wegener

Mine fantastiske sko

21 indlæg i dette emne

Jamen jeg var da lige forbi Magasin her til formiddag, og så stod mine sko pludselig der i vinduet. Jeg gik fluks ind og prøvede dem, og de er bare alt hvad jeg havde drømt om. De har peep toe snude og er i sølv med massere af bling bling. De er fra Friss og Co til den nette sum af 499 kr, og det er jo billigt for et par sko der også ser hammer lækre ud til et par jeans.

Here comes the shoe:

post-10680-1139321280.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

WOOOOOOW De er bare for skønne... :carrot:

Den kan du godt være tilfreds med...og det fede af det hele er at det jo også er nogle du kan bruge bagefter til ex et par jeans eller lign...

0

Del dette indlæg

Jamen jeg var da lige forbi Magasin her til formiddag, og så stod mine sko pludselig der i vinduet. Jeg gik fluks ind og prøvede dem, og de er bare alt hvad jeg havde drømt om. De har peep toe snude og er i sølv med massere af bling bling. De er fra Friss og Co til den nette sum af 499 kr, og det er jo billigt for et par sko der også ser hammer lækre ud til et par jeans.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det havde du jo så også selv nævnt...ja sådan går det når man læser lidt for hurtigt :bearhug: Redigeret af KarinaT
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak tak tak er også bare så glade for dem, og Christian syntes heldigvis også at de var rigtig fine. Til dem er jer der skal et smut forbi Magasin, så findes de også i sort, men similitingen på snuden er den samme som her, de var også rigtig fine.

Kan slet ikke vente over et halvt år med at skulle have dem på, godt man gerne må smug træne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er de bare flotte. Jeg har godt nok købt sko......meen det kunne da være at jeg skulle forbi magasin, sko kan man jo aldrig få for mange af 

Jeg kunde ikke bedre få sagt det selv. Jeg er da supertilfreds med mine egne sko til bryllupet, men om jeg også køber et sådan par....Så må jeg jo først senere velge hvilke sko jeg skal have på...?

:bearhug: :carrot: -HAHA- :carrot: -HAHA- sko!!

0

Del dette indlæg

Kanon flotte sko :bearhug:

Jeg kan se, at mange af jer har åbne sko på. Er det med vilje, eller er det "bare" fordi, I lige har fundet jeres drømmesko, og de så var åbne?

Bare lige et lille spørgsmål -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kanon flotte sko :denmarkflag:

Jeg kan se, at mange af jer har åbne sko på. Er det med vilje, eller er det "bare" fordi, I lige har fundet jeres drømmesko, og de så var åbne?

Bare lige et lille spørgsmål  :balloons:

Altså jeg har valgt åbne sko fordi jeg skal giftes i august måned, og ved at jeg sveder mine tæer i lukkede. Og så er det jo heldig at mine drømmesko var åbne :balloon: . Har dog hørt fra en brudekjoleforhandler at helt åbne sko(sandaler) vil være en dårlig idé til lange kjoler, da det vil se ud som om du har bare tæer. Tror dog jeg ville blæse på det hvis mine drømmesko var sandaler.

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer