miaw

Chanti

32 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Kunne også godt tænke mig at vide hvordan flere af jer har kopieret billeder af ringe fra Chamti.dk???

Jeg hiver lige en gammel tråd frem igen.

Flere har spurgt om hvordan man kopirer billeder fra chanti.dk- er der slet ingen der kan eller vil svare på dette. Jeg kan nemlig heller ikke finde ud af det :heart:

Og så et andet spørgsmål til alle jer der har erfaringer med firmaet.

Vi har forelsket os i et sæt ringe, men desværre er herre ringen kun 5,0 mm bred og min kæreste ønsker den mindst på 5,5 eller 6 mm - er der nogen der ved om man kan få herre ringen i en bredere størrelse ?

Kan jo desværre ikke sætte billede ind :blush:

Håber på svar.

0

Del dette indlæg

Kunne også godt tænke mig at vide hvordan flere af jer har kopieret billeder af ringe fra Chamti.dk???

Jeg hiver lige en gammel tråd frem igen.

Flere har spurgt om hvordan man kopirer billeder fra chanti.dk- er der slet ingen der kan eller vil svare på dette. Jeg kan nemlig heller ikke finde ud af det :heart:

Og så et andet spørgsmål til alle jer der har erfaringer med firmaet.

Vi har forelsket os i et sæt ringe, men desværre er herre ringen kun 5,0 mm bred og min kæreste ønsker den mindst på 5,5 eller 6 mm - er der nogen der ved om man kan få herre ringen i en bredere størrelse ?

Kan jo desværre ikke sætte billede ind :)

Håber på svar.

Jeg gør det, at jeg tager et screenshot (det er forskelligt fra pc til pc hvordan man gør det..) Og så redigerer jeg det i paint, hvor jeg simpelthen bare klipper billedet af ringene ud.. :denmarkflag:

Lyder kompliceret :blush:

Tak for svar :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer