jazzmine

Ultimative "love song"

68 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

"DU er" med NEWS Bruger jeg i min tale til manden

"I knew I loved you (before I met you)" med Savage Garden for tæller bare SÅ meget om Min tilkomne og mig, at det er helt vildt...........

Men hold op der er mange LOVE SONGS............... Hvad med at kigge på Celine dion eller Whitney Huston??? De har da lavet nogel knaldhit i årenes løb?!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så vil jeg da tage fat i et par stykker som er lidt mere ukendte men ret flotte:

Gary Barlow - Love forever

Stan Campell - Dont let me be understood

Gerry and the Pacemakers - You'll never walk alone (Liverpool fan sang).

0

Del dette indlæg

Uha der er rigtig mange goooooooooooode LOVE SONGS...her så et PAR af mine ynglings:

Bosson:"One in a million"

Phil Collins:"You'll be in my heart"

Michael Jackson:"You are not alone"

Morten Remer:"Kærlighed bestemmer alt"

Alex:"Beautiful"

Savage Garden:"Truely madly deeply"

Det var blot nogen af dem.... :hug:

:biggrin:HUUG:(:(:(:super:

0

Del dette indlæg

Nå så kom Bosson på banen :biggrin:

Jeg må så også indrømme - selvom det ikke er en decideret ultimate love song - at Mandy med Barry Manilow altid er god for at skabe lidt tårer blandt de mere kvindelige bryllupsgæster og af og til kommer der også et par lightere frem HUUG

Apropos "You'll never walk alone" kan jeg huske at jeg spillede den til en firmafest her fornylig ret sent på aftenen. Jeg tager så mikrofonen og siger: Til ære for Daniel Agger som blev solgt til Liverpool i sidste uge. 10 minutter efter kommer der en hen til pulten: Jeg sad ude på toilettet og begyndte græde da du lavede den. Kan du ikke gøre det igen :(

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Shakira "underneath your clothes"!!!! Der er simpelthen den sødeste sætning deri der bare passer helt perfekt på et bryllup synes jeg...

"Because of you, I forgot the smart ways to lie,

Because of you, i´m running out of reasons to cry,

When the friends are gone, when the party´s over

We will still belong, to each other!!!!!"

Redigeret af elouise1
0

Del dette indlæg

Shakira "underneath your clothes"!!!! Der er simpelthen den sødeste sætning deri der bare passer helt perfekt på et bryllup synes jeg...

"Because of you, I forgot the smart ways to lie,

Because of you, i´m running out of reasons to cry,

When the friends are gone, when the party´s over

We will still belong, to each other!!!!!"

Så skal du da næsten prøve at få fat i den engelske udgave. Der er Underneath your clothes også i en akustisk version. Jeg har ikke set den andre stede end på denne udgave, men har heller ikke kigget efter den. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Det er jo næsten umuligt at vælge en sang ud, for der er bare så utroligt mange smukke sange, og med risico for at blive stemplet som pop-tøs :biggrin: så kan jeg godt lide westlife´s I lay my love on you.

Det er nok mest fordi min søde mand spillede den for mig under hans tale til vores bryllup.

Mie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer