag i også får vores venner lov til at pynte den med tyld og blomster :cheerleader3: tror den bliver super sød når den holder der. ( hvis dette skulle være noget kender jeg nogen der har en miniklub så bilen kan skaffes i stort set alle farver, bare send en pm)

0

Del dette indlæg

Ja vi blev jo overrasket med denne her skønne røde 2CV - som bare var helt perfekt, da vi ikke selv havde ønsket at køre i limousine eller karet eller hvad der nu er brugt!

Rød var også vores temafarve og den lille franske bil passede også skønt til vores kitsch-franske invitationer og min mand er jo fransk - ja så alt i alt bare dejligt :loveshower:

Min far havde arrangeret at låne bilen af en lille gammel mand som bare skulle have et par flasker for at låne den ud - og min faster og min kusine og hendes kæreste havde stået for at pynte bilen, mens sidstnævnte kæreste også var chauffør på dagen :cheerleader3:

post-8921-1138619990.jpg

post-8921-1138620007.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med en "amerikaner"?? Vi var til et bryllup for et år siden, hvor brudeparret skulle have været hentet i en stor "amerikaner". Min bror har en stor grøn buick, som vi kalder for "grønærten", den ville de meget gerne have været hentet i, men desværre var han optaget den dag. Men en "amerikaner" er da også en mulighed.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer