Pernille1975

Blok lys

21 indlæg i dette emne

Jeg har bladret og kigget og nærstuderet snart alt omkring bordpynt tror jeg.

Planen er at købe nogle spejle med facetslebne kanter som bloklysene kan stå på, jeg synes bare bloklys i sig selv ville være lidt kedeligt, så ergo går tankerne omkring enten, at pynte omkring lysene, men så dækker man jo spejlene til og så går lidt af effekten af dem, eller også at pynte lysene med lidt stål tråd og nogle perler.

Men hvordan gør man lige det ???

Er der nogle af jer der ligger inde med nogle billeder, da min kreative hjerne - eller mangel på samme hedder det vidst - ikke altid lige holder til lange forklaringer, jeg kan ihvertfald ikke se det endelige resultat for mit indre blik.

Kan jeg hjælpes ????

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hey Badutski......

Det var faktisk lige sådan et billed jeg havde brug for, at se også i forbindelse med, at jeg tror at jeg er ved, at drukne bordet i tilbehør, det er meget nemmere, at forestille sig når man kan se det :baa: Forstå mig ret :balloons:

Men mere med hvor meget plads der er på bordet etc, du havde rigtig mange ting med som jeg også har lavet.

Jeg har forelsket mig i Britterens monogram lys, men ved ikke om min kreative side ligesom er ophørt inden da.

Tak for kigget.

0

Del dette indlæg

Så vil jeg gerne vise de her bloklys, fra en lille brugskunst biks på falster, som jeg er helt vild med!!

lys.JPG

Då fås i den brune og creme farvekombination som på billeder, derudover fås de i:

Lyserød og creme

Lysegrøn og creme

Lyseblå og creme

Brun (mørk)

Bordeaux

Grøn

Sand-grålig

Creme

Måske flere, men det er dem jeg lige kan huske.

De har helt vild lang brændetid, og jeg ved det, for jeg købr aldrig andre end dem hehe...

De høje bageste koster 30 kr stk, de mindre forresten (som er brændt godt ned) koster 25, så findes der nogle meget store til 49 og nogle seriøst kæmpe store til 80 eller 90,-

Men jeg kender ejeren lidt efterhånden, og er sikker på vi kan finde ud af noget, hvis nogen er interesseret.

Synes bare det er de flotteste lys i VERDEN!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo, men jeg kører nok en tur derud på søndag - de har søndagsåbent!

Og så tager jeg bare lige et billede med min mobil - det har jeg haft gjort før med nogle møbler jeg var lidt i tvivl om hehe.

Og så finder vi da bare ud af at sende dem!

Så på søndag it is!!

Ejjj hvor er det fedt, at du gider !!!

:balloons: Pernille

0

Del dette indlæg

Hey Badutski......

Det var faktisk lige sådan et billed jeg havde brug for, at se også i forbindelse med, at jeg tror at jeg er ved, at drukne bordet i tilbehør, det er meget nemmere, at forestille sig når man kan se det :baa: Forstå mig ret :balloons:

Men mere med hvor meget plads der er på bordet etc, du havde rigtig mange ting med som jeg også har lavet.

Jeg har forelsket mig i Britterens monogram lys, men ved ikke om min kreative side ligesom er ophørt inden da.

Tak for kigget.

Skal så lige sige, for god ordens skyld at vores borde kun var 80 cm. brede, mens det er mere normalt er de er 90 cm - på den måde giver det jo en smule mere luft.

Men da vi ikke skulle have mad og sovsskåle m.m. stående på bordet, så synes vi ikke det gjorde noget, og på den måde kunne vi også tillade os at brede os med blomster (jv. de lange grønne ranker mellem blomsterdekorationerne på bordet)

Badutski

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kom altså ikke derud i dag. Undskyld!!

Har lidt en off-dag... så sidder bare her :)

MEN jeg lover at køre derud tirsdag eller onsdag!!

Sorry sorry sorry

Ejjjj det skal du ikke tænke på, jeg skal nok nå, at finde ud af noget inden de næste 7 måneder er gået :)

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi brugte også bloklys.

Jeg ved ikke om du kan se noget på billedet, men på den ene side har jeg sat et smukt kærlighedsdigt på

og på den anden side er vores monogram.

Mie

Hej Mie.

Det er godt nok svært, at se noget på billedet, men jeg kan da få en ide af det.

Digtet og monogrammet er det noget du selv har lavet på lyset eller ???

0

Del dette indlæg

Jeg kom altså ikke derud i dag. Undskyld!!

Har lidt en off-dag... så sidder bare her :)

MEN jeg lover at køre derud tirsdag eller onsdag!!

Sorry sorry sorry

Ejjjj det skal du ikke tænke på, jeg skal nok nå, at finde ud af noget inden de næste 7 måneder er gået :)

Ja, okay... der er rimelig god tid hehe

0

Del dette indlæg

Vi brugte også bloklys.

Jeg ved ikke om du kan se noget på billedet, men på den ene side har jeg sat et smukt kærlighedsdigt på

Mie

Hej Mie.

Det er godt nok svært, at se noget på billedet, men jeg kan da få en ide af det.

Jeg ved godt det er meget svært at se på billedet :)

Men ja jeg satte selv digt og monogram på lysene.

:)

Mie

0

Del dette indlæg

Vi brugte også bloklys.

Mie

Hej Mie.

Jeg ved godt det er meget svært at se på billedet :hug:

Mie

Hvordan gjorde du det ???

På samme måde som Britteren har forklaret med en serviet og en brødrister eller ????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mie.

Jeg ved godt det er meget svært at se på billedet :hug:

Mie

Hvordan gjorde du det ???

På samme måde som Britteren har forklaret med en serviet og en brødrister eller ????

Hej Pernille.

Jeg fandt noget papir det matchede farven på lyset, så printede jeg digt og monogram ud, og klippede dem ud.

Så tog jeg en ske og varmede forsiden af skeen op lagde digt eller monogram på lyset og forsigtigt kørte ske over papiret, hvorefter starinen smeltede papiret fast i lyset.

Uha det var en lang og rodet forklaring, men jeg håber du forstår.

Mie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer