Librian

Hvor meget drikker de for??

7 indlæg i dette emne

Jeg ved godt at de sikkert bliver et skud i tågen, men.. :bearhug:

Er der nogle af jer der tør gætte på hvad en bar kommer til at koste?

Vi holder festen på en kro, og baren efter middagen kommer til at bestå af øl, vand og vin og vi bliver ca. 40 (Kun to børn).

Nogle der vil gætte?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi holder festen på et 5 stjernet hotel og skal give 85 kr. for fri øl og vand i to timer

hvis man skal give stykpris er jeg ikke sikker på det er så let at gætte man må jo lave et skøn over hver enkel om de er til alkohol eller ikke, så det vil jeg slet ikke turde gætte på :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi tager selv drikkelse med, der hvor vi skal holde festen. men vi skal tilgengæld af med proppenge 25 kr pr. pers.

for ellers kunne vi vælge en dyrer menu pris, hvor drikkelse var inkl. men ikke sprutten.

vi har vælgt denne måde da vi kan spare ca. 4000 kr og dem vil vi heller bruge på noget andet.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi holdt vores fest på Ry Park Hotel.

Maden var inkl. vin m.m. ad libitum og bagefter (til dansen) blev der stillet sodavand, øl, hvidvin og rødvin op på et bord og så kunne gæsterne selv ta'. Tjernerne fyldte op efterhånden. Vi var 29 voksne og 8 børn... der ikke sparede på drikkevarerne -HAHA-

2.162,- kr. blev der drukket for efter maden... og de sidste gæster gik først kl. 04.00 :bearhug: .

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer