Guest mariemusen

min kjole

44 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvilken FRYGTELIG , forfærdelig , hæslig kjole :lol2: ....og SÅ vågnede PinkyL af sit mareridt da hun så Marie i sin smukke , smukke kjole -HAHA-.Jeg har sagt det før og siger det igen:Du er lækker , lækker , lækker :hug: !!!!!!!!!!!

:) :yay: :) :yay: -HAHA- :yay: -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Takker rigtig mange gange for jeres dejlige hilsner .....og det varmer ... :carrot: :carrot: :carrot:

Hvor mange gang jeg kan nå at åbne skabet på¨en dag ...uhhaaa det kan tælles på en hånd ....... jeg åbner pudsigt nok kun skabet når jeg ska bruge noget derinde ...eller når jeg ska hente noget for Peter :)

Min kjole er købt i Casa la sposa i Kgs. Lyngby jeg gav 8.800 kr for den ...... men de sælger ikke brudekjoler mere :hug: så jeg var bare heldig :loveshower::loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

wa wa wa whuuuuuuummm :)

Hvor er den bare flot til dig og super flotte sko, hvor bliver du bare smuk

Lige lidt nysgerrig, skal du have dit hår sat op eller hængende, slør, diadem, hårsmykke, smykker????

Mere mere hi hi :hug:

takker for dine søde ord

ja mit hår ska sættes op ellers får jeg da fnider af mit hår :) langt slør uden diadem ...... ska ha nogle hårnåle i og se'følig ska jeg har smykker på men de blir meget enkelte :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan du tåle at høre det igen?

Du er ubeskriveligt smuk i den kjole, Marie!!!! :)

Det er helt vildt. Den er så smuk, og det er du også :)

Kærligst :hug:

Som alle de andre gange - så stråler du altså abre i den kjole. Glæder mig som en sindsyg til at se den LIVE på dig :carrot:

takkker skønne tøzer ...glæder mig til at se jer den 22 april .... -HAHA--HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer