Sussen2

Polterabend

31 indlæg i dette emne

Nu har jeg lige læst tråden igennem og er godt nok meget i tvivl :blush:

På den ene side synes jeg det er et urimeligt stort arbejde for mine veninder at skulle lege sporhund for at finde navne og numre på min vennekreds. Jeg bor i Århus og mine venner bor alle mulige steder i landet, nogle er gamle venner, andre nye, nogle er fra min studietid som sygeplejerske, nogle er kollegaer, nogle er fra træning, nogle er fra Universitetet, osv. Det bliver da skrup umuligt at finde dem og de fleste har aldrig mødt hinanden, højest hørt om hinanden ...jep, find lige Helle i Århus der er jura studerende???????

Min kommende mand får de ihvertfald ingen hjælp fra, han kan sige hvor jeg kender de forskellige fra, men det er vist det....

Samtidig ville jeg da ønske jeg bare kunne læne mig tilbage og lade andre ordne det hele, men hvorfor lade det være super besværligt for dem, hvis jeg kan hjælpe til at det hele går lidt lettere....Hovsa...der besluttede jeg mig vist lige til, at lave en liste med navne og numre på de skønne piger der kommer til vores fest, og så kan de selv tage sig af resten... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været med til polterabends hvor jeg ikke deltog i brylluppet, jeg har deltaget i bryllupper hvor jeg ikke var med til polterabends (sq da et frygteligt ord) og så har jeg været til bryllupper hvor jeg også var med til festivitassen (slet ikke noget bedre ord) inden.

Hvad jeg selv gør vides ikke helt. Forventer faktisk ikke rigtig nogle polterabend, da jeg ikke har nogle rigtig tætte veninder, men et hav af skønne tøser som bare ikke ........ ja hvordan forklarer man det, tror de alle forventer, at jeg kender nogle der er tættere på end dem selv.

Men for at være forberedt så efterlader jeg nok en diskret lille liste, som Jesper kan give videre på en evt. forespørgsel.

Pernille

0

Del dette indlæg

Tænk jeg synes det er helt, helt forkert at skrive en liste til planlæggerne...

Veninden kan da vel kontakte kæresten? Han ved da hvem man gerne vil have med!

Jeg ville synes det var for meget, hvis jeg blev spurgt om en liste!? Altså, selvom jeg har veninder fra folkeskolen, gymnasiet, uddannelsen og ellers sådan lidt hist og pist, så ved min kæreste da hvem jeg ser! Og derudover er der jo også en søster/forældre der ved noget...

Min kæreste kan jo bare snuppe min telefon og se på numrene i den hvis han mangler nogen...

Jeg tror mere det bliver et problem hvem der skal STYRE polterabend-arrangementet... Jeg har ingen brudepiger, da det så ville ende med 12 stk, da jeg ikke kan vælge :biggrin:

Men det er jeg sikker på de selv kan finde ud af. Jeg vil IKKE blandes i det, da det skal være en overraskelse, HVIS der altså bliver en polterabend... HUUG

Jeg har en fandes dårlig vane med at kunne gennemskue folk hvis de har overraskelser.. og det HADER jeg (altså ikke overraskelser, men at finde ud at det, inden overraskelsen sker)! Så jeg vil helst undgå at kunne blive alt for mistænksom... Så hold mig uden for tak :(

0

Del dette indlæg

:cheerleader3:

jamen jeg vil da også gerne lige give mit besyv med.. for det første, var det vist noget med, at i gamle dage var det folk der ikke skulle med til brylluppet, der var med til polterabend.. for det andet, så er det min kære søster der skal arrangere min polterabend, og hun ringede for at få en gæsteliste og spurgte desuden hvem jeg gerne ville have med.. såå.. man kan vist gøre det på mange måder... mht de udefrakommende "poltere" mon ikke der så skulle være mulighed for at de kunne overnatte hos noget familien eller nogle af veninderne?

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kender desværre ikke dette problem, da vores venner stort set alle kender hinanden enten som venner eller bekendte, så jeg tror ikke de er i tvivl. jeg er da ikke blevet kontaktet og der er rent faktisk kun en lørdag hvor de kan holde polterabend for os, da vi skal til 30 års fødselsdag på lørdag og nu er der under 3 uger til :bearhug:

0

Del dette indlæg

Tænk jeg synes det er helt, helt forkert at skrive en liste til planlæggerne...

Veninden kan da vel kontakte kæresten? Han ved da hvem man gerne vil have med!

Jeg ville synes det var for meget, hvis jeg blev spurgt om en liste!? Altså, selvom jeg har veninder fra folkeskolen, gymnasiet, uddannelsen og ellers sådan lidt hist og pist, så ved min kæreste da hvem jeg ser! Og derudover er der jo også en søster/forældre der ved noget...

Min kæreste kan jo bare snuppe min telefon og se på numrene i den hvis han mangler nogen...

Jeg var glad for at jeg blev spurgt om en liste - for INGEN andre end mig kender alle de veninder jeg gerne ville se - ej heller min kæreste.

Han kender dem flygtigt af navn - men ville ikke ane hvordan han skulle komme i kontakt med dem eller for den sgas skyld huske dem hvis han blev spurgt. Mine bekendte er fra helt forskellige områder af mit liv, og har aldrig set hinanden eller for den sags skyld hørt om hinanden.

Desuden kunne min kæreste heller ikke se dem i min telefon, da de ikke er listet i denne.

Badutski

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer