Guest Gitte-Majbrud

Weekend-syslen

39 indlæg i dette emne

Så gik produktionen endelig i gang hjemme ved spisebordet. Der blev foldet, limet, hullet og bundet på samlebånd og alle de danske invitationer ligger nu færdige.

De udenlandske printes og samles i dag.... og når gemalen så lige finder adresserne på de sidste af sine familiemedlemmer og venner er vi klar til at komme i kuverter og frankere!

ENDELIG!

:carrot:

Forsiden af invitationen:

post-15692-1139814513.jpg

.... og når man åbner:

post-15692-1139814591.jpg

Invitationstekst og adressen på kirken, samt hvor receptionen holdes:

post-15692-1139814692.jpg

post-15692-1139814891.jpg

Redigeret af Gitte-Majbrud
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:carrot: :carrot: :carrot:

SUPER flotte kreationer...WAUW..... :hug::hug::birthday:

Hvis du får tid og har lyst til at hjælpe mig (Jeg har nemlig ikke Photo-Shop), kunne du så ha´lyst til at lave nogle baggrundsfarver til mig på Roger La Borde billedet...??? :blushsmiley:

Baggrundsfarven jeg kunne tænke mig skal være i grønlige nuancer, IKKE mørkegrøn og IKKE skrigende lysegrøn.....men i sådan lidt svag støv grøn...mat grøn....!!!

Mange :birthday: til dig

0

Del dette indlæg

Nej Gitte Tryllekunstner - holdt da helt op hvor er de bare blevet hammerflot - synes det grønne er så en super farve - kan slet ikke fatte der var tvivl om design - de er bare så prof. Er imponeret.

Stor stor kompliment dem kan i vist være stolt af - super duper.

:loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:

Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal I have allesammen! :hug: 'Blærerækken' kommer senere, for i øjeblikket ligner spisebordet Jerusamlems ødelæggelse med papirsnulder, snorstumper .....ja kort sagt ROD! De sidste invitationer blev nemlig færdiggjort i går aftes efter at jeg lige havde været til 5 timers dansetræning. Så jeg var for træt til at rydde op. :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:carrot: :carrot: :carrot:

SUPER flotte kreationer...WAUW..... :thumbsupsmileyanim::balloons::blush:

Hvis du får tid og har lyst til at hjælpe mig (Jeg har nemlig ikke Photo-Shop), kunne du så ha´lyst til at lave nogle baggrundsfarver til mig på Roger La Borde billedet...??? :blushsmiley:

Baggrundsfarven jeg kunne tænke mig skal være i grønlige nuancer, IKKE mørkegrøn og IKKE skrigende lysegrøn.....men i sådan lidt svag støv grøn...mat grøn....!!!

Mange :) til dig

Jeg har lavet lidt flere grønne i den anden tråd. Kig på dem og se om der er noget du kan bruge. Ellers skriver du bare igen! :(

0

Del dette indlæg

Taaaaaaak igen. Det er bare så dejligt endelig at kunne krydse DEN ting på listen. Jeg er nu allermest 'kæk' over at jeg faktisk har lavet et par eksemplarer på spansk også. e bliver SÅ glade over rent faktisk at kunne læse dem! :balloons:

Mine spanske venner har dog vidst datoen længe, og to par har allerede meddelt, at det vil de ikke gå glip af, så de kommer hele vejen til Danmark og fejrer os. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

EJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ, hvor er indbydelsen bare flot

:thumbsupsmileyanim::balloons::blush:

knus trine(der glæder sig til blærerækken)

Jamen så vil jeg da ikke lade dig vente Trine. Her er samlingen af de danske invitationer. Kuvert-blærerækken må komme når den kære Kristian får sig nusset sammen til at støve de sidste adresser op.

post-15692-1139863330.jpg

Og lettere ovenfra:

post-15692-1139863408.jpg

...og det sidste tæt på:

...

post-15692-1139863634.jpg

Redigeret af Gitte-Majbrud
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer