Tikkitiks

Stregtegninger

1,584 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa. Den kirke vi skal giftes i er ikke på listen, så kunne det tænkes, at jeg kunne få lavet en stregtegning af Tuse Kirke, som ligger lige uden for 4300 Holbæk. Her er et billede. På forhånd tak.

Kh Ditte

post-29775-1206472307.jpg

0

Del dette indlæg

Hejsa. Den kirke vi skal giftes i er ikke på listen, så kunne det tænkes, at jeg kunne få lavet en stregtegning af Tuse Kirke, som ligger lige uden for 4300 Holbæk. Her er et billede. På forhånd tak.

Kh Ditte

post-29775-1206472307.jpg

Jeg har forsøgt og fået følgende ud af det. Jeg synes, de er blevet lidt mørke, men hvis du vil have nogle, der er lysere, så skriver du bare:

TuseKirkestreg1.jpg

TuseKirkestreg2.jpg

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det fedt Anja. Tusind tak!!! Jeg kan bedst lide nr. 1 og 3, men de må gerne være lysere i farven, og så helst ikke med den runde kant for neden. Bare helt firkantet.

Knus

Jeg kigger lige på det senere i dag. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hvor er det fedt Anja. Tusind tak!!! Jeg kan bedst lide nr. 1 og 3, men de må gerne være lysere i farven, og så helst ikke med den runde kant for neden. Bare helt firkantet.

Knus

Så har jeg forsøgt at gøre dem lidt lysere og lade dem være firkantede. Så her er nr. 1 og nr. 3 i redigerede udgaver:

TuseKirkestreg1red.jpg

TuseKirkestreg3red.jpg

Hvis du ønsker dem lysere endnu, så kigger jeg lige på dem igen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer