irmavictoria

Min brudekjole

21 indlæg i dette emne

Så skete det ellers. Jeg fandt dælme min brudekjole. Jeg har været, som nogle af jer måske har lagt mærke til herinde???, meget i tvivl om, hvordan den skulle være, se ud, hvor den skulle købes, syes osv...

Min mor og jeg tænkte så at første skridt da måtte være at finde ud af, hvilken slags kjole det var, at jeg ville have og som klædte mig, når det kom til stykket. Så igår tog vi ud og prøvede kjoler. Første sted synes jeg ikke rigtig ydede mig en god service. Jeg prøvede 4 kjoler og var ude af butikken efter 45 minutter. Ikke lige, hvad jeg havde forventet. Men skidt pyt. Vi tog ud i House of Brides i Tåstrup og havde simpelthen den bedst oplevelse man overhovedet kunne have. Jeg havde Pia, som vist normalt er på Rådhuspladsen, til at få mig i kjoler og hun skal simpelthen roses til skyerne.

Jeg havde en ide, om at jeg ikke var så meget til det traditionelle, så vi hev en masse Rembostyling (med farver) ned og gik igang. Nogle kom hun selv med, fordi at det var nye kjoler, som hun ikke havde prøvet at proppe på en brud før, så dem skulle hun da lige se på. Det var så fedt... men jo mere jeg prøvede de gude smukke kjoler, jo mere blev jeg sikker på, at jeg egentlig nok mere var til en hvid kjole. Så vi gik over i de hvide og lyn hurtigt fangede Pia, både, hvad der klædte mig og hvad jeg kunne lide. Alligevel blev jeg dog lige proppet i en kæmpe flot, undskyld mig, motherfucker stor brudekjole i hvid og lyserød... igen bare fordi at den var ny og hun skulle da lige se den på osv. Den var også super smuk, men lige lidt for meget for mig.

Og pludselig så var min kjole der jo bare. Den sad simpelthen så flot og jeg følte mig virkelig smuk. Jeg fik klasket et rigtig smukt slør på og så var jeg da ellers klar til at gå op af kirkegulvet. Nu var kjolen ikke en af de billigere modeller, så Pia strøg lige ud og fandt en model, der mindede om, men som også lige var lidt billigere. Super service... jeg skulle da også prøve en med samme udskæring og nogenlunde samme mønster bare uden A-formen... men nej... jeg havde vist fundet min kjole.

Og det endte bare slet ikke som jeg havde regnet med. Jeg fik en drøm af en brudekjole i hvid, selvom jeg ikke skulle have noget stort og slet ikke i hvid... samtidig skulle jeg da heller ikke have slør. Men hvem ender med at forelske sig i et kæmpe langt slør.. :denmarkflag:

Det vigtigste af alt var, at jeg simpelthen havde den bedste oplevelse med at prøve kjoler. Jeg fik lov at prøve og prøve og prøve... alt det jeg ville. Alle farver, former og ønsker for som Pia sagde, så skulle jeg da være helt sikker på mit valg. Og fik jeg ikke prøvet alt igennem, så ville jeg måske komme i tvivl.

Jeg fik ikke taget billede af min selv i kjolen... det er et bevidst valg. Jeg er bange for at jeg vil stirre mig blind på den og at den ville "falme". Så jeg venter til den skal rettets til med at tage billeder. Indtil da må I nøjes med modellos... :denmarkflag:

Synes måske ikke helt, at billedet viser kjolen godt nok... men I kan se den HER

post-17031-1139487285.jpg

Redigeret af irmavictoria
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for de rare ord... det er jo altid smadder rart, at man ikke er den eneste, der synes, at det er en fin kjole. Men alle brudekjoler er jo smukke... det fik jeg da i hvert fald bekræftiget igår.

Med hensyn til prisen, så har jeg max givet 10.000 for den... ja den er ikke billig. De kunne desværre ikke finde en pris, da det er en ny model, så vi aftalte, at sige 10.000 og bliver det så mindre, så får jeg penge tilbage og bliver det mere, så har jeg gjort en god handel. IGEN... en super service...

Størrelsen er fin, selvom man er en gnom. Jeg er selv 1.60, så det er jo ikke fordi at jeg bliver den højeste brud. Den er smuk alligevel... :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Igen tusind tak for jeres søde ord. Det fedeste er, at jeg virkelige følte mig super smuk og hammer lækker i den kjole. Og jeg glæder mig helt vildt til at skulle skride op ad kirkegulvet... puha, der er lidt for lang tid til endnu.

Og ja... Maggie Sottero har nogle rigtig smukke kjoler efter min smag. At prisen så også er oppe og ringe, det er jo så en anden side af sagen... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/super.gif Flot kjole! Er sjovt som man kan ændre stil fuldstændig når man får den rette kjole på. :biggrin: Og hvor fedt at du fik en rigtig god betjening. Det betyder bare så meget, når man skal vælge den kjole man vil huske resten af livet.

Glæder mig til at se dig i den! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Sjovt hvor mange dog ender med noget andet end de egentlig havde forestillet sig - det er derfor så vigtig at service er godt og at man må prøve mange forskellige. Dejlig du fik sådan en god oplevelse og fandt din hvid drøm.

Kjolen er jo også bare til at falde for - den er supersmuk og en stil jeg også kunne se på mig - men nu har jeg jo også fundet sus i maven kjole - så nej.

Men super flot og jeg glader at se dig i den

:bearhug: Sandra (som er glad af sine kjolebilleder som hun ikke har stiret sig træt på men som glader hende i triste tider, hver gang jeg ser billede ved jeg bare det var den rigtige jeg valgte)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer