martinique

Hvad skriver I i ringene?

29 indlæg i dette emne

Hej,

Nu er vi ved at være nået dertil hvor ringene skal bestilles og så er vi kommet i tvivl om hvad der skal stå inden i dem.

Vi vil meget gerne have både navn, dato og en personlig tekst. Men hvor meget kan der egentlig stå i sådan en ring?

Vi overvejede at skrive navn, dato og "You touched my heart" men er der plads til det? Og hvis ikke kan man så droppe bryllupsdatoen? Eller ville det bare virke helt forkert? Jeg ved godt vi selv bestemmer men jeg vil nu alligevel gerne høre jeres mening.

Hvad står der i jeres ringe?

p.s vores navne er Simon og Martine og her er et billede af vores ringe

post-4228-1137674337.jpg

Redigeret af martinique
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg så nogle ringe i et bryllupsmagasin, hvor en del af designet var en tekst eller et navn skrevet udenpå - syntets selv de var ret flotte!

Jeg har glemt hvilket magasin det var (det var dansk). Måske nogle af pigerne her kan hjælpe?

Beatles

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej

indtil vidre skal der "bare" stå navn og dato i vores...

men vil da mene at det kan i sagtens, det er jo bare et spørgsmål om skrift størelse... jeg ville ikke fjerne dato, for det første er det jo rart at manden kan huske bryllupsdagen :whistle: og for det andet synes det er sjovt den står der tænk nu hvis der engang er en der skal arve din ring når du bliver æld gammel.... så kan dine tip tip oldebørn se hvornår i blev gift :bearhug: det ville jeg synes var fantatisk.

0

Del dette indlæg

Det kommer nok lidt an på både din fingerstørrelse og ringens bredde.

Hvis du har meget tynde fingre kan der jo i sagens natur ikke stå en mega-lang tekst. Hvis ringen har bredden til det, ville man måske kunne gravere i to linier:

Simon 12.5.2000

You touched my heart

Men prøv at tale med gravøren om mulighederne.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har navn, forlovelsesdato og vielsesdato i vores ring. Forlovelsesdatoen står i sølvdelen og vielsesdatoen i gulddelen.

Se vores ring her.

-Lisbeth

Redigeret af Lisbeth67
0

Del dette indlæg

Jeg tror også det kommer an på ringen. Jeg ville spørge guldsmeden. Vi fik at vide at I vores var der plads til 32 tegn (mellemrum skulle tælles med)

I vores skal der stå " 11-3-06 Groovy kind of love". Vi har fravalgt navne da den sætning betyder meget for os. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej,

I vores står der en lille sætning, som vi synes symboliserede vores forhold til hinanden og så vores navne (altså mit i hans og hans i min)

Vi valgtee ingen dato da ringene både er forlovelse og vielsesringe, og dengang vi fik dem graveret kendte vi ikke vielsesdatoen endnu... Men det passer mig nu også fint..

Sætningen er : "Hos dig er jeg".. Det kan jo forstås på mange måder.. :bearhug: :blushsmiley:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores vielses ringe er også vores forlovelses ringe (det var meningen fra starten) så vi skal kun have skrevet en ekstra dato ind, dog med et kors + foran datoen så man kan se at det er vielsesdatoen

0

Del dette indlæg

Jeg har talt med en guldsmed - og han mente sagtens at der kunne stå: From this moment Mikael 1. Juli 2006 i vores ringe - så monstro der ikke også sagtens kan blive plads til jeres tekst ;)
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg læste inde på en norsk bryllupsside, at et par havde valgt hver en linje fra Shania Twains "From this moment" som en overraskelse til hinanden indgraveret i ringene. Sangen gik igennem som bryllupstema både i invitationer, overraskelse i kirken mv. Det synes jeg faktisk var en ret sød ide, for den sang siger jo næsten det hele. :bearhug: Kh Rosen

0

Del dette indlæg

I vores kommer der til at stå.......

:pokey: M+L :huh: 24-7-365

:bearhug:

Jeg er bare lidt nysgerrig, men hvad står 365 for?

Må jeg tillade mig at svare?

24 timer i døgnet, 7 dage om ugen, 365 dage om året... Sådan cirka! :blink:

:blink:

De får så bare et problem, når det er skudår. For hvilken dag skal de ikke elske hinanden? :(

:huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I vores ringe kommer der til at stå:

Kira 080706 eller 8. juli 2006? (michael's ring)

Micky 080706 eller 8. juli 2006(min ring - måtte forkorte michael's navn, da min ringe ikke er særlig stor i omkreds (en str. 51)

MIchael ville kunne have ne hel historie stående i sin ring, da den er en str. 67!!!! :thumbsupsmileyanim: Han har en rigtig LAP med korte store fingre!(gir det mening?)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer