Guest Glowin

Tema - Rød

1,672 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Alle de kjoler er næsten lige kommet ind - jeg har sat dem ind...

:cheerleader3:

Jeg har været de sidste 11 sider igennem i denne tråd og har ikke kunnet finde dem... Jeg synes ikke, at man skal heeeeeeeeeeeele tråden på 56 sider igennem inden man overvejer, om man lægger noget ind. Bare min mening.

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:

Jeg har været de sidste 11 sider igennem i denne tråd og har ikke kunnet finde dem... Jeg synes ikke, at man skal heeeeeeeeeeeele tråden på 56 sider igennem inden man overvejer, om man lægger noget ind. Bare min mening.

Hold da op, sure træk... ville bare sige det.... hvorfor skal alle tingene ind flere gange, det vil folk da også være træt af at se på...

tænker hov, den var også 4 sider tilbage...

Har nu lagt mærke til at meget er kommet ind af de samme ting, her de sidte to dage...

Men er da ligeglad.... ville bare bringe det videre....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:

Hold da op, sure træk... ville bare sige det.... hvorfor skal alle tingene ind flere gange, det vil folk da også være træt af at se på...

tænker hov, den var også 4 sider tilbage...

Har nu lagt mærke til at meget er kommet ind af de samme ting, her de sidte to dage...

Men er da ligeglad.... ville bare bringe det videre....

Skulle vi ikke lige slå koldt vand i blodet…

Det kan bare ikke undgås, at ting/ideer/billeder kommer ind flere gange, og både du og jeg Metju, har været herinde i lang tid, så vi husker mere, hvad der allerede er her, og hvad der er ikke er.

I øvrigt svipser det også for både du og jeg, at vi dobbeltposter…

Men ikke alle brugere herinde har været her i så lang tid og har langt mange billeder og ideer ind, men det skal ikke holde dem tilbage for også at bidrage her i forummet. Ingen kan forlange, at nyere brugere skal kigge 40-50 sider tilbage i en tråd for at tjekke, om det, de gerne vil lægge ind, nu også ligger her i forvejen.

Jeg glæder mig i stedet over, at flere vil bidrage med at gøre dette forum til et ide-senarie af dimensioner. :cheerleader3:

Desuden ser jeg det da også som noget positivt, at en anden kommer til at lægge det samme ind som mig. For mig er det et tegn på, at det faktisk er noget, som andre også kan lide og kan bruge som inspiration.

Så fortsæt bare med at komme med dine ideer Anjapigen80 - og alle andre nye/nyere brugere :rolleyes:

(En anden ting er også, at nogle bedre husker billeder end andre, men det er en anden diskussion, men det er også noget, som man faktisk bør tænke over en gang imellem…)

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer