puki

bryllupsnat

8 indlæg i dette emne

Vi skal ikke ud og rejse..( ingen penge til det..) når men pyt.. ville så evt gerne over natte et sted...

Men hvor? kender i et godt sted i nordsjælland ( jeg bor jægerspris og festen bliver holdt i jyllinge) syntes det lidt svært at se på de forskellige hjemme sider hva de har...

har bla kikket på shh.dk de ser da hyggeligt ud og til en okay pris... men jeg kunne måske godt tænke mig man kunne gå i byen og spise aftensmad eller noget dagen efter bryllupet..??

AHHHHHHHHHHHHH nogen forslag..

:yllove:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Kan anbefale Sauntehus slot. De er virkelig servicemindede, så I kan skrue det sammen som I har lyst. Vi bad om en ekstraordinær vinmenu i stedet for luksus og det var en helt super oplevelse. Maden er ikke super gourmet men af en rigtig god standard.

Det hyggeligt, meget specielt, smukt. Det kunne i hvert fald være et forslag.

Det ligger lige ved Saunte station (Helsingør-Gilleleje).

Vh Banditte

Vi skal ikke ud og rejse..( ingen penge til det..) når men pyt.. ville så evt gerne over natte et sted...

Men hvor? kender i et godt sted i nordsjælland ( jeg bor jægerspris og festen bliver holdt i jyllinge) syntes det lidt svært at se på de forskellige hjemme sider hva de har...

har bla kikket på shh.dk de ser da hyggeligt ud og til en okay pris... men jeg kunne måske godt tænke mig man kunne gå i byen og spise aftensmad eller noget dagen efter bryllupet..??

AHHHHHHHHHHHHH nogen forslag..

:yllove:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa, ja det løber jo op. Mange hoteller har suiter. Det jeg gjorde, var at gå op på byens fineste hotel og spurte til det, og så fik jeg 3 suiter vist på computer, og det er faktisk ikke så dyrt som jeg troede :carrot:

ellers er der jo en masse forslag i bryllupskataloerne :hug:

Held og lykke

VI skal giftes om 61 dage, :bearhug: jubiiiiiii

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer