Laila

pynt til bordene

7 indlæg i dette emne

Hej alle...

Hvor meget tingel tangel pynt skal i have på bordene??

Jeg vil gerne lave et menu hæfte og hvor der står velkommmen og velbekomme sange i.

Så vil jeg også gerne have tændstikæsker og små ris poser...

Blir det for meget eller er det meget normalt??

Selvfølgelig blir det som jeg vil ha det men det er meget rart at høre hvad i gør/har gjort omkring bordpynten...

KH LAILA

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg regner med at have menukort og velkomstsang på bordene - og så selvfølgelig bordpynt, som skal bestå af lange grønne efeu-ranker, små lave "hjerte-puder" som skal laves af forskellige røde blomster, lys med perler omkring, bordkort... Og det var vist det. Lidt simpelt, men jeg håber det bliver flot!!

/arno :fægter:

0

Del dette indlæg

Hej Laila

Jeg synes bestemt ikke det bliver for meget.

Evt. kunne du jo slå nogle af funktionerne sammen, så risposerne også er bordkort eller måske tænkstikæskerne, men som sagt, vil jeg ikke mene det er for meget :lol:

Hvis du stadig er i tvivl, så dæk et prøvebord derhjemme - med tallerkner, glas, bestik mv. og prøv jer så frem med hvor meget/lidt der skal være ved hver kuvert før det er for meget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Laila.

Det lyder fint, tror ikke det bliver for meget. Men persoligt ville jeg ikke tage mere end de tre ting du nævner med i pynten. ;)

Jeg tror hurtig det kan blive for meget, synes det er overraskende at se hvor meget tallerkener, glas, lysestager mv egentlig fylder når først bordet er dækket...

Dinna's idé er god, det giver nok et godt overblik :lol:

God fornøjelse, Linse :hjerte:

0

Del dette indlæg

Hej alle...

Hvor meget tingel tangel pynt skal i have på bordene??

Jeg vil gerne lave et menu hæfte og hvor der står velkommmen og velbekomme sange i.

Så vil jeg også gerne have tændstikæsker og små ris poser...

Blir det for meget eller er det meget normalt??

Selvfølgelig blir det som jeg vil ha det men det er meget rart at høre hvad i gør/har gjort omkring bordpynten...

KH LAILA

Min mor laver vores bordpynt. Hun syr perlesyning og jeg har bedt hende om at sy brudepars figurer i alle afskygninger og former... Så det regner jeg med at vi får.. Der udover vil vi købe et par buketter blomster og lave et hæfte med velkomst og velbekommensangen i og med bordplan og menu i...

Tanker

fra

Cryingheart

Alias

Nethe

0

Del dette indlæg

Jeg synes ikke det er for meget. Vi har selv talt om at vi som bordpynt kunne tænke os risposer og ranker af "pletter i luften" da den også skal være en del af min brudebuket. Duge og servietter og bordkort og menukort holder vi i farverne hvid og guld. Men det er jo en smagssag.

Venligst Rikke

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer