Guest Putte1667

Bryllupskage

10 indlæg i dette emne

Hejsa

Vi har et mindre problem: Vi synes at 5000-7000 er liiiige i overkanten for en bryllupskage.

-og jeg regner ikke med at have overskud til at lave/bage den selv.

Er der nogen, der kender et sted (gerne i nærheden af København) som laver kager til en lidt mere rimelig pris?

:cheerleader3:

Putte1667.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) 5-7 tusind!!!!

det var da vildt.

nu ved jeg ikke lige hvor mange gæster i skal være......

men jeg har fået oplyst ved vores bager/konditor at det koster 25-30 kr. pr kuvert. Vi er ca 75 personer der skal have "kage" og den vil komme til at koste ca 2000 kr. så kommer topfigur ved siden af

dit tilbud MÅ kunne gøres billigere

:cheerleader3: Pia

0

Del dette indlæg

:) 5-7 tusind!!!!

det var da vildt.

nu ved jeg ikke lige hvor mange gæster i skal være......

men jeg har fået oplyst ved vores bager/konditor at det koster 25-30 kr. pr kuvert. Vi er ca 75 personer der skal have "kage" og den vil komme til at koste ca 2000 kr. så kommer topfigur ved siden af

dit tilbud MÅ kunne gøres billigere

:cheerleader3:  Pia

<{POST_SNAPBACK}>

Ja jeg vil også mene at denne pris er mere almindelig. Prøv hos en Guldbager http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for alle de svar med gode ideer.

Jeg prøve jeres forslag :cheerleader3:

Ja, vi skal være 82 personer til festen, men 19 er børn, (en endda spæd) så børnene får nok chokoladekage eller muffins.

Men de voksne skal da ikke snydes for en lækker kage :cheerleader3:

Jeg havde bare kigget på nettet (søgt på eniro) og så i div. kagebutikker i København (hvor vi bor) de fleste steder var det 45-50 kr pr kuvert, plus et "startgebyr" på 1500 kr... Ret vildt synes jeg.

Jeg har en veninde, der "måske" godt kunne lave en, men hun har ikke prøvet det før så.... Jeg kunne godt selv, men jeg frygter, at jeg kommer til at blive totalt stresset... (jeg er også gravid, og 5 måneder henne til festen) ;)

Tak igen

Putte1667

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer