loyd

Morgengave til min kommende mand

9 indlæg i dette emne

Nu er der under 1 måned til vi skal gftes og jeg kan stadig ikke finde ud af hvad jeg skal give manden..

Jeg ved at han ikke er intresseret i smykker, hvilket egenligt var det der stod øverst på listen.

Hvad skal jeg dog finde på?

Hvad har i fundet på?

Håber virkelig der er nogen derude der kan hjælpe mig.

:balloons::balloons::balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er der under 1 måned til vi skal gftes og jeg kan stadig ikke finde ud af hvad jeg skal give manden..

Jeg ved at han ikke er intresseret i smykker, hvilket egenligt var det der stod øverst på listen.

Hvad skal jeg dog finde på?

Hvad har i fundet på?

Håber virkelig der er nogen derude der kan hjælpe mig.

:balloons::balloons::balloons:

Prøv at tjekke tråden længere nede, der er gode ideer til rimelige priser. (y)

0

Del dette indlæg

tja, med en måned tilbage så er morgengaven heller ikke i hus her - jeg har et bud ude på en Keld Moseholm skulptur, og så fik jeg jo taget lidt 'smarte' billeder på mit polter i lørdags, men får jeg ikke den skulptur er jeg på bar bund igen :balloons: Klaus går nemlig ikke med smykker og han har allerede et ur han er meget glad for :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved heller ikke hvad jeg skal give David, han går heller ikke med smykker og fik et ur i julegave.

Og jeg ved han ikke synes om en fotoserie. Jeg vil give noget han ken have i mange år, så altså ikke en billet til en koncert eller fodboldkamp.

Ved godt der er længe til, men har slet ikke nogle ideer.

0

Del dette indlæg

Jeg tror jeg har fundet det!!! ( venter kun på pris fra stedet )

Jeg stiller mig op, siger et par få ord og for ellers en sang ( from this moment on ) derefter giver jeg ham første gave hvor jeg siger at det for han brug for til den næste gave... i den første gave er der et par golfsko som han vil få brug for til den golf weekendtur han for som gave nr. 2.

Er det en god kompineret tale og gave?

0

Del dette indlæg

:balloons: Synes det lyder som en fantastisk idé. :balloons:

Minder lidt om mit forslag til min kommende mands gave. Da jeg også har fået en til at komme og synge om aften (en af som jeg har gået på efterskole , der bare synger himmelsk) - nok også fordi jeg ikke er den store taler..

Derudover får han så godt nok først dagen efter som morgengave et gavekort på et golfmedlemsskab. For i alt den tid vi har kendt hinanden har han altid sagt, at når han fik råd så ville han starte med at spille golf ( og hans gode kammerat meldte sig ind sidste år) :balloons:

Dog har jeg også den ide at jeg gerne vil have ham hentet i en sportsbil, som skal køre ham til kirke, men har stadig ikke fundet en der vil komme og hente ham :birthday:

Så jo jeg synes det er den perfekte gave du giver ham (y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror jeg har fundet det!!! ( venter kun på pris fra stedet )

Jeg stiller mig op, siger et par få ord og for ellers en sang ( from this moment on ) derefter giver jeg ham første gave hvor jeg siger at det for han brug for til den næste gave... i den første gave er der et par golfsko som han vil få brug for til den golf weekendtur han for som gave nr. 2.

Er det en god kompineret tale og gave?

Nu blir jeg faktisk helt i tvivl om jeg skal give ham gaven i forbindelse med talen/sangen eller først næste morgen....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer