dinah31

Dinah og Peter-Farum 3.juni 06

413 indlæg i dette emne

Har overvejet en guitarist i kirken, der skal spille: You look wonderfull tonight umiddelbart efter velsignelsen. Vedhæfter link. Han koster 1500 kr for at være der under vielsen. Kunne måske være hyggeligt, hvis han også kunne spille imens gæster kommer ind i kirken. :carrot: :carrot:

Peter Reiming

Redigeret af dinah31
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Idag var der ophørsudsalg i en herreforretning. Gjorde mega-kup til Peter. En Habit (buks+jakke) og to habit-jakker i kraftigt materiale. Måske kan Habitten bruges til bryllup . . . . .. ellers er det stadig noget han kan bruge og ha glæde af. Sådan noget har jeg aldrig købt til ham før. Størrelsen nævnte han forleden til sin mor, som jeg overhørte. Glæder mig vildt til han kommer hjem om snart om en time :hug:

Vildt spændt. Han er nemlig meget kritisk, hvad angår sådanne ting: mærker, afstand mellem striberne etc. :blushsmiley:

Redigeret af dinah31
0

Del dette indlæg

Idag var der ophørsudsalg i en herreforretning. Gjorde mega-kup til Peter. En Habit (buks+jakke) og to habit-jakker i kraftigt materiale. Måske kan Habitten bruges til bryllup . . . . .. ellers er det stadig noget han kan bruge og ha glæde af. Sådan noget har jeg aldrig købt til ham før. Størrelsen nævnte han forleden til sin mor, som jeg overhørte. Glæder mig vildt til han kommer hjem om snart om en time :)

Vildt spændt. Han er nemlig meget kritisk, hvad angår sådanne ting: mærker, afstand mellem striberne etc. :blushsmiley:

Det skulle vel aldrig være Lindemann, som lukker? -HAHA-

Spændende om han kan lide den. Men mon ikke?! :hug:

Kærligst :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Idag var der ophørsudsalg i en herreforretning. Gjorde mega-kup til Peter. En Habit (buks+jakke) og to habit-jakker i kraftigt materiale. Måske kan Habitten bruges til bryllup . . . . .. ellers er det stadig noget han kan bruge og ha glæde af. Sådan noget har jeg aldrig købt til ham før. Størrelsen nævnte han forleden til sin mor, som jeg overhørte. Glæder mig vildt til han kommer hjem om snart om en time :)

Det skulle vel aldrig være Lindemann, som lukker? -HAHA-

Spændende om han kan lide den. Men mon ikke?! :hug:

Kærligst :)

Jo. LINDEMANN -HAHA-

De havde vildt fede ting stadigvæk. For alle tre ting gav jeg 1600 kroner. Normalt for alle tre 6400 kr.

Og jo. . . . . han blev meget glad for det hele, og det passer perfekt

Nu er jeg lidt stolt -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

eller denne

Kære Dinah.

Det er nogle virkeligt smukke buketter, du har valgt :)

Hvis Peter ikke ved, hvor han skal købe din buket henne, så kan jeg anbefale Pia Munk blomster på Frederiksborgvej. Lige ved siden af Q8. Hun laver fantastisk smukke ting og er meget rimelig med sine priser :)

Hav en rigtig dejlig dag.

Kærligst :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyyy ha. Er helt vild med den tredje bukket - super smuk :loveshower:

Det kører bare herinde lige nu. Smykkerne er altså også ufattelige smukke :balloons:

Håber I får jeres drømme opfyldt med en lille baby mere :carrot: Godt du har bryllup at tænke på - tror det hjælper i den sidste ende. Selvom man selvfølgelig ikke helt kan glemme det ;)

0

Del dette indlæg

Pyyy ha. Er helt vild med den tredje bukket - super smuk :loveshower:

Det kører bare herinde lige nu. Smykkerne er altså også ufattelige smukke :balloons:

Håber I får jeres drømme opfyldt med en lille baby mere :carrot: Godt du har bryllup at tænke på - tror det hjælper i den sidste ende. Selvom man selvfølgelig ikke helt kan glemme det ;)

Nej, det er svært at glemme helt, og det skal man jo heller ikke, men jeg kan mærke, at jeg har fået mere ro, ved at jeg tænker på en anden stor begivenhed. BRYLLUP

:biggrin:

0

Del dette indlæg

I nat vågnede jeg så. . .. . totalt i panik, for i al denne her spænding med planlægning og glæden sig til, har jeg jo fortrængt, at jeg har en kronisk syg søn 4 år (medfødt mangel på immunforsvar). Alt kan ske.. . . . jeg planlægger og planlægger, så alt bliver perfekt. Vi har besluttet, at han skal være med til festligheden. Normalt er vi isolerede, og han kan ikke komme med ud i forsamlinger: daginstituioner, indkøb, indendørs legepladser, fester og anden komsammen. Men denne dag skal han dele med os. Har slet ikke tænkt på, at vi jo kan være indlagt. Vi kan være 100% sikre på, at han vil være syg bagefter festlighederne, men det må vi tage med for denne ene gangs skyld.

Hvor er det bare godt, at jeg er i god tid med det hele, så jeg i tilfælde af sygdom/indlæggelse ikke går i panik og bliver mere stresset end højst nødvendigt. Tænk at jeg havde glemt, at han kunne være indlagt på denne store dag eller bare være syg.

Al min glæde kan forsvinde så let.

Her er vi på de gode dage: Børnehuset Siv

:balloons:

Redigeret af dinah31
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I nat vågnede jeg så. . .. . totalt i panik, for i al denne her spænding med planlægning og glæden sig til, har jeg jo fortrængt, at jeg jo har en kronisk syg søn 4 år (medfødt mangel på immunforsvar). Alt kan ske.. . . . jeg planlægger og planlægger og har besluttet at han skal være med til festligheden. Normalt er vi isolerede, og han kan ikke komme med ud i forsamlinger: daginstituioner, indkøb, indendørs legepladser, fester og anden komsammen. Men denne dag skal han dele med os. Har slet ikke tænkt på, at vi jo kan være indlagt. Vi kan være 100% sikre på, at han vil være syg bagefter festlighederne, men det må vi tage med for denne ene gangs skyld.

Hvor er det bare godt at jeg er i god tid med det hele, så jeg i tilfælde af sygdom/indlæggelse ikke går i panik og bliver mere stresset end højst nødvendigt. Tænk at jeg havde glemt, at han kunne være indlagt på denne store dag eller bare være syg.

Al min glæde kan forsvinde så let.

:hug:

Øv!!! -HAHA-

Sikke da noget at skulle tænke på, også -HAHA-

Lad os krydse fingrer for, at han selvfølgelig nok skal klare den. :balloons:

Ikke være trist nu - ikke tage sorgerne på forskud. Jeg ved godt, at det kan være nødvendigt, men prøv at glæd dig over dit kommende bryllup i stedet :biggrin:

Kærligst :hug:

0

Del dette indlæg

Det var da altid noget du havde "glemt" det. Det jeg mener er: Tror du ikke det er fordi "de højere magter" bare vil fortælle - at jeres dag bliver perfekt MED jeres søn. Alt kan ske - og det er I jo forberedte på. Så mit råd ville være, at planlægge efter, at han deltager og I ikke er indlagt. Så tager I det jo bare som det kommer hvis uheldet alligevel er ude - det er I jo sikkert også vant til med en søn med ekstra behov :biggrin: Man kan jo ikke gøre meget andet end at krydse fingre - så det vil jeg gøre sammen med jer XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX :balloons::biggrin:

0

Del dette indlæg

Det var da altid noget du havde "glemt" det. Det jeg mener er: Tror du ikke det er fordi "de højere magter" bare vil fortælle - at jeres dag bliver perfekt MED jeres søn. Alt kan ske - og det er I jo forberedte på. Så mit råd ville være, at planlægge efter, at han deltager og I ikke er indlagt. Så tager I det jo bare som det kommer hvis uheldet alligevel er ude - det er I jo sikkert også vant til med en søn med ekstra behov :biggrin: Man kan jo ikke gøre meget andet end at krydse fingre - så det vil jeg gøre sammen med jer XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX :balloons::biggrin:

Jo sådan må det være. Vi er vant til pludselige ændringer etc og denne planlægningsfase vil jeg nyde til fulde og så må vi ellers have en plan B.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MINE SKO:

Idag købte jeg så mine sko. Har været vildt nærig, men nu fandt jeg et par til 299 kr. :carrot:

Det er en ok pris, synes jeg

På samme tur fandt jeg to crepe-ruller i Bog&Ide til oppyntning

Billedet er lidt uklart. Tager et nyt billede imorgen

post-17204-1140292307.jpg

post-17204-1140292337.jpg

Redigeret af dinah31
0

Del dette indlæg

ØNSKER:

Uh-ha. Den er ikke lang . . . . . .

Have-møbler (bænk m bord og to stole)

Senseo-kaffe rør-holdere

Sengetæppe til dobbeltseng (beige/hvid) ikke quiltet

Kunst: Malerier eller figurer

Stum-tjener a la Alex og Rikkes ;-)

Ekspresso kopper

2 stk sorte bordløbere fra Lene Bjerre

Magnet-skive til knive

Opstammet træ til minde om dagen

DVD-optager med harddisk

Hvide 7'er-stole

Bænk m. plads til hynde-opbevaring

Markedsparasol-fod evt. af granit ol

Piet Hein lysestager (forskellige str.)

Udendørs-krukker

GeorgJensen billedramme "reflection" 210 mm til bryllupsbillede

GeorgJensen Candelabra no. 956

Georgjensen MemoryBoard - Key rack

GeorgJensen Memoryboard - White Board

Kunst af TomsDrag (i alle priser)

Stor flad pande

Eva Solo bordgrill (hvid med alu-hank)

Redigeret af dinah31
0

Del dette indlæg

Min kjole er helt hvid. Går og leger lidt med idéen om at brodere en mørk-lilla kant rundt på sløret (75 cm langt), men om det vil være pænt. Må prøve på en lille prøve. Har tilgang til symaskine, der kan brodere. Ved bare ikke om det vil være vildt flot eller malplaceret.

Redigeret af dinah31
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer