Tikkitiks

Stregtegninger

1,584 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa!!

Har egentlig lagt en forespørgsel ind en gang, men kan ikke finde den igen,

så nu håber jeg bare at der er en af jer, der vil hjælpe mig med en stregtegning af Odense valgmenighedskirke.

1405_2.jpg

På forhånd mange tak.

Mvh Annika

Odense Valgmenighedskirke

1405_201-Kopi.jpg

1405_202-Kopi.jpg

1405_203-Kopi.jpg

1405_204-Kopi.jpg

1405_205-Kopi.jpg

Redigeret af Coach Lajla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa

Er der nogen der kan hjælpe mig med stretegning af Hørning kirke? (Hørning ved Skanderborg)

http://www.adslevkir...ex.php?id=29769

Jeg har tidligere lavet nogle, der ligger her.

Tusinde tak, havde ikke lige set, at der var lavet af Hørning kirke.

0

Del dette indlæg

Hvor er de fine hjertekys.gif - hvilket program bruger du?

Tak, jeg synes godt jeg kunne bidrage lidt til dit hårde arbejde. :thumbsupsmileyanim: for det!! Altså at du laver dem! hehe... Jeg har lavet dem i Photoshop, jeg kunne forestille mig, at du arbejder i det samme? :)

0

Del dette indlæg

Hvor er de fine hjertekys.gif - hvilket program bruger du?

Tak, jeg synes godt jeg kunne bidrage lidt til dit hårde arbejde. :thumbsupsmileyanim: for det!! Altså at du laver dem! hehe... Jeg har lavet dem i Photoshop, jeg kunne forestille mig, at du arbejder i det samme? :)

Faktisk bruger jeg netop ikke PhotoShop til lige det, da jeg synes det er for omstændeligt. Det tager for lang tid for mig. Derimod bruger jeg Paint Shop Pro, og det er 1-klik systemet, så derfor går det hurtigt. Det kan jeg lide til netop dette. Jeg bruger dog PhotoShop til alle mine andre kreative ting. Det er bare ikke nogle jeg smider ind her. Jeg bruger det især til at redigere mine billeder med. Du kan se eksempler her, hvis du da gider :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flotte billeder du har :biggrin:

OK :) Ja den mulighed havde jeg ikke lige tænkt på :) Og ja Photoshop er omstændeligt, men jeg synes også at det er herresjovt, så det betyder også at jeg i øjeblikket sidder vågen til langt ud på natten og laver invitationer, adressekort (til invitationerne) og alt muligt andet jeg kan komme til! Jeg har lige fået en mac og det er så skønt at arbejde med adobe-pakken på den i forhold til den anden... kæresten er godt nok lidt træt af det, for så har jeg jo ikke tid til ham! :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer