dinah31

Dinah og Peter-Farum 3.juni 06

413 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Min datter i sin brudepigekjole: Hun har selv valgt den. Den er lidt for meget candifloss til mig, men hun er pave-stolt, og det er det vigtigste. Det holder hårdt, at hun ikke må få den på igen før den store dag:

post-17204-1139827584.jpg

Redigeret af dinah31
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er så min kjole. Jeg er vildt glad for den. Syet til personligt til mig i KINA. Samtlige af mine ønsker blev opfyldt.

På det første billede, falder den lidt ned, da jeg ikke har BH på, som det kræver:

post-17204-1139824794.jpg

post-17204-1139824910.jpg

post-17204-1139825052.jpg

Redigeret af dinah31
0

Del dette indlæg

Jeg er vild med jeres invitationer - så fine og enkle.

Og så bliver vores også blå :hug:

Sikke en fin prinsesse du får som brudepige. Hun mangler bare tiaraen og de små englevinger :birthday:

Din kjole er da også lige til at falde i svime over. FLOT FLOT FLOT

:hug:

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Igår var vi på bryllupsmesse, som jeg havde glædet mig helt vildt til. Ud over et mindre efterfølgende skænderi mht vielsesringene, så fik jeg mit pige-behov dækket, men lur mig om Peter ikke fik spist en masse kager, drukket champagne og kigget på biler :balloons:

Vi er ret langt i planlægningen, så der var mange ting på messen, som vi ikke kunne bruge til så meget.

Denne uges projekt er, at Peter skal have ændret sit efternavn på kirkekontoret. Mon han husker at få det gjort? :thumbsupsmileyanim:

Nu Hedder han Peter Nielsen og Jeg hedder Dinah Jungersen.

1) Peter skal ændre sit til Peter Hamann

2) efter 1. april (ny navnelov), kan vi indsende prøvelsesattesten med ønske til navne efter vielsen.

3) Vielsen: Dinah og Peter Hamann Jungersen

4) 2 dage efter vielsen kan vi få bindestreg: Dinah og Peter Hamann-Jungersen

Redigeret af dinah31
0

Del dette indlæg

Kære Dinah :thumbsupsmileyanim:

Velkommen til! :blush:

Kommer I fra Farum? Jeg har selv boet der hele mit liv - sådan næsten da :)

Men jeg kender i hvert fald alle præsterne i Farum :(

Jeg glæder mig til at følge din planlægning :(

Kærligst Fynbo :balloons:

0

Del dette indlæg

Her skal vi så holde festen.

ELLEGÅRDEN i Farum. Vildt romantisk sted. Kun borgere her i byen og kommunen kan leje det.

PÅ dagen 5 mdr før, man skal bruge gården, skal man stille sig op på kontoret på kommunen for at booke. Det gjorde jeg så den 3. januar 06 med min søn. Det er først til mølle princippet, så jeg stod der kl 8 med min søn i rullestolen, pakket godt ind og med varm kakao. Kl 9 åbnede de og jeg fik det. Hvad gør man ikke for sit bryllup. Vi havde dog noget i baghånden, men det nåede ikke dette her til sokkeholderne.

Et billede udefra

Og et billede indefra

post-17204-1139847356.jpg

post-17204-1139847477.jpg

Redigeret af dinah31
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

VIELSESRINGE

Dem skal vi til GULDSMEDEGÅRDEN v/ Egtved for at lave. Den 7.-9. april skal vi på romantisk weekendophold til Odense. Håber imorgen at kunne få en tid, så vi kan slå to fluer med et smæk. Vi skal lave hinandens ringe på deres værksted, og det tager 3-5 timer, siger de. Super god idé, synes vi. Og så er det ikke engang dyrere. Tværtimod.

www.guldsmedegaarden.dk

Redigeret af dinah31
0

Del dette indlæg

:balloons: Hej og velkommen til - Din kjole er altså bare super super smuk. Elsker detaljerne på den. invitationerne er også lige efter min stil - synes det er fedt I har valgt blåt :thumbsupsmileyanim:

Det bliver spændende med ringene - det glæder jeg mig til at høre noget mere om.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

INDKØB:

De mindre alt-mulig-ting:

Kaffe (købt)

Servietter (købt)

bloklys (købt)

Plader til bloklys (købt)

Flag (købt)

Fyrfadslys (købt)

Indgangsplante gerne hjerteformet (købt)

Skåle til borddekorationer (købt)

Silkebånd til stole (købt)

Duge (købt)

Crepe-ruller (købt)

Tyl til duge (købt)

Karklude (købt)

Viskestykker (købt)

Éngangskameraer (købt)

deko til engangskameraer

2 x pilefelt pyramider (lavet)

Krukker til pileflet (Købt)

Fakler/udendørslys

Hvide balloner (købt)

Lilla/blå balloner (købt)

Øloplukkere (købt)

isterninge-poser (købt)

Sukker til kaffen (Købt)

Kaffefløde (købt)

Chokolade til kaffen (Købt)

Perler til bloklys (købt)

Ris (købt)

Tyl (købt)

Til Gaveposer:

Farvet A4-papir

Tandstikker (købt)

Kleenex (købt)

pastiller (købt)

Mini haribo-poser (købt)

Panodiler (købt)

cigarer (skaffet)

dufte (skaffet)

Plaster (købt)

Cellofan ol. (Købt)

Drikkevarer:

Øl

Sodavand

Vin (er bestilt)

Spiritus (Købt)

Redigeret af dinah31
0

Del dette indlæg

JA , den har I ikke set før herinde, for jeg er også den eneste. Lavet til mig :thumbsupsmileyanim:

Idag fik jeg en tid på GULDSMEDEGAARDEN i Vejle søndag den 9. april, hvor vi selv skal lave vores ringe. Har lige betalt depositum på 1000 kroner. Den aftale fuldender vores romantiske weekendophold 7.-9. april. :balloons:

0

Del dette indlæg

Imorgen skal jeg finde ud af, hvem der skal vie os. Har lige fået anbefalet 2 præster og frarådet én. Troede kun, der var én :bearhug: Nu er jeg spændt på, hvem det bliver, og om vi selv kan vælge. Det aner jeg ikke. Redigeret af dinah31
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MIT SMYKKE:

Igår, da min søn og jeg var i Børnehuset SIV, kom der en mormor, som havde købt sølv-smykker i Indien. Da jeg så denne halskæde, tænkte jeg bryllup med det samme. Ledte efter noget med lilla/blå perler. Det er ret tungt og kostede 285 kroner.

post-17204-1139992064.jpg

Redigeret af dinah31
0

Del dette indlæg

Har lige været til gynækolog til scanning. Vi så et fint lille æg på vej. Som hun sagde: Det skal være inden 24 timer SENEST. :bearhug:

Peter og jeg har prøvet at få barn i 1 år og 3 mdr. Jeg har to børn fra mit tidligere ægteskab. Nu er jeg igang med en masse undersøgelser :biggrin:

Mit håb var, at jeg kunne glemme det her barn i forbindelse med al bryllupsplanlægningen. Synes nu heller ikke at jeg er så fokuseret som tidligere. Nu skal vi igang med behandling. Det giver mig også ro. Måske er ro, det der skal til.

Redigeret af dinah31
0

Del dette indlæg

Imorgen skal jeg finde ud af, hvem der skal vie os. Har lige fået anbefalet 2 præster og frarådet én. Troede kun, der var én :bearhug: Nu er jeg spændt på, hvem det bliver, og om vi selv kan vælge. Det aner jeg ikke.

Nåååå. Hvem blev det så? :biggrin:

Har lige været til gynækolog til scanning. Vi så et fint lille æg på vej. Som hun sagde: Det skal være inden 24 timer SENEST. :bearhug:

Peter og jeg har prøvet at få barn i 1 år og 3 mdr. Jeg har to børn fra mit tidligere ægteskab. Nu er jeg igang med en masse undersøgelser :bearhug:

Mit håb var, at jeg kunne glemme det her barn i forbindelse med al bryllupsplanlægningen. Synes nu heller ikke at jeg er så fokuseret som tidligere. Nu skal vi igang med behandling. Det giver mig også ro. Måske er ro, det der skal til.

Hurra!!! :biggrin::bearhug:

Så håber jeg for jer, at I får et roligt døgn hvor I bare kan være sammen jer to og lave jeres lille baby :bearhug:

Kærligst :blink:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Der er selvfølgelig ingen tilstede idag på kirkekontoret :bearhug:

Imorgen skal Peter derop med sin dåbsattest, så må han spørge. Endnu engang TAK for tippet.

Ja, må sørge for lidt ro i lejligheden. Ungerne bliver puttet TIDLIGT!!!!!!!!

Redigeret af dinah31
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer