Tikkitiks

Stregtegninger

1,584 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har lige fadet lidet mere... håber ikke det gør noget, Anja... :griner:-

post-22726-1211211115.jpg

Det er helt ok :thumbsupsmileyanim:

Jeg aner faktisk ikke, om mit program kan gøre det... jeg bruger PhotoFiltre... Men nu har jeg endnu en udfordring - dejligt!

- Jeg har et tussegammelt program fra år 2000, der hedder Corel Photo House. Det bruger jeg til at fade. Jeg har også PhotoShop, men det er meget mere besværligt at lave fading i det program. Til stregtegningerne bruger jeg PaintShopPro. Det er også langt mere enkelt end i PhotoShop.. :cheerleader3: Jeg kender ikke PhotoFiltre :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har lige fadet lidet mere... håber ikke det gør noget, Anja... :bearhug:

post-22726-1211211115.jpg

Det er helt ok :thumbsupsmileyanim:

Jeg aner faktisk ikke, om mit program kan gøre det... jeg bruger PhotoFiltre... Men nu har jeg endnu en udfordring - dejligt!

Aaaaargh, nu kommer jeg jo helt i tvivl!! :cheerleader3: Lige nu hælder jeg mest til det sidste, men Christian holder helt fast på det første.. Iiih altså! begge to er jo fine!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er altså SÅ fedt at I hopper sådan på tunge for os andre ikke-tekniske her i denne tråd...

TUSIND TAK FOR DET!!! :griner:-

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

- Altså Rikke, hvor var det bare så sødt af dig at skrive sådan. Guuud, hvor blev jeg glad. TUSIND TAK for det, søde Rikke!! :bearhug:

iiiih, jamen velbekomme da! (nu er det jo mig der bliver helt glad! :shooter: ) Synes jo bare det er så dejligt med al den (hurtige) hjælp man kan hente herinde!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer