dinah31

Dinah og Peter-Farum 3.juni 06

413 indlæg i dette emne

Uh ha. 4 dage tilbage.

Stadig ingen panik på.

Idag fik vi at vide, at vi først kan dække borde lørdag morgen, men det var jeg rimelig indstillet på og har indhentet hjælpende hænder.

Skørt er syet i dag.

Stativer til menukort er igang

Onsdag: Peters fødselsdag, prøve hele udstyret for første og sidste gang, hente småkager og sanghæfter, afl ungernes festtøj, handle

Torsdag skal der klippes duge og stryges

Fredag: Handle det sidste og levere alt til Ellegården

Utroligt... hvis det var mig der havde 3 dage til mit bryllup, så var panikken begyndt at brede sig :bearhug:

Bryllup, baby i mavsen, Peters fødselsdag - i forstår da virkelig også lige at vælte en masse ting oveni hinanden -HAHA-

Men tillykke med babyen i mavsen og ikke mindst Peters fødselsdag idag :cheerleader3:

:bearhug: Lisen som stadig venter på polterfotos!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde Dinah

Jeg vil bare ønske dig og Peter tillykke med den store dag på lørdag og håber den bliver uforglemmelig for jer begge.

Jeg når nok ikke herind inden brylluppet og derfor sender jeg mine lykønskninger nu.

:bearhug: for den lille ny der er på vej, dejlig gave at få inden brylluppet.

:( Zennie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså, Dinah!!! Du er bare utrolig smuk! Og er vild med dit flotte smykke. Hvordan får man forræsten en sådan talje...?? :bearhug::( Øj, hvor jeg glæder mig til at høre om de sidste timer inden, og ikke mindst til at se billeder og høre beretning fra lørdag :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:

0

Del dette indlæg

Hej Dinah så er du jo helt klar - kjolen passer og du ligner en drøm i den - så er det bare at få de sidste dage overstået og så er det på lørdag og de lover solskin :carrot: :carrot: :carrot:

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Dinah http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif

Tænk engang, tror slet ikke jeg har været forbi din tråd - :blink: til mig!

Må lige kommentere billederne af dig i din flotte kjole - hvor ser du bare helt fantastisk ud!

Du har en glød i dine øjne, som kun en spændt og forventningsfuld kommende brud kan have :thanks:

:) Et KÆMPE tillykke med Jeres store dag imorgen :bearhug:

:loveshower: Louisa

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

DINAH ........... DU SER JO UD SOM EN DRØM ...... WAAAAAAUUUUUUW

Kære Dinah og Peter

Et KÆMPE-stort og :) ligt TILLYKKE med i dag. Tænk, at det allerede er jeres tur til at stå som :bearhug:. Jeg håber, at I får én af jeres livs mest fantastiske dage ........ og at den bliver alt det, I har håbet og drømt om.

Jeg ønsker jer det allerbedste nu og i fremtiden :)http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/iloveyou.gif :bearhug::blink::thanks:

.... og jeg glæder mig HELT VILDT til at se billeder, og høre en beretning fra jeres skønne dag.

:super:

Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer