dinah31

Dinah og Peter-Farum 3.juni 06

413 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Zennie

Det skulle egentlig bare være et check af livmoder og æggestokke, da man mener, den ene er "lukket". En simpelt undersøgelse med gennemlysning, men de fik kludret i det gentagne gange, at der til sidst stod fem læger. Måtte ind og "grave" i æggestokken, fordi de tabte "noget" to gange. Har vildt ondt endnu. Jeg har ellers høj smertetærskel. Resultat: Kunne ikke tage billederne, så jeg ved ikke mere nu end, da jeg tog derind :cheerleader3:

Søde Dinah

Nej hvor er det for dårligt! jeg føler med dig.

Du trænger da vidst til et par :cheerleader3::respekt::blush::)

Og så lidt mere :rolleyes::denmarkflag::blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi stod på messe her hele weekenden på Valdemarslot i Svendborg. Fik handlet mig frem til en vest og kravat til Peter, glas til blomster dekorationer (7 stk), nyt diadem :thanks:

Vestens mønster passer til min kjoles broderi på overdelen. Det ved han bare ikke :)

post-17204-1142246279.jpg

Redigeret af dinah31
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Dinah,

Så fik jeg endelig kigget i din tråd :oops:..... hold da op, hvor er den blevet lang :oops:.......det er da godt, at du har et index, som man kan kigge gennem -HAHA-

Jeg er helt vild med din kjole - wauw, hvor er den bare :) flot - og sikken en figur du har -HAHA-

Og hvor er din datter dog bedårende i hendes brudekjole - jeg kan godt forstå, at hun ville have den -HAHA- Hun skal jo også være prinsesse for en dag -HAHA-

Det hele ser bare pragtfuldt ud - og du har jo styr på det hele :carrot: :carrot:

:thanks: Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er min søn og jeg lige kommet hjem fra Børnehuset Siv, hvor der var en journalist fra FEMINA på besøg, for at skrive en artikel om stedet. Jeg og en anden mor blev spurgt om en masse, og vi skulle fortælle om vores syge børn, hverdagen, fremtiden og ikke mindst brugen af Børnehuset.

Om ikke så længe, aftaler vi med fotografen om at få taget billeder dernede til artiklen. Spændende :)

:thanks:

Link til Børnehuset Siv

Redigeret af dinah31
0

Del dette indlæg

Jeg sidder her og prøver at lave bordkort, men UHHHHHH . . . . . . det driller. Vil have tekst på bagsiden af bordkortet, som dem overfor kan læse, men hvordan hulen gør man det omvendt på computer/printer? Irriterer mig. Nu går jeg ikke i seng, før det er løst :thanks:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Zennie

Det skulle egentlig bare være et check af livmoder og æggestokke, da man mener, den ene er "lukket". En simpelt undersøgelse med gennemlysning, men de fik kludret i det gentagne gange, at der til sidst stod fem læger. Måtte ind og "grave" i æggestokken, fordi de tabte "noget" to gange. Har vildt ondt endnu. Jeg har ellers høj smertetærskel. Resultat: Kunne ikke tage billederne, så jeg ved ikke mere nu end, da jeg tog derind :balloons:

Først vil jeg undskylde for, at jeg ikke har svaret før nu og nr. 2 AAAAAVVVVVVVV

Hvordan kan sådan noget ske, nogen gange kan man ikke lade være med at tænke sit......hvor har de dog trukket den uddannelse henne.......

Men sådan er det altid, man tror det kun sker for naboen, men pludselig står man med begge ben i suppedasen.

Jeg har haft min tur med de forskellige syghuse og jeg har absolut ingen respekt for læger mere.

Bare for at gøre min historie kort:

Mistede mit første barn, da jeg manglede 8 uger, skulle selv føde ham.

Min søn fik fjernet sig venste øje da han var 1½ år gammel. Svulst i øjet, som de ikke ved hvor kommer fra, da det er en arvelig sygdom........ !!!!!!

Min datter er født med eksem, som de ikke kunne finde ud af hvad var. Hun skulle igennem alle undersøgelser vedr. hendes øjne, men de fandt heldigvis ikke noget hos hende.

Hvis du har mistro til dine læger fremover, har du min fulde forståelse.

Zennie

0

Del dette indlæg

Hej Zennie

Det skulle egentlig bare være et check af livmoder og æggestokke, da man mener, den ene er "lukket". En simpelt undersøgelse med gennemlysning, men de fik kludret i det gentagne gange, at der til sidst stod fem læger. Måtte ind og "grave" i æggestokken, fordi de tabte "noget" to gange. Har vildt ondt endnu. Jeg har ellers høj smertetærskel. Resultat: Kunne ikke tage billederne, så jeg ved ikke mere nu end, da jeg tog derind :balloons:

Først vil jeg undskylde for, at jeg ikke har svaret før nu og nr. 2 AAAAAVVVVVVVV

Hvordan kan sådan noget ske, nogen gange kan man ikke lade være med at tænke sit......hvor har de dog trukket den uddannelse henne.......

Men sådan er det altid, man tror det kun sker for naboen, men pludselig står man med begge ben i suppedasen.

Jeg har haft min tur med de forskellige syghuse og jeg har absolut ingen respekt for læger mere.

Bare for at gøre min historie kort:

Mistede mit første barn, da jeg manglede 8 uger, skulle selv føde ham.

Min søn fik fjernet sig venste øje da han var 1½ år gammel. Svulst i øjet, som de ikke ved hvor kommer fra, da det er en arvelig sygdom........ !!!!!!

Min datter er født med eksem, som de ikke kunne finde ud af hvad var. Hun skulle igennem alle undersøgelser vedr. hendes øjne, men de fandt heldigvis ikke noget hos hende.

Hvis du har mistro til dine læger fremover, har du min fulde forståelse.

Zennie

Ja, jeg er ikke helt tryg PT. Med et sygt barn, som jeg har, er jeg vant til lidt af hvert, men når man så også skal "lide" under noget, så er energien på et meget lavt sted. :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er min søn og jeg lige kommet hjem fra Børnehuset Siv, hvor der var en journalist fra FEMINA på besøg, for at skrive en artikel om stedet. Jeg og en anden mor blev spurgt om en masse, og vi skulle fortælle om vores syge børn, hverdagen, fremtiden og ikke mindst brugen af Børnehuset.

Om ikke så længe, aftaler vi med fotografen om at få taget billeder dernede til artiklen. Spændende :blink:

:balloons:

Link til Børnehuset Siv

Ved du hvad fotografen hedder som skal tage billederne?

0

Del dette indlæg

Om ikke så længe, aftaler vi med fotografen om at få taget billeder dernede til artiklen. Spændende :hug:

:balloons:

Link til Børnehuset Siv

Ved du hvad fotografen hedder som skal tage billederne?

Nej, det ved jeg ikke :blink:

Hvorfor?

0

Del dette indlæg

Juhuuuuuu . . ... . . så blev bordkortene færdige. Sikke et arbejde. Troede det ville gå ret hurtigt, men sikke et nørkle-arbejde. Sætter billeder på imorgen :super:

Peter og jeg sad her til aften og fandt på lidt flere ønsker - det blev da til et par stykker.

0

Del dette indlæg

Juhuuuuuu . . ... . . så blev bordkortene færdige. Sikke et arbejde. Troede det ville gå ret hurtigt, men sikke et nørkle-arbejde. Sætter billeder på imorgen :)

Peter og jeg sad her til aften og fandt på lidt flere ønsker - det blev da til et par stykker.

Nej hvor dejligt, det er altid dejligt, når der er en ting mindre at tænke på. :super:

Zennie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer