HenHen

Bryllupsvideo

11 indlæg i dette emne

Vi mangler en til at optage video til vores bryllup. :bearhug: Der skal kun optages til selve festen, og det må helst ikke være alt for dyrt....

Er der nogen, der kan hjælpe med det? Vi bor omkring Vejle området, så "personen" skal nok helst bo deromkring.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi har to personer fra gæsterne der tager videokamera med - så får vi sammenklip fra to "amateurfilm" og begge kan afslappe lidt skiftevis.

Har i måske nogen i familie? Ellers leje en kamera hvis det skal være billig.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Hej!

Grunden til at vi gerne vil have en "udefra" er, at vi synes, det er syn for den gæst, der skal se hele festen igennem et videokamera. Selvom der er 2 der skiftes, så går der alligevel meget tid med det.....

Men det er åbenbart ikke så nemt at finde en :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Jeg ved at der er en film-mand i Grindsted, som optog mine forældres sølvbryllup...og han er rigtig god til at være diskret, min mor hader ellers videoer men hun opdagede ham næsten ikke...

Hans navn er Doron Pikri...Hans nummer er Tlf.: 75 32 42 03

Jeg har hørt at han tager 4000 kr. fra vielsen til klokken 1...

:bearhug: KnuZ Dorthe

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Jeg ved at der er en film-mand i Grindsted, som optog mine forældres sølvbryllup...og han er rigtig god til at være diskret, min mor hader ellers videoer men hun opdagede ham næsten ikke...

Hans navn er Doron Pikri...Hans nummer er Tlf.: 75 32 42 03

Jeg har hørt at han tager  4000 kr. fra vielsen til klokken 1...

:bearhug:  KnuZ Dorthe

<{POST_SNAPBACK}>

Hmn, det var da egentlig ikke så slemt endda for så mange timers arbejde... Nogen der kender en omkring Roskilde...?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville blot sige at det er rigtig godt at få én udefra til at gøre det.

Mange gange oplever man desværre at det er én fra festen som tager billeder eller filmer mv. og når så først festen går i gang og vekommende får lidt indenbords, ja så bliver der glemt både billeder og video.. hvis der bliver filmet noget i de senere timer er kamerastyringen måske knap så god og billederne bliver måske ikke til drømmebilleder desværre.

Jeg siger ikke at det er generelt.. blot at jeg giver jer ret i at det er synd at få en gæst til det.. også selvom de siger at det vil de smadder gerne..

Igen hvis man står på aftenen og er utilfreds over at "øjeblikkene" ikke fanges har man det måske dårligt med at skulle kommentere det overfor personen, som man måske ved bliver såret over bemærkningen.

Det er den store dag og for ikke at komme til at gå at tænke over om der nu kommer ordentlige billeder og video osv så lad en proffessionel tage opgaven.

Mange hilsner

Heidi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer