VibeGram

Gæstehæfte

5 indlæg i dette emne

Hej med jer

Er der nogen, som har billeder af hvordan de har lavet sådan et gæstehæfte, hvor gæsterne præsenteres I?

Vi forestiller os at lave en lille bog med billeder af gæsterne samt en lille tekst, som forklarer deres relation til os.

Har I nogle ideer til layout, billeder osv?

Ser frem til jeres input :thumbsupsmileyanim::balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

VI skal også have sådan en 'gæstebog' eller en mini hvem-er-hvem......... Vi vil ku skrive navnet på personen og så skrive hvem de er i fohold til os, og så lige lidt stikord omkring vedkommenes hobby el.lign...... Vi har set det et andet sted (ikke herinde) og det var genialt........

De havde skrevet navn, tilhørsforhold til værten, hvad de kunne lide og ikke kunne lide....... Og i følge mine forældre var det bare en god samtale starter............. det er jo rart når der er mange til vores fest der ALDRIG har set hinanden før.......... derunder også mig - for jeg har desværre ikke mødte min kommendes familie (ud over en moster, og hans søster og forældre)......... Så det er lidt spændende for mig også :balloons:

Håber dette var lidt inspiration :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi har lavet et decideret bordhæfte, hvor der står menuen i, velkommen + velbekomme sange, bordplan + hvem er hvem, som vi så pænt har kaldt det.

Selve "lay outet" kan du se her. Først er der bordplanen med numre på:

post-14286-1141245070.jpg

Og så selve hvem er hvem..... jeg har desværre ikke taget billeder efter den er udfyldt

post-14286-1141245124.jpg

Jeg håber det kan bruges til noget.

Jeg formoder ikke i behøver, at se resten af tingene fra hæftet :thumbsupsmileyanim: Ellers så følg linket til min planlægning.

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer