Guest stineka

vil I se noget vildt?

25 indlæg i dette emne

hej

jeg fik jo taget en masse billeder til mit polter i lørdags, og skal senere vælge dem Klaus skal have - og de skal naturligvis retouches lidt :cheerleader3: jeg fik lige denne smagsprøve fra min veninde, det blev bare taget for at tjekke min makeup - først før fotografen laver magi:

post-10253-1143741305.jpg

og så bagefter

post-10253-1143741376.jpg

så måske bliver resultatet helt hæderligt - når han engang er færdig :cheerleader3:

:balloons:

Redigeret af stineka
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en forskel....... Vil du låne hele mit fotoalbum som du kan lege lidt med :balloons:

Men okay når dine skønhedspletter og modersmærker helt forsvinder så tør jeg slet ikke tænke på hvad den gør ved alle mine fregner, så er der nok slet ikke nogen der kan kende mig igen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg kan bedst lide det første naturlige billede, ellers er det jo slet ikke dig....... Hvorfor vil du egentlig "lave om" på dig selv?? Jeg synes du er vildt smuk, som du er :balloons:

0

Del dette indlæg

ja sikke en forskel var også overrasket da fotografen viste mig hvad de kan lave. Men en gylden mellemvej er vigtig man skal jo selv kende sig - men sikke to smukke billeder af dig!!!

Nu forstår man også hvorfor ingen af superstjernenrne har uren hud, eller cellulitis eller nogle andre små fejl der jo gør os så unik

:balloons: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej tøser,

jeg vil nu heller ikke lave om på mig selv, men trods det at jeg altid ser lidt træt ud så gør det da ikke noget aat jeg ikek gør det på de billeder som Klaus skal have i gave - som Sandra skriver, en gylden middelvej - jeg syntes nok også det er lige ti den gode side med retoucheringen, men det er sjovt at se :balloons:

0

Del dette indlæg

Kære Stine :(

Faktisk synes jeg ikke du skal få den fotograf til at retouchere dine fotos. De er ikke lavet særlig pænt. Jeg har arbejdet meget med billedretouchering og manipulation, og det er alt for sløret og hurtigt gjort på foto nr. 2. Prøv at kig i hårkanten i venstre side i panden - der er hårene visket helt ud. Det er synd!!

Prøver lige hurtigt at lave det anderledes....

Du er så køn naturligt, og sådanne fotos skal laves ordentligt!! Du har slet ikke brug for så meget "viskelæder" :bearhug:

:blink:

Ulla

0

Del dette indlæg

hej Ulla,

tak for din omtanke, personligt syntes jeg, som jeg også skriver, at der er fjernet for meget, og det har fotografen også fået af vide - billederne er jo en gave fra mine veninder, så det er jo dem der vælger stilen - men de ved godt at billederne gerne må være naturtro.

mvh. Stine

men husk på, at dette er kun test billedet af min makeup, så det er med sikkerhed også gjort hurtigt, og han har også fjernet meget for at vise hvad retoucheringen kan gøre.

Redigeret af stineka
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

prøver lige...kan du se, at retoucheringen er meget mere skånsom og naturlig? Har fjernet poser under øjne, pletter, blanke steder i ansigtet...på under 5 min. En prof. fotograf kan gøre det meget bedre, og det håber jeg dine veninder får ham til....

KH.

Ulla

post-16745-1144264672.jpg

Redigeret af ulla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu forstår man også hvorfor ingen af superstjernenrne har uren hud, eller cellulitis eller nogle andre små fejl der jo gør os så unik

:bearhug: Sandra

Ja det er helt vildt hvad lidt billed magi kan gøre ikk!!!! Så gu´ve´om ikk superstjernerne ligner os andre almindelige dødelige :cheerleader3:

Mie

0

Del dette indlæg

Ja det er helt vildt hvad lidt billed magi kan gøre ikk!!!! Så gu´ve´om ikk superstjernerne ligner os andre almindelige dødelige :cheerleader3:

Mie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan også godt li' stilen på det retoucherede; og det handler jo ikke om, at du ikke er smuk i forvejen, men mere om at det er sådan et "kunst"-billede i stedet for "bare" et snapshot.

For en babe det er du jo - lige meget hvad ;)

:frizz2:

Birgit

tak Birgit, og i lige måde :balloons: for ja, det handler jo nemlig om at det er ikke bare det alm. farmor har hjemme i familie albummet

Ja det er helt vildt hvad lidt billed magi kan gøre ikk!!!! Så gu´ve´om ikk superstjernerne ligner os andre almindelige dødelige :pokey:

Mie

jeps, jeg er også knap så imponeret nu at modellerne i reklamerne :sm:

Hvor er det sindsygt så meget man kan gøre ved et billede!

Det viser bare at man ikke skal tro på alle de billeder de viser i bladene.

Men det er stadig nogle flotte billeder du har fået taget :carrot:

tak, jeg er også super glad for dem

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så prøv at kig her:

http://glennferon.com./portfolio1/index.html

Find et billede og rør ved det med musen, så kan du se "før"- billedet.

Redigeret af S.D.
0

Del dette indlæg

Så prøv at kig her:

http://glennferon.com./portfolio1/index.html

Find et billede og rør ved det med musen, så kan du se "før"- billedet.

Imponerende. :carrot: Lader til at vi alle kan blive topmodeller :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer