birgitulla

Prinsesse Polkaprik Gifter sig

188 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja det var så den vidunderlige og fabelagtige dag - jeg håber I har nydt billederne og fortællingen bare halvt så meget som jeg har nydt at genopleve dagen her et halvt år efter!!!

Tak til jer alle for gode råd, skønne kommentarer og overskud i hverdagen - det ville ikke have været det samme, hvis jeg ikke havde haft jer skønne mennesker at dele planlægningen med :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:loveshower::loveshower: åhhhhhhhh.... hvor kunne jeg ønske at du kunne blive ved- det er bare så smukt, så ægte og så meget dig (uden jo egentlig at kende dig) men ihh.. det er så fantastiske billeder, en flot historie og ja, jeg tror jeg er afhængig!

En fest der er halvt så god som jeres - tror jeg stadig vil være god! :loveshower::loveshower:

:loveshower::loveshower: Tillykke med det - tror jeg lige vil kigge det igennem igen - sådan lige ved lejlighed. Det er så smukt!

Hej fra knirke :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower:  :loveshower: åhhhhhhhh.... hvor kunne jeg ønske at du kunne blive ved-  det er bare så smukt, så ægte og så meget dig (uden jo egentlig at kende dig) men ihh.. det er så fantastiske billeder, en flot historie og ja, jeg tror jeg er afhængig!

En fest der er halvt så god som jeres - tror jeg stadig vil være god! :loveshower:  :loveshower:

:loveshower:  :loveshower: Tillykke med det  - tror jeg lige vil kigge det igennem igen - sådan lige ved lejlighed. Det er så smukt!

Hej fra knirke :cheerleader3:

Tusind tak for de søde ord - de varmer på en kold men smuk januardag- Ih hvor jeg dog længes tilbage til dagen og bryllupsplanlægningen :)
0

Del dette indlæg

jamen, hvad skal jeg skrive?

det er så smukt og så ægte - I stråler på samtlige billeder - du ser fortryllende og den fantastisk personlighed som jeg bare ved du har - den kommer væltende ud, så jeg sidder med en kæmpe smil læben - for du har så uendelig meget ret i din overskrift - det var virkelig en prinsesse der blev gift - og med den helt rigtige prins :)

tak for en dejlig oplevelse :cheerleader3: Stine

0

Del dette indlæg

jamen, hvad skal jeg skrive?

det er så smukt og så ægte - I stråler på samtlige billeder - du ser fortryllende og den fantastisk personlighed som jeg bare ved du har - den kommer væltende ud, så jeg sidder med en kæmpe smil læben - for du har så uendelig meget ret i din overskrift - det var virkelig en prinsesse der blev gift - og med den helt rigtige prins :cheerleader3:

tak for en dejlig oplevelse :cheerleader3: Stine

:) Tak søde, bliver så rørt over jeres søde ord og jeres overskud http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Glæder mig sådan til at høre om din dag!!!
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arhj ok jeg mangler faktisk lige billederne fra brudehuset næste dag - en færøsk tradition hvor gæsterne komme til rester og ser gaverne som stilles frem på et gavebord! en dejlig måde at runde brylluppet, som jo så faktisk varede i 4 dage af! Vi var hjemme hos mine forældre og der blev hygget til sent og spillet fodbold og ja bare slappet af!!

Først billeder af min smukke kjole - morgenen derpå!

post-8921-1138278026.jpg

post-8921-1138278049.jpg

post-8921-1138278091.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer