KarinaT

Showdance...

16 indlæg i dette emne

UHHHH...så nærmer klokken sig hvor jeg skal til og afsted til opvisning med det dansehold jeg går sammen med...

Vi skal til Skærbæk og åbne og lukke et stort arrangement med gymnastikopvisning og lign...Har fået af vide at der hænger STORE plakater dernede om at vi kommer. Det er første gang vi skal optræde med dette show og der kommer små 500 mennesker for at se det...

SÅ ER BARE LIIIIIIIIIDT NERVØS....

Skænk mig en lille tanke mellem 15.00 og 16.30, så er i søde...

:biggrin:

Redigeret af KarinaT
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

UHHHH...så nærmer klokken sig hvor jeg skal til og afsted til opvisning med det dansehold jeg går sammen med...

Vi skal til Skærbæk og åbne og lukke et stort arrangement med gymnastikopvisning og lign...Har fået af vide at der hænger STORE plakater dernede om at vi kommer. Det er første gang vi skal optræde med dette show og der kommer små 500 mennesker for at se det...

SÅ ER BARE LIIIIIIIIIDT NERVØS....

Skænk mig en lille tanke mellem 15.00 og 16.30, så er i søde...

:biggrin:

Hvordan gik det? Jeg håber da, at det gik forrygende :blush:

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Ja jeg var lidt smadret i går da jeg kom hjem så jeg har først fået mig taget sammen til at skrive nu..

MEN DET GIK FORRYGENDE...

Den første dans som jeg frygtede mest gik bare som smurt, hvorimod den jeg var mest sikker på kiksede en smule...

Men gad godt og have set hele showet selv for sådan som publikum jublede...Ja så kan det kun have været godt :carrot: :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

øv øv øv... så må vi jo undvære her på fyn.. GG

Hehe ja desværre...men hvem ved hvad min instruktør finder på...man kan aldrig vide sig sikker med hende...den opvisning vi var til i søndags hørte vi først om midt i januar, såå...

:carrot:

0

Del dette indlæg

Så har vi lige fået en stak nye opvisninger vi skal ud til...så hvis nogle har lyst til et lille kig er det:

Fredag d 28 apr i Ribe

Tirsdag d 2 maj i Rødekro

Onsdag d 3 maj i Grindsted (vores afdansningsbal)

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer