birgitulla

Prinsesse Polkaprik Gifter sig

188 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Du er da i sandheden en ægte prinsesse, hvor er det bare smukt og dejligt at læse med på jeres store dag.

Du har en glød over dig som bare er så dejlig og varm, din mand og dig ser også bare super lykkelige ud :cheerleader3:

Tak fordi jeg måtte læse med og opleve lidt af jeres vidunderlige dag http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Pernille :)

0

Del dette indlæg

Mangler ord - hvor du dog kan skrive - hvis din tale bare var halv så godt som din beretning var den fantastisk - man føler sig jo nærmest om man har været med

og billederne - jeg mangler ord - ikke are at i er fantastisk smuk men hvor er det hele bare så perfekt til det sidste detajle og alle ser så utrolig glad ud.

Tilykke igen - et halv år efter og tak for at dele det med os igen.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Ja det var så den vidunderlige og fabelagtige dag - jeg håber I har nydt billederne og fortællingen bare halvt så meget som jeg har nydt at genopleve dagen her et halvt år efter!!!

Om jeg har nydt billederne og fortællingen.......Jeg har slugt det råt, flere gange med tårer i øjnene.

Hvor lyder det bare til et det har været det mest fantastiske bryllup med masser af god stemning og kærlighed. Først og fremmest mellem dig og DIN MAND, men også fra Jeres familier og venner.

Super skønne billeder, men det hvor I står uden for kirken hvor DIN MAND kysser dig på panden er jeg bare heeelt vild med. Der er det bare Jer to der står og nyder hinanden. SUK det er smukt.

Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sidder her med et stort fjoget lykkeligt smil på læberne. En enkelt tåre blev der også knebet undervejs. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige..... Hvor var du smuk i din kjole, dine brudepiger var skønne, fabelagtige hatte-mødre, og skønne billeder der oser af ægte og inderlig glæde.

DYBT SUK, og mange mange hilsner og knus til dig!

0

Del dette indlæg

:bearhug: Nej hvor var det altså fantstisk at læse!!! Nu glæder jeg mig bare endnu mere til at blive gift, :) for det lyder jo helt vidunderligt! -HAHA- Tusind tak for oplevelsen -HAHA-

:hug: Nej hvor sjovt, jeg har præcis samme manér, mht. med listerne og krydserne :) Hvis jeg bare lavede noget halvdelen af den tid, jeg laver lister, så ville nå 10 gange så meget, men det et så hyggeligt at lave lister -HAHA--HAHA-

-HAHA- Knus fra Ditte (Der bare håber, at hendes dag må blive halvt så vellykket :hug: )

0

Del dette indlæg

Kære søde piger,

Tak for jeres søde kommentarer til beretningen om vores bryllup.

Det gør mig så glad at læse at I er blevet rørt over at læse om dagen, for jeg nød selv så meget at læse beretninger før brylluppet og jeg sad selv mangen en gang og kneb en tåre og glædede mig endnu mere til vores eget bryllup efter sådan en oplevelse.

Jeg synes det er fantastisk at der findes så mange søde kommende og værende brude som vil dele oplevelse med hinanden og sprede glæde på denne måde!

Hænger jo stadig ud efter brylluppet og nyder stadig at mærke andres glæde og forventninger i diverse planlægningstråde og ikke mindst bryllupsberetningerne! Vi er jo mange der bliver helt bløde i knæene over bryllupper og derfor er det så fantastisk med dette dejlige forum!

Længe leve kærligheden og romantikken

:loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower: :

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er uden sammenligning den smukkeste bryllupsberetning jeg til dato har læst, du skriver jo vidunderligt. Og sikke billeder, i er så smukke og ser så fortryllende lykkelige ud.

:cheerleader3: Tine

Iiiiih altså tusind tak for de søde, søde ord :cheerleader3:

Og også til alle jer andre - tak for de søde kommentarer. Jeg håber at kunne læse om jeres bryllupper der garanteret bliver ligeså vidunderlige og glæder mig til sidde og drømme mig væk i bryllupsland :cheerleader3:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå gleder jeg også meg noe helt vannvittig mye til å bli gift med min kjære.... Så kult med alle bilder og tekst... så flink du er :cheerleader3:  Jeg lurer på hva kjolen din heter??? Den var heeelllltttt NYDELIG :cheerleader3:

Sød kommentar - tusind tak! Min kjole er fra Rikke Gudnitz Couture og jeg har selv været med til at designe looket for den: Gudnitz Couture

0

Del dette indlæg

Ja jeg må tilslutte mig.

Hvor var det en fantastisk beretning!! og vidunderlige billeder. Det var bedre end at gå i biografen og se en kærlighedsfilm. :blink:

UHHHHHHH hvor jeg glæder mig endnu mere til det er min tur. :blink:

Tusind tak for at dele alt det med os......

Rigtig held og lykke fremover, efter det bryllup kan det da kun give den bedste start på jeres liv sammen!! :bearhug:

Knus Susan

0

Del dette indlæg

Tak tak og tak for jeres elskelige kommentarer på denne beretning :thumbsupsmileyanim:

Her næsten et halvt år efter nyder jeg at kigge billederne igennem og må måske lidt flovt indrømme at jeg stadig tænker på bryllup og alt det dejlige der følger med :thumbsupsmileyanim:

Derfor kan jeg ikke lade være med at kigge her forbi og lure med I jeres planlægninger og beretninger og alt det andet der følger med!

Tak fordi I deler ud af jeres overskud og tak for jeres entusiasme omkring bryllupper - det kan vi aldrig få nok af - Held og lykke til jer alle med planlægningen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ja jeg er lidt bagud :thumbsupsmileyanim: sorry, men er nu lige blevet opdateret med alle billederne og nej hvor er i bare smukke sammen, sikke nogle fantastiske billeder. jeg synes virkelig der er så mange søde, sjove, smukke og rørende billeder og at man bliver helt glad af at læse beretningen.

Kan godt forstå du stadig nyder at gennemgå de mange utrolig flotte billeder

:thumbsupsmileyanim: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pragtfuld pragtfuld fortælling. Elskede dine billeder før og gør det mere nu. Meget charmerende hvor Michaël har fået ring i øret :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Man sidder helt og får tåre i øjnene - det hele lyder bare som en misundelsesværdig dag - håber min egen bliver magen til.

Tak for en varm fortælling :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

FLOT bryllup.. Virkelig ægte og utrolig smukt!

- kom til at tænke på din stakkels mand, der måtte vente i 25 min. på dig - var han slet ikke nervøs for at du slet ikke kom?

Anna

Jo han var egentlig nok ret nervøs i ventetiden og begyndte sågar at tro at jeg ikke ville komme... Så han var meget lette da dørene gik op og jeg kom ind!

Vi har først nu fået bryllupsvideoen overført til computeren og det har bare været en fryd at sidde og kigge den dejligste dag sammen. Michael holdt endda en fridag så vi rigtig kunne hygge os med oplevelsen! Superskønt! Kan anbefales :bearhug::blush:

0

Del dette indlæg

Hej Prinsesse polkaprik :bearhug:

tak for en dejlig, rørende, smuk og fantastisk beretning.

Jeg glæder mig endnu mere til om 20 dage hvor det er min tur.

Hvor var det en smuk kjole.

Knus Rinaldo :carrot:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer