Lambada Bamse

Serveringshjælp :-)

8 indlæg i dette emne

Hey i skønne giftemodne quinder...

Nå - nu er der vist gået lidt ged i mit serveringspersonale :denmarkflag:

Sandra har meldt fra med god og forståelig grund - Lotte C skal med til festen og derfor ikke være 2 steder på en gang og vores alle sammens Birgit skal måske arbejde den lørdag. Pjevs har meldt sin ankomst og hjælp ( taaaaak ), men jeg mangler stadig 1 eller 2 ( afhængig af Birgits vagtplan ).

Jeg kunne måske godt finde nogen ved at forhøre mig rundt omkring, men jeg synes det kunne være sjovt at det var en herinde fra :biggrin: Send mig en PM så vi kan snakke om det og aftale løn :bearhug:

Datoen er 20 maj - tidspunktet er fra kl. ca. 15.00 til festen er slut og der er ryddet op :super:-HAHA--HAHA- Festen holdes i Randers....

:bearhug::denmarkflag:

Redigeret af Lambada Bamse
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

oohh stakkels søde skat - sorry jeg har rodet så meget rundt i det - hvorfor skal man også vælge så en travlt brudepige som min dom kun kan have hendes egen polterabend den 20. maj.

Krydser alle fingere for at du finder nogen.

:bearhug::denmarkflag::denmarkflag: Sandra

P.S.: Hils Lotte - hun er jo ikke her så meget mere men det var så hyggelg at møde hende kort.

0

Del dette indlæg

Jamen jeg er da lige her skattepigen!!!!

Har lige sendt dig en PM og jeg tropper da gerne op i Randers for at hjælpe med at servere!!! Er trods alt ikke uddannet tjener for ingenting!!

Og så har jeg også en undskyldning for at se dig på den store dag og jeg har jo sagt at du bare siger til så skal jeg nok starte Poloen op!!!

Knus Nanna. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen jeg er da lige her skattepigen!!!!

Har lige sendt dig en PM og jeg tropper da gerne op i Randers for at hjælpe med at servere!!! Er trods alt ikke uddannet tjener for ingenting!!

Og så har jeg også en undskyldning for at se dig på den store dag og jeg har jo sagt at du bare siger til så skal jeg nok starte Poloen op!!!

Knus Nanna. :bearhug:

Lyder dejligt Nanna, ellers tror jeg hundme jeg får sved på panden den dag.

Mette, min søde kæreste har også tilbudt sin hjælp. Han vil meget gerne hjælpe og jeg har også en veninde jeg kan hive med ( hvis hun kan).

Knus Pia

0

Del dette indlæg

Jamen hvor er i alle sammen bare HELT fantastiske... Hjælpen er altid nær herinde, det er helt fantastisk. Birgit ved efter 1 april hvordan hendes vagtplan ser ud, men indtil videre skal jeg i hvert fald bruge 1. Jeg vender lige tilbage i aften, når jeg har mere tid.

Tusinde milllioner :denmarkflag: til jer alle :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer