Guest nillemusen

Verdens største tudetur.

31 indlæg i dette emne

Kære tøser. :cheerleader3:

I må bære over med mig lige nu. Men natten til tordag, døde min elskede Farmor.

Denne gang har det taget meget hårdt på mig. Jeg har mistede 2 personer inden for 6 måneder. Først min Morfar og nu min Farmor. :cheerleader3:

Der skal ikke meget til at tippe mig over denne gang. Jeg tuder for et godt ord og jeg ved ikke hvor at jeg skal gøre af mig selv.

Min Farmor tænkte på alle andre hele livet, men bare ikke på sig selv. Da hun endelig gjorde det, var det forsent.

Hun fik tarmkræft og blev opereret. Der gik betændelse i såret og de opereret hende endnu engang. Så skulle hun have en stomipose og endnu engang blev hun opereret. Dagen før at de skulle lave stomiposen, fik hun åndedrætsbesvær. De forsøgte at redde hende. Men forgæves.

Nu står vil tilbage med et stort hul i vores hjerter. Men den alle vores tanker går til er min Farfar. :cheerleader3:

De var gift i over 55 år. Hun efterlader sig en stor familie.

Vi siger farvel på Onsdag.

Til Farmor. :cheerleader3:

Du vil altid være i vores hjerter.

Du er meget savnet og elsket.

Pas på dig selv der hvor at du er nu.

Jeg ved at du vil sidde på en stjerne og kigge ned på os alle sammen.

Knus dit barnebarn Pernille.

P.s Det billede er taget sammen med mange af deres oldebørn. Der mangler en del på dette billede.

post-8328-1138719864.jpg

Redigeret af nillemusen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej alle sammen. :cheerleader3:

Jeg kan ikke beskrive hvor meget jeres ord varmer.

Igår aftes røg min farfar også på hospitalet. De klokkede i det med hans stomi pose. Det var meget akut. :cheerleader3:

Han er dog stadigvæk hos os. Men hvor lang tid ved vi ikke.

Han kan ikke noget selv og har mistet gnisten til at leve efter min Farmor gik bort.

Jeg ved godt at jeg ikke burde skrive dette, men jeg håber at min Farmor kommer ned og henter ham inden ret længe.

(ved godt at det lyder lidt barnligt. Men de har jo været sammen i en mennenskealder)

Jeg kan ikke forstille mig at de skulle være adskilt i længere tid.

Nu ved jeg at der er en som der holder øje med mig oppe fra det høje.

Postet billedePostet billedePostet billedePostet billedePostet billede

Redigeret af nillemusen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved godt at jeg ikke burde skrive dette, men jeg håber at min Farmor kommer ned og henter ham inden ret længe.

(ved godt at det lyder lidt barnligt. Men de har jo været sammen i en mennenskealder)

Jeg kan ikke forstille mig at de skulle være adskilt i længere tid.

Det synes jeg er ok tanker at have, sådan som du beskriver hans situation og jeg tror altså det er en meget normal følelse at have. Jeg havde det ligesådan med min farmor til sidst, hun skulle bare have fred og det fik hun heldigvis.

0

Del dette indlæg

Vi er lige kommet hjem fra min Farmors bisættelse.Postet billede

Hold da op det var hårdt. Postet billede

Da min Farfar gik ud af kapellet gik det for alvor op for mig. Jeg brød totalt sammen. Til alt held havde jeg min mand ved min side.

Bare det at se den hvide kiste med alle de smukke blomster, fik mig til at tude.

Hun elskede blomster hele sit liv. Postet billedePostet billede

Lige nu ved jeg ikke hvad at jeg skal gøre af mig selv for jeg sidder og tuder.

0

Del dette indlæg

Jeg sender dig mange varme tanker på denne hårde dag. Det er svært at bisætte en der har stået dig så nært, kisten gør det lidt mere virkelig. Så jeg sender dig :bearhug::blink::blink::pokey::huh::huh::(:(:(-HAHA--HAHA-

Dejligt at høre at din mand er en støtte for dig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg føler med dig.....Er lidt ved siden af mig selv, da jeg mistede min farfar i nat.

:bearhug: Susanne

<{POST_SNAPBACK}>

Så er vi i samme båd. Det er et helvede at komme igennem. Men det skal nok lykkeds.

Som min niece sagte til mig her idag:

"Moster, Farmor sidder på en stjerne og holder øje med os alle sammen."

Pigen er 13 år. Da hun sagde det, blev jeg helt varm om mit hjerte.

Jeg har valgt at glæde mig over de gode ting som hun har udrettet i sit lange liv.

Det at miste er det væreste.

Inden for 6 mdr har jeg mistet min Morfar og nu min Farmor.

Hvis jeg heller ikke tager meget fejl, så tager min Farfar snart op til min Farmor.

:blink:

Så skal vi igennem alt dette endnu engang. Men kan kun håbe på at jeg er bedre forberedt. Men man ved jo aldrig.

Redigeret af nillemusen
0

Del dette indlæg

Du får lige en masse :bearhug::blink::blink::pokey::huh::huh::(:(:(-HAHA--HAHA-:cheerleader3::balloon:()()

Det er så svært at miste og aldrig rart når det er to på så kort tid. Kender alt til det. Jeg mistede selv min farfar 17 januar sidste år og min mor på bare 46 år den 36 marts. Så tror mig jeg kender alt for godt til og føler hvordan du må have det. Til tider kan jeg stadig "finde"mig selv tudende over min mor, men jeg er jo også kun 24 år så mistede hende alt for tidligt... Men det er et helvede at komme igennem. Håber du har nogle at kunne snakke med om det og husk på alle de gode tider i havde sammen

0

Del dette indlæg

Jeg føler med dig.....Er lidt ved siden af mig selv, da jeg mistede min farfar i nat.

:bearhug: Susanne

<{POST_SNAPBACK}>

Så er vi i samme båd. Det er et helvede at komme igennem. Men det skal nok lykkeds.

Som min niece sagte til mig her idag:

"Moster, Farmor sidder på en stjerne og holder øje med os alle sammen."

Pigen er 13 år. Du hun sagde det, blev jeg helt varm om mit hjerte.

Jeg har valgt at glæde mig over de gode ting som hun har udrettet i sit lange liv.

Det at miste er det væreste.

Inden for 6 mdr har jeg mistet min Morfar og nu min Farmor.

Hvis jeg heller ikke tager meget fejl, så tager min Farfar snart op til min Farmor.

:blink:

Så skal vi il alt dette endnu engang. Men kan kun håbe på at jeg er bedre forberedt. Men man ved jo aldrig.

<{POST_SNAPBACK}>

Kan kun give din niece ret.. Hun sidder deroppe og ser alt hvad der sker. Sådan er min mormormog mig også enige om at det er med min mor.. Håber din farfar kommer igennem det. Min morfar er blevet meget syg siden min mor døde og vi tror heller ikke han klarer meget mere end et år mere. Den 25 dec. røg han på sygehuset og var lige ved at dø..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer