Guest TinaA1

?? om brudebuket

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Tina!

Jeg syntes virkelig den brudebuket er flot :bearhug:-HAHA- Men jeg tror du har det samme problem som jeg :baa:

Vi må jo ikke selv vælge.... :bearhug:

Men jeg har gjort dette. jeg gik ned i vores blomsterhandler, og fortalte hende om mine planer, mht. farver, facon ovs. også har jeg fået hende til at lave en prøve buket, men ikke i de rigtige farver :blush::denmarkflag::birthday: på den måde kan jeg se om den skal være sådan og jeg kan vise den til min kommende mand :balloons:

også kan man jo kun håbe på at har fattet hvor jeg vil hen med den -HAHA-:balloons::bearhug:

Håber meget at du kan bruge mit råd.

Mange Hilsner fra

Susie

0

Del dette indlæg

Hej Susie

Ja det er jo det at vi ikke selv skal købe den.

Meeen jeg regner med at jeg vil lade en del "hints" falde om, hvordan ejg godt kunne tænke mig den skal se ud.  -HAHA-  :bearhug:

Ja jeg har ihvertfald fortalt min kommende, hvilke blomster og farver jeg gerne vil have i min.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa

hos os er dte min kommende der bestemmer - dog var vi sammen til blomsterbinderen og så blev han sendt udenfor mens jeg fortalte om kjolen og jeg blev sendt udenfor mens de valgte buketten - på den måde skulle det hele gerne passe sammen - jeg håber på en lille rokoko buket - jeg syntes nemt de dråbeformede virker tunge - men når det er sagt er der folk herinde der har haft en som jeg syntes er hamrende flot - det afhænge rjo også af kjole etc.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Synes også det er vigtigt at bukettens størrelse passer til ens egen "størrelse".

Jeg havde en meget lille buket, da jeg kun er 160 cm og ville "drukne" med for stor en buket.

En meget høj pige kan efter min mening nemmere bære en lidt længere og større buket, hvor det i mit tilfælde ville ligne at buketten bar mig op af gulvet -HAHA- - blot en tanke

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er lidt i tvivl omkring brudebuketten.

Enten skal den være helt hvid/creme med noget grønt, eller også lidt farve.

Den jeg har i mit profilbilled, er jeg altså helt vild med.

Men vil den virke for voldsom, og vil det være den der springer i øjnene???

<{POST_SNAPBACK}>

Den buket du har som dit profilbillede er vildt flot og springer ikke i øjnene på nogen... ellers må de skynde sig at lukke dem :bearhug:

Men vil dog gi' de andre tøser ret i, at det også kommer an på kjolens facon og din egen højde/drøjde. Bukettens størrelse skal passe med disse faktorer.

Jeg gjorde det, at jeg printede billeder ud og viste ham. Så spurgte min mand hvad det var jeg godt kunne li' ved de forskellige buketter. Da jeg var sikker på, at han havde været inde og bestille buketten, var jeg så forbi blomsterhandleren og aflevere et billede af mig i kjolen, så hun kunne kigge på det, når hun bandt buketten... og jeg fik bare en smuk, smuk drømmebuket ud af anstrengelserne.

-Lisbeth

ØV, billedet er for stort til at jeg kan vedhæfte det

Redigeret af Lisbeth67
0

Del dette indlæg

...gav dem cirka 6 i samme stil, men dem vil jeg ikke kede jer med :denmarkflag: Fortalte at der SKULLE røde roser i buketten - og overlod resten til dem. Og resultatet??

Billedet nedenfor er min brudebuket som den rent faktisk så ud... -HAHA- Ikke ret meget "rokokko" over DEN, hva'?? -HAHA-

Men KORS hvor jeg elskede den, og den passede lige til mig, til min kjole og til mit sind!! Og min mand var lykkelig for sit valg *det var i virkeligheden noget af det vigtigste for mig, fandt jeg ud af*

Det jeg vil sige med mine indlæg er, at lige meget hvor meget vi planlægger i vores til tider "opskruede" små bridezilla-hoveder, så har vores mænd ganske sikkert også en stille mening om det hele.

Tror måske at vi lige i forhold til brudebuketten skal og bør træde et par skridt eller 45 tilbage, og lade vores udkårne vise hvad de kan. Give dem lov til at bestemme lidt også :blush: Gu' kan vi smide inspirerende billeder i retning af dem hver dag i flere måneder op til den store B-dag, men lad MÆNDENE tage de endelige beslutninger (hvis altså I har valgt at følge den gamle tradition).

Bare en ydmyg bemærkning fra en "gammel bridezilla" :bearhug:

P.S. Jeg synes buketten du viser i din profil er smuk...

post-1053-1139306910.jpg

Redigeret af arno
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer