Guest amaaj

Se min Kjole og mine sko!!

25 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Ahamana hamana hamana og et mmmmmmmuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmm.. Hvor er du bare smuk... faktisk er den kjole MEGET smukkere på dig end på modellos... Der er ingen tvivl... det blir en frederik *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er mange der ikke kan bære sådan en kjole - men du kan - du er guldsmuk i den og sikke en lækker krop. Waauww kan godt forstå du er excited.

Total Überlexi kvinde i en hammerlækker kjole. Og flotte sko.

:thumbsupsmileyanim: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sød og enkel kjole.

Skulle i giftes på stranden??

Måske skal du øve dig i at gå på tæerne, så hælene ikke synker i. :thumbsupsmileyanim::bearhug:

Haha! :balloons:

Ja, vi skal giftes på stranden, men det er på en terasse, der er 2 meter fra vandkanten, så jeg kommer heldigvis ikke til at synke i...

Redigeret af amaaj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

lækker dato!

:balloons:

Ja, det er en god dag!! Tjek lige min signatur: Om 86 dage bliver vi Fruer, du og jeg!!

:bearhug: ..og begge i blondekjoler! Det er helt vildt som tiden går hurtigt i øjeblikket, synes du ikke?!

:thumbsupsmileyanim:

post-18534-1141312372.jpg

Redigeret af Gitte-Majbrud
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

lækker dato!

:denmarkflag:

Ja, det er en god dag!! Tjek lige min signatur: Om 86 dage bliver vi Fruer, du og jeg!!

:denmarkflag: ..og begge i blondekjoler! Det er helt vildt som tiden går hurtigt i øjeblikket, synes du ikke?!

:bearhug:

post-18534-1141312372.jpg

Og dig Gitte, du er altså også virkelig smuk i din kjole. Jeg glæder mig til at smug-kigge på alle billederne :bearhug::biggrin::super:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer