Guest krebs

Hvem kører jer til vielsen?

11 indlæg i dette emne

Hej Piger

Jeg er lidt i dilemma, hvordan vi skal komme til selve vielses stedet. Det er nemlig sådan, at vi skal giftes borgeligt på Fredensborg Store Kro i deres glassal. Vielsen skal være kl. 13.00

Men jeg og mine 4 brudepiger skal være i tøjet inden vi kører, da der er godt og vel 1 time fra mit bopæl til selve feststedet. (Pigerne og jeg sover den aften hjemme hos mig). Gemalen kommer før sammen med sin forlover.

Men, vi skal ikke bruge noget køretøj efterfølgende, da fotografen er fra Fredensborg og fotograferer os på Kroen og i deres have.

Men, jeg synes et eller andet sted, at det er lidt tamt, hvis vi skal komme til vielsen i en taxa. Hvad gør I? Hvem kører jer til kirken/rådhuset? Jeg har undersøgt lidt priserne og de fleste steder vil de have kr. 3.5000 for den ene vej, det synes jeg er dyrt. Er der nogen der har nogle ideer eller forslag, hvordan man kan komme lidt mere hyggeligt afsted end i en taxa, men som ikke koster en bondegård?

På forhånd tak

Krebsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja 3500 for en vej er ret så dyrt i mine øjne.... hvad med om I spurgte taxaselskabet om I kunne få lov til at pynte vognen lidt. Lidt tyl hist og her ville sikkert gøre underværker... taxamanden kunne jo bare komme 5 min før afgang og så kunne I sætte det på. Det tror jeg helt sikkert godt at I måtte... Vi bor 300 meter fra kirken, så jeg går derover... med mindre at vejret er dårligt, så kører min far mig...

0

Del dette indlæg

Jeg er hos mine forældre inden. De bor kun 1 km fra kirken, så min far kører mig derop. :bearhug:

Jeg synes ideen om, at bede om lov til at pynte en fed sort mercedes taxa er god. Jeg googlede også lige lidt og kan ligeledes kun finde tilbud på de 3200-3500 kroner for kørsel i karret og brudebiler.

Redigeret af spl09twh
0

Del dette indlæg

:bearhug:

NU ved jeg ikke om du er til veteranbiler men så kan du jo fx prøve og sørge veteranklubber på nettet for ved at der har været indlæg før om at det er noget billigere at få et medlem i en veteranklub til at køre jer i hans egen veteranbil i stedet for at skulle via fx limousinekørsel som jo også lidt veteranbiler.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug:

jeg skal overnatte ude hos min søster, og da min far skal følge mig op, kommer han og henter mig og min søster derude og bringer os ind til kirken..

jeg synes 3500kr lyder af mange penge, men det kommer vel også an på hvor meget man er villig til at bruge og hvor stor en post det bliver i det overordnet budget :blush:

0

Del dette indlæg

ja så langt er jeg endnu ikke kommet. Umiddelbart vil vi ikke leje bil, men bruger vores egen. Jeg synes nemlig ikke om gamle biler og kæresten synes ikke om limosiner.

Min udfordring er at samtlige af mine familiemedlemmer rejser til DK til brylluppet og har ikke det mindste forstand på at finde rundt i DK. Det er altid min store irritation når de er i DK, at jeg nærmest skal holde dem i hånden, hver gang de skal noget. For de kan bare ikke finde rundt.

Da en af disse familiemedlemmer gerne skulle køre mig til kirken. Skal der i hvert fald laves en god plan, så jeg når frem til kirken og dét til tiden. Selv er jeg ikke så god til at finde rundt og nu giftes vi i en kirke udenbys. Så jeg er ikke så stedkendt. Nå den tid den glæde :bearhug:

Det er vel til at løse. En mobil og nummeret til den lokale taxa (ved hånden) så går det vel :blush:.

Kh Xzenia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den lille og jeg skal sove hos min bror og svigerinde. Det var ellers meningen, at jeg skulle sove hos min far og hans kone, men da de har 2 store hunde, så har vi snakket om, at det er en dum idé at tage kjole på hos dem :pokey: .... skulle jo nødig have poter og hundehår på kjolen. Min far og hans kone kommer så hjem til min bror og svigerinde, så jeg kan køre med dem til kirke.

Min kæreste, vores "store" søn og min svigerfar skal køre til kirke i den veteranbil, som vi skal køre fra kirken i.

Jeg syntes også, at det lyder lidt trist med en tur i Taxa - du må simpelthen ind og søge efter alt, hvad der har med kørsel at gøre. Der må da være noget, som er til at betale :hug:

Held og lykke med at finde noget :biggrin:

:bearhug: Charlotte

0

Del dette indlæg

Det er da mange penge :hug:

Jeg er hjemme hos os selv sammen med mine forældre, og gemalen er hos hans forældre som ligger 200 meter fra kirken.

Da vi skal køre i mine forældres bil, kører min far og jeg derovre i deres bil...Vi har ca. 5 km til kirken fra hvor vi bor...

Pernille :bearhug:

0

Del dette indlæg

Selv lejer vi en 60'erne amcar - en Skyliner convirtible - for 1700kr inkl drikkelse. Den fatn jeg gennem en lokal bilklub på internet. Men det er da osse mulig at tjekke priser på leje af en ordinær hverdagsbil, om i ikke kender nogen de haver en?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer