bolinda

Rådhus bryllup.

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nu har jeg godt nokaldrig prøvet at blive gift på et rådhus, men altså jeg har arbejdet på et hvor jeg tit blev indkaldt som vidne.

Jeg har nok været vidne 10-15 gange i min 3 års ansættelsestid, og der kom parrene i ALT mulig forskelligt. Nogle gjorde meget ud af det og havde en flot hvid/beige kjole på, andre kom i hverdagstøj, så jeg tror det er meget afhængigt af hvad du selv vil.

Selv ville jeg nok gøre ekstra ud af mig selv og tage en flot kjole på og sætte håret op og så selvfølgelig: have en flot flot brudebuket

:carrot:

Ved ikke om du kan bruge min besvarelse til noet, men nu er den her i hvert fald :frizz2:

0

Del dette indlæg

Jeg ville nok også gøre bare en lille smule ekstra ud af mig selv... behøver jo ikke være en kjole til 10.000 kr, men der er da mange steder man kan få noget flot til en billig penge *SS* *FORRETNINGEN ER UDELUKKET FRA VORES SITE* har en del pænt synes jeg *SS*

Knuz Trine

Redigeret af Kalland
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Jeg skal selv giftes på rådhuset den 1. april og har købt en brudekjole. Det er godt nok ikke af af de store kjoler med slæb, men en lækker smal og champagnefarvet kjole...selvfølgelig skal jeg da også ha oplevelsen af en lækker kjole selvom vi har valgt rådhusest. Slør fravælger jeg dog. Men ellers er det med håropsætning, fotograf, lyse sko og hele svineriet!

Så gør du lige hvad du har lyst til!

:thumbsupsmileyanim:

Sofie

0

Del dette indlæg

Jeg mener helt klart, at en vielse automatisk giver licens til brudekjole! Hvis man har lidt svært ved, at en en rådhusvielse er så formel, kunne man måske vælge et lidt ældre rådhus, hvis man mener, det passer bedre ind i billedet... Fx er der Det gamle Rådhus i Ebeltoft, som er et rigtig hyggeligt, gammelt og romantisk sted. Og så er der jo muligheden at blive gift udenfor, hvis det skulle være... Men helt sikkert: En brudekjole kan du efter min mening sagtens have på, ligemeget hvilket vielse, I vælger!

0

Del dette indlæg

Det bestemmer man da helt selv. Nu er der jo også stor forskel på brudekjoler. Der er den store med slæb, slør og det hele.

Men man kan jo også godt få en lille brudekjole.

Vi blev selv gift på rådhuset 21 maj sidste år. Og da vi skla have den kirkelige velsignelse til juni. Derfor ville jeg ikke have nogen stor kjole på.

Sætter lige et billed ind. Nå det vil den ikke lige.

Men jeg havde en lyserød nederdel på, som var i to lag. En lyserød top. Og en hvid jakke. Min mand havde jakkesæt på.

Knus Tina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer