Guest TinaJensen

Manicure/Pedicure

8 indlæg i dette emne

Ja, overskriften siger vist det hele...

Jeg skal til at have bestilt til ansigtsbehandlinger op til brylluppet, så jeg er sikker på at kunne få en tid.

Jeg vil samtidig lige lidt før brylluppet have "ordnet" hænder og negle!

Jeg har aldrig prøvet dette, og mit spørgsmål er så hvad gør de egentlig ved manicure og pedicure og hvad er forskellen på dette? Hvad skal jeg vælge!

Håber der er en eller flere herinde der kan svar mig, så jeg kan få bestilt tid!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe Der er faktisk mange der ikke kender forskellen.. Og hvis man ikke spørger om de ting man ikke ved, ja så lærer man det måske ikke... :blush:

:rolleyes:

Nej det har du ret i!

Det kunne da ellers have været fint hvis jeg havde bestilt tid til pedicure i forventning om at skulle have ordnet negle.......... Og så smider du lige skoene, siger ekspedienten! :cheerleader3::denmarkflag:

0

Del dette indlæg

:blush: Ja sikke et syn... Men det sker rent faktisk...

Her for 1 måned siden havde jeg en kunde der havde bestil tid til manicure... Og hun kiggede noget på mig da vi så gik ind til et bord... Så kiggede hun på mig og spurgte om hun skulle lægge fødderne op på bordet.... :cheerleader3: Så ja... der måtte jeg os pænt forklare forskellen... Men vi gik bare ind og lavede en pedicure istedet.. :denmarkflag:

:rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer