Guest elouise1

Nude eller hvid????

9 indlæg i dette emne

Generelt synes jeg egentligt at hvidt undertøj er MEGET pænere end hudfarvet - det kan vi vel alle blive enige om. Men hvad nu indenunder brudekjolen? Jeg vil under ingen omstændigheder have at man kan se undertøjet under kjolen, og så er det vel hudfarvet der skal til... Eller hvad? Hvad siger i? Går jeg bare lidt for meget i detaljer nu?

Her er den BH jeg regner med at købe, udover corsagen (som måske bliver lidt for varm i August...)

post-17888-1144099012.jpg post-17888-1144099024.jpg

P.s. det er Wonderbra Bliss Moulded Strapless Bra hvis der er nogen der er interesseret...

Redigeret af elouise1
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kunne måske købe undertøjet i hvidt lige inden du skal prøve kjolen og så se, om det kan gå til. Og så bytte, hvis det skinner igennem. Alternativt kunne du jo også skifte til hvidt undertøj lige inden selve bryllupsnatten... Held og lykke med det :bearhug:

0

Del dette indlæg

Det kommer vel meget an på, hvordan kjolen ser ud...

Jeg har hvidt/råhvidt undertøj på under kjolen - og det kan man ikke se.

Ellers så spørg der hvor du har købt/køber kjolen (kan ikke huske om du har købt nemlig... :bearhug: )

*knus*

Mette

0

Del dette indlæg

Jeg kan godt forstå din bekymring, men jeg tror altså at det er de færreste brudekjoler der er så gennemsigtige at man ville kunne se undertøjets farve indeunder.

Jeg har indtryk af, at "dem der laver" kjolerne virkelig gør deres ypperste for at den er helt igennem perfekt!

Fx. på min, der sidder nederdelen helt oppe under brysterne, sådan at corsagen går langt ud over nederdelen - på den måde kan det aldrig nogensinde ske, at jeg "skilles på midten" på min bryllupsdag.

Jeg tror i øvrigt den største bekymring for de fleste (mig selv inklusiv, er at BH'en/corsagen ikke rager over kjolens udskæring! Men det er der nok ikke fare for med dit valg af BH.

Håber du forstår hvad jeg mener!

Og held og lykke med det hele :bearhug:

Ps. så jeg ville vælge hvid ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er helt enig med ovenstående. Der er ikke ret mange brudekjoler, som er så tynde, at man kan se undertøjet indenunder. Jeg kunne have knaldrødt undertøj indenunder uden man kunne se det....jeg skal dog have en cremefarvet corsage, selv om det også er i august, så jeg kommer nok ikke til at fryse :blink:

Redigeret af SPA
0

Del dette indlæg

Der er nogen, der snakker om, at man skal vælge undertøj, der er en tak mørkere i nuancen end selve kjolen!! Men forhør dig i den forretning, hvor du har købt kjolen og hvor du skal handle undertøj...

Vores fotograf sagde faktisk til mig, at hvis man vælger lysere undertøj, så er der risiko for, at man kan ane det igennem kjolen, hvis der bliver taget fotos med digital kamera.....det har ejg godt nok aldrig hørt før, men der må være noget om det, når han påtaler det...

Svale

0

Del dette indlæg

Jeg skal have hvidt undertøj på under kjolen, og jeg har prøvet bh'en på under kjolen, og man kunne ikke se noget som helst. :blink:

Og min kjole sidder altså rimelig godt til :(

Redigeret af Tine78
0

Del dette indlæg

Der er nogen, der snakker om, at man skal vælge undertøj, der er en tak mørkere i nuancen end selve kjolen!! Men forhør dig i den forretning, hvor du har købt kjolen og hvor du skal handle undertøj...

Vores fotograf sagde faktisk til mig, at hvis man vælger lysere undertøj, så er der risiko for, at man kan ane det igennem kjolen, hvis der bliver taget fotos med digital kamera.....det har ejg godt nok aldrig hørt før, men der må være noget om det, når han påtaler det...

Svale

Hahahaaaa, jeg var engang til en fest med min veninde, hvor vi havde mit digitalkamera med, vi tog en masse sjove billeder, og på alle billederne af hende, kunne man lige så tydeligt se hendes hvide BH gennem hendes sorte top. Altså, man kunne se alle detaljer på BH'en...

Men tror da at det er de færreste brudekjoler man kan det i.

Men det er i hvert fald vigtigt :blink:

(Og de billeder bliver ikke vist frem, nej!!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for råd, min allerstørste bekymring er netop også om BHén stikker udenfor skæringen, og det er jeg rimeligt sikker på den ikke gør her. Har i øvrigt fundet en løsning, jeg køber en af hver, og så køber min mor den jeg ikke vil bruge... :blink: mor...

Er i godt nok sikre på man kan have rødt undertøj under? For det ville være lækkert bare at have noget knaldfedt undertøj under...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer