Guest Glowin

Vores serie :)

62 indlæg i dette emne

Har lavet helt nye invitationer, synes ikke de andre var tilfredstillende.. så vi måtte (igen) en tur i Panduro ..hehe... godt men får studierabat (det giver trods alt -10%) :)

Men de nye kommer til at se sådan ud :cheerleader3:

Forfra, monogrammet her på forsiden er vores forbogstaver (M & J) med runer

kort_forside.gif

Side 1.

kort_side_1_1.gif

Side 2.

kort_side_2_1.gif

Side 3.

kort_side_3_1.gif

Side 4.

kort_side_4_1.gif

Bagside

kort_bagside_1.gif

Og den hjemmelavede kuvert:

konvolut.gif

:bearhug:

Redigeret af Glowin
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Flotte flotte invitationer, jeg spekulerede på den ceremoni der skal holdes ved gravstedet, hvordan skal den foregå???, kunne nemlig godt tænke mig at gøre det samme ved min fars gravsted, bare ikke det bliver for sørgmodigt.

Hilsen Søschar.

<{POST_SNAPBACK}>

Umiddelbart går mine tanker omkring, at når vielsen er overstået går vi om på min fars grav, som ligger bag kirken - jeg lægger buketten og vi synger muligvis en sang eller læser et digt eller lign.

Jeg vil også gerne ha' at fotografen tager nogle billeder af Jesper og jeg - min mor og jeg - mine søskende og jeg :bearhug:

Derefter må den så stå på riskastningen på vej ned til den bil, som gerne skulle holde for enden af "stien" fra kirken -HAHA-

Redigeret af Glowin
0

Del dette indlæg

De er rigtig flotte. Hvor har du fundet de grå/sølv hjerter på snoren henne. Vores indbydelser er også grå og hvide, men i Panduros katalog og på hjemmesiden er de ikke i den farve.

<{POST_SNAPBACK}>

Papiret, som selve invitationen er lavet af er hvid perlemor og kuverten er en grå/grønlig farve med struktur.

hjerterne, er perlemorshjerterne i hvid fra panduro, så må desværre skuffe dig - jeg har ikke set dem i sølv/grå.

:bearhug: Majken

0

Del dette indlæg

DISSE BLIVER LAVET ANDERLEDES :bearhug:

Menu- /bordkort :blink:

Forsiden - med vores monogram og navnet på gæsten GP

Front.gif

1. side - Her vil der stå en hilsen til hver gæst :)

1.gif

2. side - Velkommen og velbekomme sang :bearhug:

(Vi er dog lidt i tvivl om, om vi skal have en sådan)

2.gif

3. side - Sidste side, med vores menu på :bearhug:

3.gif

:denmarkflag: Majken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvornår sender i de skønne invitationer ud?

Det gør vi til December :denmarkflag:

Vi skal jo giftes midt i industriferien og derfor vil vi være ude i god tid.

(- Vi ved også at nogle familiemedlemmer bestiller ferier i RIGTIG god tid)

S.U.en sætter vi så til d. 7/4 (ca. 3 mdr før), da vi begge har eksamner i forårs månederne - for at det ikke bliver for presset :blush:

:rolleyes: Majken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må nok sige at det er der stil over. Rigtig flot det hele.

Synes og så det er en god idé med brudebuketten., en god måde at mindes ens forældre.

Jeg har mistet min mor for nogle år siden og jeg har så overvejet om vi så skulle giftes på hendes dødsdag, sådan at hun er "nær"/mindes den dag.

Lige noget helt andet. Giver de studenterrabat i Panduro??

Hilsen JKKSV

0

Del dette indlæg

Ej er det rigtigt....... 10 % :denmarkflag: Jeg har købt for over 500 kr. i Panduro og jeg viste slet ikke jeg kunne have fået rabat :blush: Det tærrer meget på en SU at skulle giftes så de 10 % havde bestemt været værd at få med .... Øv at jeg ikke viste det :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Så har jeg også lavet kirkehæfte, er endnu ikke sikker på at det bliver disse sange, men nu er layoutet da klar :balloons:

Den blå blomst som adskiller salmerne er den, som jeg har klippet ud fra et gammelt lommetørklæde (Jespers afdøde mormors lommetørklæde) og som jeg vil ha' syet på mit slør.

- her er den naturligvis bare scannet ind ;)

post-6514-1149516355.gif

post-6514-1149516361.gif

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer