Sign in to follow this  
Followers 0
krumme

Bordplanen

6 posts in this topic

Hej i super skønne tøser.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg sidder lige og skal til at lave bordplanen, eller retter en oversigt så vores gæster kan se havor de skal sidde.

Men men men, hvor laver jeg runde border henne, jeg har været inde på den der svenske hjemmeside, men synes ikke det bliver særlig pænt.

Jeg skal lave 5 stk til 8 personer og 1 stk til 9 personer, også skal jeg have hovedbordet til 12 personer, som er et firkandet bord, men hvor laver jeg det henne så det bliver pænt, og jeg har ikke alle de der smarte programme, har paint, og word.

Er der nogen der kan hjælpe mig????

:bearhug: Krumme

0

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg er ikke nået til at lave bordplan endnu... :)

Så jeg er bare lige med på en lytter - kunne være jeg kunne bruge svarene til jeg skal til at lave bordplanen :bearhug:

Knus Trine

0

Hejsa Krumme

Kan desværre ikke hjælpe dig mere end at der for nogle dage (måske en uge siden) var debat om samme emne.

Prøv at søge på "bordplan" her på BK's eget forum, så tror jeg der kommer adskillige debatter og forslag frem!

:bearhug: Ida

0

Annonce ♥

Jeg ved ikke om du kan bruge dette - jeg har lavet det i word - lige hurtigt - hvis man bruger mere tid, kan man med garanti lave det pænere.

bordplan.doc

0

Jo tak der meget fint, men hvordan har du gjort det er det der er mit problem?????

:bearhug: Krumme

0