Louise1981

Er i tvivl!

33 indlæg i dette emne

Jeg er simpelthen kommet ud i en situation jeg overhovedet ikke troede jeg ville komme i! Jeg er blevet meget i tvivl om jeg har valgt den rigtige kjole :blink: Jeg synes min kjole er utrolig smuk, ingen tvivl om det, men jeg bliver ved med at sidde og sukke over billeder af en anden jeg prøvede den dag. Da jeg prøvede den syntes jeg dog den var lidt for voldsom, men alligevel......suk :biggrin:

Nå, men må jeg høre jeres meninger? Jeg retter mig sikkert ikke efter dem, men det er da rart at høre hvad andre synes :blush:

Her er først den kjole jeg bare ikke kan glemme :loveshower:

Hvis jeg skal ha den, skal den være i hvid, og blomterne på corsagen skal højst sandsynligt af, hvis det kan lade sig gøre.

post-13294-1140437774.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

ja den er jo sindsygt flot, ingen tvivl om det!!!

men det vigtigste er... hvordan føler du det med den i forhold til den anden ? Hvilken en føles som den rigtige når du har dem på ?

Der er jo såååååå mange flotte kjoler derude, og du prøvede sikker flere inden du valgte den du valgte.

Så der er jo en grund til at du købte lige præcis den :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hehe der var jeg lidt for hurtig. Du kom mig i forkøbet. Begge kjoler er meget smukke og meget forskellige. hvilken én sidder bedst på dig?

Personligt ELSKER jeg dén du allerede har "valgt"

Jeg syntes altså også at den kjole du har valgt allerede er den rigtige! Men det er kun dig der ved det inderst inde hvad der er det rigtige for DIG!

Jeg har selv været meget i tvivl mht. mine kjole!! Så jeg kan udemærket følge dig! Har selv stadig en kjole i hovedet som jeg også prøvede! Jeg har dog efter mange overvejelser, og alles gode meninger, sagt til mig selv at der er en grund til at jeg købte den jeg gjorde!! Den anden var også rigtig flot, men man kan jo altså kun have en kjole!! (Desværre).

Uanset hvad du vælger, vil du blive en rigtig smuk brud. Men min mening er at jeg syntes den kjole du har købt er den bedste til dig!!

Men ellers tag ud og prøv begge kjoler igen, så du kan få afklaret dine tanker!! Jeg havde også nogle meget dårlige dage med tankerne. Det er altså ikke det værd!!

Du er GUDESMUK i KJOLEN!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JEg har også selv væert i tvivl.............og det var mellem to kjoler der bare var SÅ forskellige og unikke på hver deres måde........ jeg valgte med hjertet da jeg købte........... den kjole jeg har købt giver mig (bare ved tanken) kildren i maven.........så mærk efter......... hvilken kjole gir dig kriller i maven........

0

Del dette indlæg

Uhhh hvor må det være hæsligt at komme i tvivl. :blush: Du får lige et sympati-knus på den konto. Både tylkjolen og den du har købt er skønne til dig. Jeg kan sagtens forstå at tanken om den store tyldrøm kan spøge, men når du valgte anderledes, er det så ikke fordi, at den alligevel var lidt 'for meget' til dig når det kom til stykket? Sådan havde jeg det selv. Kan sagtens sætte mig ind i drømmen om marengskjolen, men følte mig lettere utilpas, når jeg fik en sådan en på. Den kjole du har købt er stadig en prinsessedrøm. Sidder super-smukt på dig, men er knap så stor og overvældende til dig. Jeg synes den er et rigtig godt valg.

:biggrin: Gitte

0

Del dette indlæg

Uhhh hvor må det være hæsligt at komme i tvivl. :blush: Du får lige et sympati-knus på den konto. Både tylkjolen og den du har købt er skønne til dig. Jeg kan sagtens forstå at tanken om den store tyldrøm kan spøge, men når du valgte anderledes, er det så ikke fordi, at den alligevel var lidt 'for meget' til dig når det kom til stykket? Sådan havde jeg det selv. Kan sagtens sætte mig ind i drømmen om marengskjolen, men følte mig lettere utilpas, når jeg fik en sådan en på. Den kjole du har købt er stadig en prinsessedrøm. Sidder super-smukt på dig, men er knap så stor og overvældende til dig. Jeg synes den er et rigtig godt valg.

:toot: Gitte

Jeg er enig med Gitte. Ville egentlig også gerne i en tylbombe, men jeg føler mig også forkert i den.

Vælg den kjole hvor mavefornemmelsen er helt rigtig = bryllupssommerfugle.

:biggrin::blush::blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt med billeder af smukke kjoler! Skal selv ud og prøve for første gang i morgen - GLÆDER MIG!!!

Jeg synes at begge kjoler er fantastiske til dig, så jeg kan godt forstå du er i tvivl. Jeg hælder dog ligesom de fleste andre kan jeg se mest til nr. 2, altså den du allerede har købt. Corsagen på den sidder utrolig flot på dig, lidt bedre end nr. 1 synes jeg. Og der er også masser af "brus" i nr. 2, så det får du også.

Jeg bliver garanteret også selv i tvivl, man vil så gerne vælge det helst rigtige, og man er så fokuseret på at det skal være perfekt at man lidt mister kontakten til mavefølelsen.

Jeg synes du har valgt rigtigt.

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan kun sige at du ser fuldstændig fortryllende ud i den du allerede HAR valgt! Du får en smuk figur og ligner en princesse. Lidt konstruktiv kritik: Den anden forsvinder du helt i. Din flotte figur kommer ikke til sin ret og den sidder ikke lige så pænt forOven som den anden. (bare lige min mening)

MEN DU skal vælge lige præcis den der giver dig den rigtige fornemmelse.....KUN du selv ved hvilken en det er!

HELD & LYKKE MED VALGET.

:blush: iDA

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

synes også som alle de andre at nummer 2 er mega flot den er anderledes og det er jeg vild med :blink:

så hold fast i den.. man kan nemt blive i tvivl 1000 gange inden man når til selve dagen hvor den skal bruges men der er jo en grund til man har valgt den i første omgang.. og en grund til man valgte den anden fra ikke :biggrin:

:blush: Rikke

0

Del dette indlæg

Jeg følger altså også med i koret- du er fantastisk smuk i den kjole du har valgt. den anden er da også flot, men DIN kjole er spændende , med masser af liv og dejlige detaljer-den for dig til at virkelig stråle. hold du fast i den !!!

0

Del dette indlæg

Jeg synes altså den du har købt er smukkest til dig - men det er selvføgelig skidt du er i tvivl - men jeg er sikker alle brude har tvivl omkring deres kjoler - så jeg tror det går bare forbi igen - sikkert når du skal prøve den igen - du er så smuk i din kjole.

:biggrin: Sandra

0

Del dette indlæg

Jeg synes du skal tage ind og prøve begge kjoler igen, hvis du har mulighed for det.

Allerede da jeg kom hjem blev jeg i tvivl over mit kjolevalg. Men det hjalp mig at prøve kjolen igen.

Jeg synes begge kjoler er rigtig flotte og jeg kan godt forstå at du kommer i tvivl. Jeg syntes at alle kjoler var meeeget flottere end den jeg havde valgt. Men jeg kunne mærke at det var den rigtige kjole da jeg prøvede den igen.

Held og lykke :biggrin:

0

Del dette indlæg

UHA...jeg ved præcis hvordan du har det...har nemlig stået i akkuret samme situation...med præcis samme kjoler...men jeg valgte så en helt 3. så hvis man ikke har følt følelsen, så kommer den lige pludselig...

Jeg er sikker på at du nok skal vælge KJOLEN for dig...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer