Tikkitiks

Stregtegninger

1,585 posts in this topic

Ja, selvom jeg selv har photoshop, så kan jeg simpelthen ikke finde ud af at lave en stregtegning...

Derfor; søde piger; hjælp mig med en stregtegning af en meget lille og ukendt kirke - Ho Kirke i Vestjylland ved Blåvand.

Jeg vedhæfter et par billeder.

0

Annonce ♥

hejsa

jeg ville også som så mange andre

ville blive ovenud glad hvis der var e der ligger inde med en streg tegning af Kristkirken på enghaveplads kbh

det eneste billedet jeg kan finde er dette

post-21464-1180682207.jpg

på forhånd tak

hilsen louise

0

[font="Comic Sans MS]Hej

Vil lige høre endnu engang om der ikke skulle være en sød person som vil hjælpe mig med

en stregtegning af Skanderup kirke ( ikke slots kirken ) post nr. 8660 skanderborg.

Så vil jeg blive en rigtig glad tøs

hilsen vivi.[/font]

:rolleyes::cheerleader3:

0

Hej er der nogen der ligger inde med en streg tegning af vor frelsers kirke i Horsens.

Eller nogle der måske kunne lave en. Har prøvet, jeg er håbløs til det. På forhånd tak.

post-27607-1181066854.jpg

Edited by D.29
0

Annonce ♥

Med bedene hundeøjne.... Måske et bette et af Skyum Kirke i Thy? Vedhæfter lige et billede

post-25980-1181498838.jpg

0

Hvis der er nogle kreative sjæle med tid der kunne tænke sig at lave en stregtegning til mig af Asnæs kirke, ville jeg også være DYBT taknemmelig!!! :bestwishes:

post-22742-1181909130.jpg

0

Kan du hjælpe mig med en stregtegning af Haderslev Domkirke???

:thumbsupsmileyanim:

På forhånd tak sweetie

0

Med bedene hundeøjne.... Måske et bette et af Skyum Kirke i Thy? Vedhæfter lige et billede

Der er vist desværre ikke den helt store interesse for at lave stregtegninger lige pt - det blir' nok kedeligt i længden. Efter at have kæmpet med mit eget billede, har jeg prøvet med dit. Det er naturligvis ikke ligeså flot som mange andre stregtegninger, men måske du kan arbejde videre med det.

0

Annonce ♥

Hvis der er nogle kreative sjæle med tid der kunne tænke sig at lave en stregtegning til mig af Asnæs kirke, ville jeg også være DYBT taknemmelig!!! :griner:-

post-22742-1181909130.jpg

Jeg har prøvet...

0

Hej er der nogen der ligger inde med en streg tegning af vor frelsers kirke i Horsens.

Eller nogle der måske kunne lave en. Har prøvet, jeg er håbløs til det. På forhånd tak.

Jeg har forsøgt, men måske du skal ha' én af de mere prof til at prøve...

0

hejsa

jeg ville også som så mange andre

ville blive ovenud glad hvis der var e der ligger inde med en streg tegning af Kristkirken på enghaveplads kbh

det eneste billedet jeg kan finde er dette

post-21464-1180682207.jpg

på forhånd tak

hilsen louise

Jeg er som sagt ikke den store ekspert, men vil da gerne prøve.

0

Annonce ♥

[size="6"]Det er vel nok en Fantastisk ide men den her tråd.... Og hvor er du bare hjælpsom! :cheerleader3:

Hvis og Når du på et tidspunkt har tid, kunne jeg rigtig godt bruge både et billede af Herstedvester kirke i Albertslund (2620) samt Glostrup kirke (2600).

Endnu engang... hvor er du fantastisk.

Kram Sussi[/size]

0

Glostrup Kirke

post-22726-1186432045.jpg

Herstedvester ligger her

Edited by Coach Lajla
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har ikke lige set aaaaalle siderne igennem men ville frygtelig gerne have nogle stregtegninger af Jyderup Kirke. Nogen der kan hjælpe??? :thumbsupsmileyanim::blink::loveboard:

0